مجله عمومیکسب و کار محلی

بهترین روش‌های افزایش فروش در اینستاگرام با خرید فالوور و فالوور فیک و کامنت

محتوای این مطلب پنهان

افزایش فروش در اینستاگرام با ۲۶ ترفند حرفه‌ای اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ به عنوان یکی از راه‌های بازاریابی شناخته می‌شود که به‌ویژه در سال‌های اخیر رشد و گسترش چشم‌گیری داشته است. شاید بتوان گفت امروزه، بخش عمده‌ای از افراد، این راه را برای خرید و فروش محصولات مورد نظرشان انتخاب می‌کنند. اینستاگرام به عنوان یک بستر عالی برای بازاریابی فعالیت‌ها توانسته توجه بسیاری از کسب‌وکارها را به خود جلب کند و امروز یکی از کانال‌های ارتباطی برای خرید و فروش کالاست.

اگر می‌خواهید به عنوان یک کسب‌وکار موفق، از این اپلیکیشن استفاده کنید و پس از ساخت فروشگاه اینستاگرام یا صفحه بیزینس خود با روش ‌های افزایش فروش در اینستاگرام آشنا شوید، با ما در آکادمی پارس فالوور همراه باشید:

فروش در اینستاگرام فعالیتی است که در سال‌های اخیر به شکل گسترده و جدی از سوی کسب‌وکارها دنبال شده است. برای افزایش فروش در اینستاگرام لازم است راهکارهای کلیدی و مهمی را به کار ببندیم تا در نهایت به نتیجه مطلوب و مورد نظرمان دست پیدا کنیم. در ادامه ۲۱ ترفند افزایش فروش در این پلتفرم را برایتان معرفی می‌کنیم:

راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام: اکانت اینستاگرام

۱. اکانت بیزینس داشته باشید

اولین و مهم‌ترین قدم برای ایجاد فضایی جهت فروش در اینستاگرام ، ساخت اکانت بیزنس است. امروزه بخش گسترده‌ای از مشتریان، به جای جست‌وجوی برند مورد نظرشان در گوگل، به اینستاگرام روی آورده‌اند. بنابراین قدم بسیار مهم برای این کار، ساخت یک اکانت بیزنس است.

شما باید به همان میزانی که وبسایتتان را به‌روزرسانی می‌کنید و تغییر می‌دهید، برای اکانت اینستاگرامتان هم وقت بگذارید. اکانت تجاری شما، اغلب اولین نقطه تماس مشتری با تجارت شماست. بنابراین ایجاد یک حس نزدیکی با مشتری، کمک زیادی به دیده شدن کسب‌وکارتان می‌کند‌.

این اکانت باید خاص کسب‌وکار و برند شما باشد و آن را به شکل دقیقی با اهداف خود هماهنگ کنید. توجه داشته باشید که نمایه تجاری شما، باید شامل تمام چیزهایی باشد که به بیزنس‌تان مرتبط است.

۲. یک پروفایل حرفه‌ای بسازید

پروفایل شما، معرف کسب‌وکار شماست. بنابراین می‌تواند یک راهکار ساده و مهم برای افزایش فروش در اینستاگرام باشد. برای ساخت یک پروفایل سطح بالا و تخصصی باید به نکات زیر توجه کنید:

 عکس: عکس اکانت بیزنسی شما باید کاملا مرتبط با کسب‌وکار و برند شما و البته مخصوص به خودتان باشد. یک عکس که شامل آرم برندتان می‌شود، نمونه خوبی برای این کار است.

بیوگرافی: بیوگرافی پیج شما بسیار اهمیت دارد. در بیوی اینستاگرام خود باید شرح واضح و مختصری از تجارتتان به مشتریان بدهید و از این طریق با مخاطبان حرف بزنید. سعی کنید بیوگرافی را به گونه‌ای بنویسید که در کوتاه‌ترین زمان بفهمند شما دقیقا چه کاری انجام می‌دهید و تجارتتان چیست.

ایجاد پیوند به فروشگاه (URL): فراموش نکنید که اگر یک وبسایت فعال و پویا دارید، حتما آن را به اکانت اینستاگرام خود پیوند دهید. از این طریق می‌توانید امکان بازدید مشتریان از سایت خود و پیگیری اتفاقات مربوط به برندتان را ایجاد کنید. همچنین می‌توانید از درگاه اینستاگرام استفاده کرده و بازدید از سایت خود را افزایش دهید.

این کارها به راحتی موجب افزایش فروش در اینستاگرام و رونق فعالیت تجاری‌تان می‌شود.

ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام: بازاریابی و تبلیغات

۳. از تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید

یکی از مهم‌ترین روش‌های فروش در اینستاگرام ، استفاده از تبلیغات است. شما می‌توانید پس از ساخت یک اکانت تجاری و پروفایل حرفه‌ای برای کسب‌وکار خودتان، تصمیم بگیرید که تا چه اندازه می‌خواهید هزینه کنید، به چه نوع تبلیغاتی نیاز دارید و مدت زمانی که برای تبلیغ می‌خواهید چقدر است.

اینستاگرام گزینه‌های متنوعی را پیش رویتان قرار می‌دهد که می‌توانید هر کدام را براساس نیاز، بودجه و استراتژی محتوای خود انتخاب کنید. این پلتفرم، محیط بسیار مناسبی برای ایجاد انواع کمپین‌های تبلیغاتی است. فقط کافیست کمپین خود را راه‌اندازی کنید، هشتگ مناسب آن را انتخاب کرده و آن را در پیج بیزنس خود منتشر کنید.

۴. از اینفلوئنسرها کمک بگیرید

اینفلوئنسر مارکتینگ از جمله مهم‌ترین و شاید بتوان گفت تاثیرگذارترین راه های افزایش فروش در اینستاگرام است. در این نوع بازاریابی، افراد تاثیرگذار، تبلیغ محصول یا خدمات شما را بر عهده می‌گیرند و سعی در جلب مخاطب و فروش آن دارند. از آنجایی که روش‌های سنتی بازاریابی، قدرت و تاثیر پیشین خود را ندارند، کسب‌وکارها به فکر ایجاد روش‌های تبلیغاتی جدید افتاده‌اند.

عموما مشتریان با افراد واقعی که از محصول استفاده کرده و آن را تبلیغ می‌کنند، ارتباط بهتری هم برقرار می‌کنند. به همین سبب بازاریابی از طریق اینفلوئنسرها، در اینستاگرام رشد و گسترش بیشتری دارد. با این روش هم می‌توانید مخاطبان جدیدی را جذب کنید و هم مخاطبان قدیمی خود را به خوبی حفظ کنید. در نتیجه میزان فروش در اینستاگرام نیز به شکل قابل توجهی بیشتر می‌شود.

۵. از کمپین‌های ریتارگتینگ اینستاگرام استفاده کنید

ریتارگتینگ به این معنی است که شما مشتریان یا مخاطبانی را که با شما تعامل خاصی داشته‌اند (مثلا ویدیوهای شما را تماشا کرده‌آند) هدف قرار بدهید و از طریق تبلیغات اینستاگرام کاری کنید که محتوای شما مرتب به او نمایش داده شود. اگر مخاطبان درستی را مورد هدف قرار بدهید، استفاده از کمپین‌های ریتارگتینگ یک راه خوب برای افزایش فالوور، افزایش تعامل و بالا بردن فروش در اینستاگرام است.

۶. استوری محصول را به همراه لینک خرید آن منتشر کنید

استوری‌ها رایج‌ترین مدل برای تبلیغات و افزایش فروش در اینستاگرام هستند. تعداد، زمان و سبک هر استوری، هزینه تبلیغات را مشخص می‌کند. اما یک راه مهم برای فروش و تبلیغ از بستر استوری، تبلیغات محصول به همراه لینک خرید آن است. زمانی که لینک خرید در سایت خود را به استوری متصل می‌کنید، فضای راحت‌تر و مناسب‌تری برای خرید مشتری فراهم خواهید کرد. وجود لینک روی استوری اینستاگرام و اتصال راحت مخاطب به درگاه خرید سایت، موجب اقدام سریعتر خریداران و مشتریان به انجام خرید می‌شود.

۷. از فروشگاه اینستاگرام استفاده کنید

 خود اینستاگرام هم به کمک شما می‌آید و با یک ترفند افزایش فروش فوق‌العاده، باعث می‌شود موفقیت بیشتری را تجریه کنید. این ترفند، فروشگاه اینستاگرام است.

    قابلیت فروشگاه اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد تا در اکانت بیزینسی خود، کاتالوگی از محصولاتتان را ایجاد کنید. بدین ترتیب شما می‌توانید محصولات خود را در پست‌ها، استوری‌ها، بخش فروشگاه (که جدیدا به اینستاگرام اضافه شده) با دیگران به اشتراک بگذارید و کاربران را برای خرید محصول به سایت خود هدایت کنید.

۸. محصولاتتان را همانطور که هستند نشان دهید

راستی‌آزمایی یکی از اصول اساسی و ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام است. اگر محصولی را به فروش می‌رسانید، سعی کنید آن را دقیقا به همان شکلی که هست نشان دهید. رنگ محصولات را به صورت طبیعی عکاسی کنید و از ایجاد هر گونه ادیت رنگی روی آن بپرهیزید. مخاطب، تنها زمانی به شما اعتماد می‌کند که عینا محصولی را که دیده، دریافت کند. بنابراین با مشتریان خود صادق باشید و هر چیزی را به همان شکلی که واقعا وجود دارد نمایش دهید.

افزایش فروش در اینستاگرام با استفاده از جادوی هشتگ

۹. هشتگ‌های مناسب به کار ببرید

۱۰. هشتگ مخصوص برندتان را بسازید

به عنوان یک برند معتبر، کم‌کم باید یک ردپای دیجیتالی پررنگ از خودتان به جا بگذارید. داشتن هشتگ اختصاصی برند، یکی از راه‌های ایجاد این ردپاست. پس یک هشتگ اختصاصی برای برندتان تعریف کنید و آن را در تمام پست‌هایتان به کار ببرید. از مشتری‌ها و مخاطبان هم بخواهید که در صورت انتشار محتوایی از شما، هشتگتان را استفاده کنند.

۱۱. از هشتگ ها استفاده بهینه بکنید

یادتان باشد که استفاده از هشتگ ها یکی از بهترین راه های افزایش فروش در اینستاگرام هستند. اما همین هشتگ ها اگر به درستی به کار نروند باعث می‌شوند که هم ورودی پیج شما پایین بیاید و هم مخاطبان بی‌ربط به پیج راه پیدا کنند. لازم نیست در هر پست از تمام ظرفیت هشتگ ها استفاده کنید. تعداد مشخصی هشتگ داشته باشید (مثلا بین ۵ تا ۱۰ هشتگ) و در هر پست آن‌ها را به کار ببرید. اگر نیاز به هشتگ‌های بیشتری دارید، آن‌ها را به صورت کامنت زیر پست ذکر کنید.

راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام: بازاریابی محتوایی

۱۲. کپشن حرفه‌ای بنویسید

کپشن عنصر جدایی‌ناپذیر در پست‌های اینستاگرامی است که یکی از مهم‌ترین ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام شمرده می‌شود. اگر تصویری جذاب اما کپشنی ضعیف دارید، باید بدانید که پست شما به خوبی دیده نخواهد شد. کپشن حکم ورودی و یا ویترین را در پست‌های اینستاگرام دارد، بنابراین توجه به آن و نوشتن حرفه‌‌ای و بی‌نقص کپشن‌ها نقش اساسی را در افزایش فروش در اینستاگرام بازی می‌کند. زیرنویس‌ها می‌توانند به عنوان یک فراخوان عمل کنند. می‌توانید اطلاعات بسیار خوبی درباره محصولی که تبلیغ کرده‌اید، بنویسید. همچنین مخاطبان را به تعامل با خود، بازدید از سایت و خرید تشویق کنید.

۱۳. عکس‌های باکیفیت از محصولات منتشر کنید

اینستاگرام را می‌توان یک شبکه ارتباطی تصویری دانست. پس تصاویر و کیفیت عکس‌ها در جذب مخاطب بسیار موثر هستند. سعی کنید که عکس‌های باکیفیتی از محصولات خود منتشر کنید. حتی اگر دوربین حرفه‌ای و یا تیم تخصصی برای عکاسی ندارید، با گوشی هوشمند خود عکس‌های مناسب با پس زمینه ساده بگیرید.

فراموش نکنید که عکس‌ها را از زوایای مختلف تهیه و منتشر کنید تا مخاطبان بتوانند محصول شما را از چند جهت ببینند. این کار به انتخاب راحت‌تر آن‌ها برای خرید محصول کمک می‌کند. هر چه کیفیت تصاویر شما بیشتر باشد، میزان تمایل مخاطب برای ماندن در پیج شما بیشتر است.

۱۴. مسابقه برگزار کنید

برگزاری مسابقه، ایجاد سرگرمی و در نهایت دادن جایزه به مخاطبان یکی از ترفندهای افرایش فروش در اینستاگرام است. می‌توانید با برگزاری مسابقات مختلف در پیج بیزنس خود، تعداد فالوورهایتان را هم بالا ببرید. به این ترتیب هم به طور غیرمستقیم و بدون هزینه بالا مخاطب جذب کرده و هم پویایی اکانت تجاری‌تان را حفظ کرده‌اید.

جایزه مسابقه‌ها می‌تواند یک کد تخفیف روی محصولات، هدیه دادن یکی از محصولات و … باشد.

برای اجرای مسابقه در اکانت تجاری خود می‌توانید به سه روش عمل کنید:

۱. لایک کردن، نوشتن کامنت و فالو کردن اولین روش برای برگزاری مسابقه است. به این ترتیب می‌توانید از میان مخاطبانی که این کارها را انجام می‌دهند قرعه‌کشی کرده و یک یا چند نفر را به عنوان برنده انتخاب کنید.

۲. از فالوورها بخواهید که یکی از دوستان خود را زیر یک پست خاص تگ کنند. شرط برنده شدن در این است است که فرد تگ شده صفحه شما را دنبال کند.

۳. از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید. در این روش که به آن UGC هم می‌گویند، مخاطبان پست‌های منحصربه فردی تولید کرده و همراه با هشتگ مورد نظر شما در پیج خود می‌گذارند.

آمارها نشان می‌دهد که بهترین نوع مسابقه برای افزایش فروش در اینستاگرام مدل UGC است.

۱۵. از ویدیو استفاده کنید

اینستاگرام این امکان را در اختیارتان قرار داده که علاوه‌بر آپلود کردن عکس و متن، ویدیو هم در آن منتشر کنید. آمارها نشان می‌دهد که ویدیوهای اینستاگرام، تا ۲ برابر جذابیت بیشتری نسبت به دیگر پست‌ها دارند‌. پس برای آنکه به خوبی توجه مخاطب را به خودتان جلب کنید، از ویدیوها استفاده کنید.

توجه کنید که ویدیوها کوتاه و تاثیرگذار باشند و در چند دقیقه اول مخاطب را به خود جذب کنند.

از آنجایی که فیلم‌های اینستاگرام به طور پیش‌فرض بی‌صدا هستند، آپشن زیرنویس را به آن‌ها اضافه کنید. این کار باعث می‌شود که افراد ناتوان در شنیدن هم بتوانند از محتوای ویدیویی شما بهره ببرند.

فیلم‌ها را با هدف مشخص منتشر کنید. برای مثال از طریق فیلم‌ها، ترافیک وبسایت و بلاگ خود را بالا ببرید. مخاطب را ترغیب به خرید یا تعامل کرده و یا آن‌‌ها را برای خرید تشویق کنید.

برای آنکه حس نزدیکی میان برند خود و مخاطب ایجاد و اعتماد او را جلب کنید، بخش‌هایی از پشت صحنه ویدیوها را پخش کنید.

سعی کنید انواع ویدیوها را از مشتریان خود دریافت و منتشر کنید. فیلم‌هایی از دریافت بسته‌های خریداری شده، آنباکسینگ بسته‌ها، تجربیات خرید و … می‌توانند به افزایش فروش در اینستاگرام نیز بسیار کمک کنند.

۱۶. از محتوای تولید شده توسط کاربر UGC استفاده کنید

پیش‌تر هم اشاره کردیم که محتواهای UGC کاربرد و تاثیرات بسیار بیشتری دارند. سعی کنید با ایجاد یک هشتگ مناسب و هماهنگ، از کاربران خود بخواهید که پستی درباره پیج شما درست کنند و هشتگ مورد نظر را روی آن بیاورند. این کار به دیگرانی که هنوز شما را نمی‌شناسند کمک می‌کند که نگاه عمیق‌تری نسبت به پیج کاری‌تان پیدا کنند. هیچ چیز به اندازه تبلیغ شدن از سوی مخاطبان نمی‌تواند تعداد فالوورها و مشتریان شما را افزایش دهد. بنابراین هر چند مدت یک بار، از محتوای تولید شده توسط کاربران استفاده کنید.

۱۷. مرتب استوری بگذارید

راز ماندگاری در ذهن مخاطب و نشانه فعالیت و پویایی یک کسب‌وکار، استمرار آن است. اگر می‌خواهید به طور مرتب با مخاطبان خود در ارتباط باشید و محتوای‌تان را به آن‌ها ارائه کنید، مرتب استوری بگذارید.

استوری‌ها، نسبت به پست‌ها، شانس بسیار بیشتری برای دیده شدن دارند. از طریق این ویژگی اینستاگرام می‌توانید مخاطبانتان را به راحتی و شکل مستقیم به پست‌های صفحه و یا وبسایت خود مرتبط کنید. امکان هایلایت کردن و ماندگاری استوری‌ها می‌تواند آن‌ها را برای همیشه در صفحه تجاری شما نگه دارد.

۱۸. استفاده از ایموجی را از یاد نبرید

ایموجی‌ها زبان جدید اینترنت برای برقراری ارتباط با مخاطب هستند. سعی کنید در کپشن، کامنت و یا دایرکت‌های اینستاگرام از انواع ایموجی‌ها نیز استفاده کنید‌. این شکلک‌ها باعث ایجاد صمیمیت و حس خوب در مخاطب می‌شوند و به محبوبیت پیج شما کمک می‌کنند.

۱۹. از تقویم محتوایی استفاده کنید

داشتن یک تقویم محتوایی منسجم و کامل به شما کمک می‌کند که پیج تجاری‌تان را بهتر و با برنامه‌ریزی بیشتری پیش ببرید. می‌توانید استراتژی محتوایی خود را به طور دقیق‌تر و با جزییات بیشتری تهیه کنید. مناسبت‌های مختلف را فراموش نکنید و برای هر یک از آن‌ها برنامه ویژه‌ای بریزید. تقویم محتوایی به نظم بیشتر صفحه و فعالیت شما کمک می‌کند.

۲۰. از لینک‌ها به درستی استفاده کنید

برخلاف دیگر سیستم‌ عامل‌های اجتماعی، اینستاگرام اجازه ایجاد پیوند و لینک در پست‌ها را نمی‌دهد. اما نگران نباشید. شما می‌توانید از دو طریق برای ایجاد لینک و هدایت مخاطب به وبسایت خود بهره‌مند شوید:

راه اول ایجاد پیوند و لینک‌ها در صفحه بیوگرافی پیج است. بنابراین بهتر است به طور هوشمندانه از آن استفاده کنید تا مخاطب را به برجسته‌ترین صفحه بلاگ خود هدایت کنید.

راه دوم زمانی است که تعداد فالوورهای شما به ۱۰ هزار نفر می‌رسد. در این حالت، اینستاگرام امکان ایجاد لینک در استوری‌ها را برایتان ایجاد می‌کند و مخاطبان شما می‌توانند با کشیدن صفحه به بالا، به وبلاگ یا صفحات مدنظر شما متصل شوند.

راه های افزایش فروش در اینستاگرام: استفاده از فالوورها

۲۱. در دایرکت و کامنت سریع پاسخ بدهید

می‌توان گفت مهم‌ترین راهکار افزایش فروش در اینستاگرم پاسخگویی به مخاطب و مشتری‌مداری است. زمانی که شما پیجی را برای فعالیت تجاری خود راه‌اندازی می‌کنید، مشتری‌مداری حرف اول را در کارتان می‌زند. زیرا هر فعالیتی که درون پیج‌تان صورت می‌گیرد، به طور مستقیم به مخاطبان آن وابسته است.

بنابراین بهتر است پرسش‌ها، ابهامات، اطلاعات خرید و کامنت‌های مثبت و منفی را به سرعت پاسخ دهید. به این ترتیب تعامل خوبی میان شما و مشتریان ایجاد می‌شود و دید مثبتی نسبت کارتان شکل می‌گیرد.

۲۲. خوش‌برخورد باشید

برخورد مناسب، صبورانه و با حوصله، مهم‌ترین ملاک برای افزایش فروش در اینستاگرام است‌. زمانی که مخاطبان تجربه خرید لذت‌بخشی از برند شما داشته باشند، مجددا به سوی شما برمی‌گردند. این روند باعث می‌شود که رفته‌رفته به مخاطبان وفادار شما تبدیل شوند.

بنابراین سعی کنید در برخورد با مشتریان خوش‌رفتار باشید و با صبر و حوصله رفتار کنید.

۲۳. از فالوور فیک استفاده نکنید (فالوور نخرید)

بسیاری از پیج‌ها و اکانت‌های تجاری، برای رسیدن به درآمد بیشتر، اقدام به خرید فالوور فیک می‌کنند. خرید فالوورهای دروغین اگرچه در کوتاه مدت می‌تواند تعداد فالوورهایتان را بالا ببرد و شما را به درآمد برساند. اما باید بدانید که از روی تعداد بازدیدها، لایک‌ها و کامنت‌های هر پست می‌توان فیک بودن فالوورها را تشخیص داد. خرید فالوور فیک باعث بی‌اعتمادی فالوررها و مخاطبانتان می‌شود و ارزش پیج شما را پایین می‌آورد.

۲۴. در دایرکت و کامنت سریع پاسخ بدهید

می‌توان گفت مهم‌ترین راهکار افزایش فروش در اینستاگرم پاسخگویی به مخاطب و مشتری‌مداری است. زمانی که شما پیجی را برای فعالیت تجاری خود راه‌اندازی می‌کنید، مشتری‌مداری حرف اول را در کارتان می‌زند. زیرا هر فعالیتی که درون پیج‌تان صورت می‌گیرد، به طور مستقیم به مخاطبان آن وابسته است.

بنابراین بهتر است پرسش‌ها، ابهامات، اطلاعات خرید و کامنت‌های مثبت و منفی را به سرعت پاسخ دهید. به این ترتیب تعامل خوبی میان شما و مشتریان ایجاد می‌شود و دید مثبتی نسبت کارتان شکل می‌گیرد.

۲۵. از لینک‌ها به درستی استفاده کنید

برخلاف دیگر سیستم‌ عامل‌های اجتماعی، اینستاگرام اجازه ایجاد پیوند و لینک در پست‌ها را نمی‌دهد. اما نگران نباشید. شما می‌توانید از دو طریق برای ایجاد لینک و هدایت مخاطب به وبسایت خود بهره‌مند شوید:

راه اول ایجاد پیوند و لینک‌ها در صفحه بیوگرافی پیج است. بنابراین بهتر است به طور هوشمندانه از آن استفاده کنید تا مخاطب را به برجسته‌ترین صفحه بلاگ خود هدایت کنید.

راه دوم زمانی است که تعداد فالوورهای شما به ۱۰ هزار نفر می‌رسد. در این حالت، اینستاگرام امکان ایجاد لینک در استوری‌ها را برایتان ایجاد می‌کند و مخاطبان شما می‌توانند با کشیدن صفحه به بالا، به وبلاگ یا صفحات مدنظر شما متصل شوند.

۲۶. رفتار فالوورها را دنبال کنید

دنبال کردن رفتار فالوورها یکی از کاربردی‌ترین و البته سخت‌ترین ترفندهای افزایش فروش در اینستاگرام است. شما باید فالوورها را مثل یک کارآگاه زیر نظر داشته باشید. چه زمانی بیشتر فعال هستند؟ چه نوع محتوایی را بیشتر می‌پسندند؟ در شما چه نقاط ضعفی می‌بینند و چه محصولاتی را ترجیح می‌دهند؟

فراموش نکنید که همیشه حق با مشتری است و شما برای فالوورهایتان پیج اینستاگرام را باز کرده‌اید نه خوشایند خودتان.

سخن آخر

    اینستاگرام یک پلتفرم پرطرفدار و البته اثرگذار در زمینه کسب‌وکار و بیزنس است. با استفاده از این برنامه می‌توانید تعامل بسیار خوبی را با کاربران و مخاطبان هدف خود ایجاد کنید. اگر می‌خواهید افزایش فروش در اینستاگرام را در سطح بسیار بالایی تجربه کنید، ترفندهای بالا را به خوبی به کار بگیرید. دقت کنید که به ثمر رسیدن هر کاری، بویژه در حوزه پیج بیزنس نیازمند صبر و حوصله و تلاش دائمی است. پس زود ناامید نشوید و با رعایت این نکات به تلاشتان ادامه دهید.

افزایش فروش در اینستاگرام با خرید فالوور فیک

این روزها بسیاری از کسب و کارها از قابلیت های اینستاگرام برای معرفی محصولات و خدمات خود و در نتیجه فروش بیشتر استفاده می کنند و اینستاگرام با داشتن تعداد کاربران زیاد، این فرصت را برای صاحبان کسب و کار فراهم ساخته است تا به کسب درآمد بیشتر بپردازند.

همانطور که می دانید مخاطب بیشتر در اینستاگرام برابر است با فروش بیشتر اما چگونه و از چه راه هایی می توان مخاطبان بیشتری جذب کرد؟ افزایش فروش در اینستاگرام با خرید فالوور فیک، یکی از روش های پیشنهادی است که در این صفحه می خواهیم بیشتر درباره این موضوع صحبت کنیم.

تاثیر فالوور بیشتر بر فروش بهتر اینستاگرام چیست

فالوورها نقش اصلی را در فروش بیشتر محصول یا خدمات شما خواهند داشت. فالوور واقعی علاوه بر اینکه در پیج اینستاگرام شما فعالیت مثبت دارد و در پست ها و استوری ها تعامل دارد، باعث پیشرفت پیج می شود و به مرور از مخاطب پیج تبدیل به مشتری پیج خواهد شد.

بنابراین داشتن فالوور بیشتر در اینستاگرام دو مزیت دارد؛ مزیت اول پیشرفت پیج شما با تعاملی که دارد و مزیت دوم فروش بیشتر شما و تبدیل فالوورها به مشتری.

چگونه فالوور های پیج اینستاگرام خود را افزایش دهیم

افزایش فالوورهای پیج اینستاگرام کار ساده ای نیست و نیاز به تلاش و صبوری زیادی دارد. در این شبکه اجتماعی میلیون ها نفر عضو هستند که هر یک سلیقه و علاقه متفاوتی دارند بنابراین شما برای اینکه بتوانید کاربران را به سمت محتوای پیج خود جلب کنید و آنها را حداقل برای چند ماه در پیج خود ماندگار کنید تا تبدیل به مشتری شوند، کار سختی دارید.

به جزء روش اصولی افزایش تعداد فالوور، می توانید فالوور بخرید اما آیا افزایش فروش در اینستاگرام با خرید فالوور فیک ممکن است؟ فالوور های فیک چه کمکی به فروش بیشتر پیج ما می کند؟ در پاراگراف بعدی به این سوال پاسخ می دهیم.

افزایش فروش در اینستاگرام با خرید فالوور فیک

مسلم است که فالوورهای واقعی که به مرور زمان و با فعالیت مفید در پیج خود جذب کرده اید، کمک بیشتری به پیشرفت پیج شما و افزایش فروشتان می کنند و با تعامل و مشارکت هایی مثل لایک پست و استوری ها، کامنت گذاشتن در پیج و بازدید از ویدئو های پیچ شما، محبوبیت پیج تان را افزایش می دهند.

از تکنیک های افزایش فالوور اینستاگرام خرید فالوور است که هم به صورت فیک و هم به صورت واقعی هستند. اگر فالوور های واقعی بخرید پست و استوری های پیج شما را لایک و کامنت می کنند ولی برای آنکه بتوانید آنها را برای همیشه در پیج خود نگه دارید باید تولید محتوای مفید داشته باشید.

اما اگر فالوور های فیک بخرید، هیچ تعاملی از خود نشان نمی دهند و فقط عدد فالوورهای شما را بیشتر می کنند. بنابراین شما تعداد زیادی فالوور خریده اید که تعاملی با شما ندارند و هر وقت پستی منتشر کنید، طبیعتا نباید انتظار لایک، ویو و یا کامنت داشته باشید حتی اگر فرضا 20 هزار فالوور فیک خریده باشید، لایک و کامنتی از آنها مشاهده نخواهید کرد.

اما خرید فالوور فیک بدون تردید و خارج از فعالیتی که انجام نمی دهند، تاثیر زیادی بر روی برند سازی و بازاریابی پیج شما خواهد داشت زیرا کاربران اینستاگرام در زمان بازدید پیج شما، اولین کاری که انجام می دهند بررسی تعداد فالوورهای شماست و اگر تعداد مناسبی فالوور داشته باشید، به پیج شما اطمینان می کنند که این اعتماد نیز باعث افزایش فالوور و در نتیجه فروش بیشتر می شود.

بنابراین کاربران اینستاگرام همیشه به پیج های با تعداد فالوور بالا بیشتر توجه می کنند و کم بودن تعداد مخاطبان یک پیج به معنای جایگاه پایین تر آن است که این موضوع باعث می شود کاربرانی که وارد پیج می شوند با دیدن تعداد فالوورهای کم، بدون توجه به محتوای پیح آن را ترک کنند.

نکات خرید فالوور فیک

برای افزایش فروش در اینستاگرام با خرید فالوور فیک باید اصولی قدم بردارید و یکدفعه تعداد زیادی از فالوورهای فیک را وارد پیج خود نکنید. اگر از یک شرکت حرفه ای فالوور فیک بخرید، حتما به شما پیشنهاد می دهد که مرحله به مرحله فالوورهای فیک را وارد پیج خود کنید تا اینستاگرام و مخاطبان متوجه فیک بودن فالوورها نشوند.

همچنین برای اولین بار که می خواهید فالوور فیک بخرید، توصیه می شود از مقدار کم شروع کنید و پس از اینکه تاثیر مثبت آن را بر فروش خود مشاهده کردید، دفعه بعدی می توانید دوباره فالوور واقعی یا فیک بخرید.

خرید تعداد زیاد فالوور فیک نیز توصیه نمی شود و بهتر است با توجه به تعداد فالوورهای واقعی پیج خود، فالوور فیک بخرید. مثلا اگر الان 1500 فالوور واقعی دارید، یکدفعه خرید 20 هزار فالوور فیک احتمالا تاثیر منفی بر روی پیج شما خواهد داشت زیرا لایک و کامنت پست های شما کم می شود و همان مخاطبان واقعی شما هم متوجه می شوند که فالوور فیک زیادی دارید و احتمالا شما را آنفالو می کنند.

تاثیر منفی فالوورهای فیک اینستاگرام

  • اینستاگرام از روی ویو، لایک و کامنت های پیج متوجه فیک بودن تعداد زیادی از فالوورهای پیج شما می شود و شما باید بین تعداد فالوور های واقعی و فیک پیج خود تعادل را در نظر بگیرید.
  • فالوور های فیک نمی توانند خدمات یا محصول پیج شما را تبلیغ کنند.
  • فالوور های فیک ممکن است باعث بی اعتماد شدن فالوورهای واقعی شما شوند.
  • فالوورهای فیک هیچ محصول یا خدماتی را از پیج شما نمی خرند.

در این مطلب توضیح دادیم که افزایش فروش در اینستاگرام با خرید فالوور فیک ممکن است و کاربران در نگاه اول از روی تعداد فالوورهایی که شما دارید، اعتماد می کنند. اما خرید فالوور فیک احتمالا باعث آسیب به پیج شما نیز شود که جزئیات آن را بررسی کردیم.

تاثیر خرید فالوور بر فروش بهتر در اینستاگرام (آپدیت سال 2021)

این سوال زیاد پرسیده می شود که آیا برای پیج کاری خود فالوور بخریم یا نه؟ در این مطلب می خواهیم به تاثیر خرید فالوور بر فروش بهتر در اینستاگرام بپردازیم و به سوالات پرتکرار شما درباره خرید فالوور پاسخ دهیم.

اکثر کسب و کارها این روزها با استفاده از قابلیت های اینستاگرام، به معرفی محصولات و خدمات خود پرداخته اند. این شبکه اجتماعی به یکی از بزرگترین فروشگاه های شبکه های اجتماعی تبدیل شده که هر روز بزرگتر می شود. فروش در اینستاگرام قلق خاص خود را دارد، به همین دلیل باید با انواع ترفندهای افزایش فالوور آشنایی داشته باشیم.

اما اکنون سوالی که وجود دارد این است که آیا خرید فالوور بر فروش بهتر اینستاگرام تاثیر گذار است؟ و سوال بعدی اینکه آیا خرید فالوور می تواند به عنوان راهکار فروش بیشتر در اینستاگرام تلقی شود؟ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به این سوالات شما پاسخ دهیم.

تاثیر خرید فالوور بر فروش بهتر در اینستاگرام

اگر تمام راهکارهای افزایش فروش اینستاگرام و بازدید پیج را امتحان کردید اکنون نوبت آن رسیده که مهمترین راهکار یعنی خرید فالوور اینستاگرام را هم امتحان کنید. اما خرید فالوور چه تاثیری می تواند بر فروش و در آمد ما داشته باشد؟ اصلا این کار منجر به بازدید و فروش بیشتر خواهد شد یا نه؟ بنابر این اگر قصد خرید فالوور دارید پیش از هر اقدامی ابتدا ادامه این مطلب را مطالعه کنید سپس تصمیم نهایی خود را بگیرید.

  • خرید فالوور می تواند به جذابیت و اعتبار پیج شما بیفزاید

    در این روزها که خیلی از مشاغل دچار کسادی شده اند، اینستاگرام توانسته راه را برای افزایش فروش مشاغل میسر کند. پس افزایش فالوور در عصر کنونی به یک چالش بزرگ مبدل شده است که خیلی از افراد به دنبال آن هستند.

    اگر بخواهیم به طور ملموس تر بیان کنیم تصور کنید دو فروشگاه کنار هم قرار دارند، یکی از این فروشگاه ها دو الی سه مشتری و فروشگاه دیگر حدود 20 مشتری وجود دارد، شخص شما برای خرید کدام را انتخاب می کنید؟ به طور قطع فروشگاهی که مشتریان بیشتری دارد از نظر شما مورد تائید است.

    حال تصور کنید یک پیج حدود 100 فالوور و پیج دیگر حدود 1000 فالوور دارد به نظر شما کاربران ترجیح می دهند از کدام خرید خود را انجام دهند؟ این مثال یک نمونه واضح از تاثیر فالوور بر فروش پیج است. پس افزایش فالوور را جدی بگیرید، چرا که امروزه تعداد بالای فالوور به یک امر ضروری برای افزایش فروش مبدل شده است.

  • هرچه تعداد فالوور ها بالاتر باشند، بازار گسترده تری برای فروش خواهید داشت

    تفاوتی ندارد که شما در فروش محصولات و خدمات خود دیدگاه داخلی دارید و یا دیدگاه خارجی. بدین معنا  که به دنبال مشتری داخلی هستید و یا مشتری خارجی یا هر دو. چرا که اینستاگرام تابع مکان نیست و با استفاده از این ابزار قدرتمند مجازی، می توانید به خیل عظیمی از مشتریان در تمامی کشورهای دنیا دسترسی داشته باشید.

    حسن اینستاگرام نسبت به سایر شبکه های اجتماعی این است که اولا در دسترس همگان قرار گرفته است. دوما کار کردن با آن بسیار ساده است. و در نهایت اینکه به راحتی می توانید با تولید محتوای متنی ، گرافیکی، تصویری و یا ویدئویی پیام های مختلف را به مخاطب خود انتقال دهید.

    فالوور اینستاگرام نقش بسیار مهمی در موفقیت برند ها و کسب و کار ها و یا حتی پیج های شخصی دارد. در واقع برای اینکه بتوانید در بازاریابی در اینستاگرام موفق باشید باید افزایش فالوور اینستاگرام و جذب آن را هدف قرار دهید. مسیری که افزایش فالوور در بازاریابی و فروش بیشتر شما باز می کند را در هیچ روش دیگری نمی توانید پیدا کنید.

افزایش فالوور اینستاگرام، چگونه؟

افزایش فالوور اینستاگرام همانند سایر شبکه های اجتماعی کار ساده ای نیست. با وجود اینکه میلیون ها نفر از این شبکه اجتماعی استفاده می کنند اما همه دارای سلایق و علایق متفاوتی هستند. اینکه بتوانید کاربر اینستاگرام را متقاعد کنید که پیام ها و محتوای شما را مشاهده کنند کار واقعا دشواری است.

حتی بزرگترین پیج های اینستاگرام نیز هنوز به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام هستند. افزایش فالوور پیج اینستاگرام نیاز به مداومت و پشتکار زیادی دارد. بسیاری از کسب و کار ها میلیون ها تومان خرج توسعه پیج اینستاگرام خود می کنند تا بتوانند فالوور واقعی اینستا داشته باشند.

این فالوور واقعی و فعال اینستاگرام است که با تعامل و مشارکت هایی مانند افزایش لایک عکس اینستاگرام، افزایش ویو کلیپ اینستاگرام، افزایش کامنت پست اینستاگرام و غیره باعث می شود تا محبوبیت پیج بالاتر رود. که نه تنها موجب می شود کار جذب فالوور راحت تر شود، بلکه به عنوان یک پیج محبوب در اینستاگرام شناخته می شود.

این محبوبیت و شناخت است که باعث ویوی بیشتر پست های او در اینستاگرام می گردد.

    اگر در اپلیکیشن کلاب هاوس فعالیت دارید، می توانید از طریق خرید فالوور کلاب هاوس، کسب و کار خود را در اپلیکیشن های دیگر هم گسترش دهید.

انواع روش های افزایش فالوور

در ادامه انواع روش های افزایش فالوور را برای شما لیست کرده ایم:

  • ساخت اکانت تجاری و حرفه ای
  • ایجاد استوری با لینک محصولات
  • اضافه نمودن تگ خرید
  • استفاده از تخفیفات اینستاگرامی
  • تبلیغ در پیج های پرطرفدار
  • همکاری با اینفلوئنسرها
  • استفاده از هشتگ های مناسب
  • ایجاد کپشن های عالی
  • خرید فالوور فیک

آیا خرید فالوور خوب است؟

آیا خرید فالوور خوب است؟ به طور قطع نمی توان به این پرسش پاسخ مثبت یا منفی داد. چرا که بسته به شرایط هر شخص یا هر پیجی، پاسخ این سوال متفاوت است.

به عنوان مثال، یکی از مزایای خرید فالوور این است که پیج شما بیشتر جلب توجه می کند. زمانی که کاربران جدید وارد پیج تان شوند، اولین چیزی که می بینند تعداد فالوور های شما است و سپس تصمیم می گیرند که در پیج تان بمانند یا نه.

یا اینکه پیج شما ارزش نگاه کردن را دارد یا خیر. اما از طرفی، اگر شما در حال حاضر 100 فالوور داشته باشید و به طور ناگهانی بخواهید k10 فالوور بخرید، ممکن به پیج تان ضربه بزند. چرا که افزایش ناگهانی فالوور هم برای هوش مصنوعی اینستاگرام و هم برای مخاطبان، زیاد قابل قبول نیست.

اما اگر شما از قبل k10 فالوور داشته باشید و اکنون تصمیم بگیرید که k10 دیگر بخرید، می تواند باعث جلب توجه و رشد بیشتر پیج شما شود.

آیا خرید فالوور واقعی خوب است؟

اما هنگامی که شما تصمیم می گیرید که فالوور خریداری کنید، دو انتخاب پیش روی شماست. شما می توانید فالوور واقعی یا فیک بخرید.

همانطور که می دانید خرید فالوور فیک کمی با فالوور واقعی تفاوت دارد. فالوور های واقعی آیدی های مناسب و اسامی معنا دار دارند در حالی که اکانت های فیک معمولا اسامی و آیدی های نامفهوم دارند.

همچنین اکانت های واقعی بر خلاف اکانت های فیک، عکس پروفایل شخصی دارند و به طور کلی در اکانت خودشان فعال هستند.

اما این را باید بدانید که هر نوع فالووری که شما خریداری می کنید، فقط فالوور است. به این معنا که فالوور هایی که شما می خرید فقط شما را فالو می کنند اما لایک، کامنت، سیو و به طور کلی فعالیتی در پیج شما ندارند.

    برای این که لایک ها یا کامنت های خود را افزایش دهید، باید اقدام به خرید کامنت یا لایک اینستاگرام کنید.

تجربه افزایش فالوور اینستاگرام

ممکن است شما تجربه خرید فالوور را نداشته باشید، بنابراین، برای این که ببینید خرید فالوور به درد شما می خورد یا نه، می توانید برای شروع، 500 فالوور یا کمتر خریداری کنید تا بتوانید تاثیر آن را بر صفحه خود بسنجید و برای خرید فالوور بیشتر تصمیم بگیرید.

اگر شما تجربه خرید فالوور را داشته باشید و از این تجربه راضی بوده باشید که در این صورت من به شما تبریک می گویم. اما مشکل زمانی شروع می شود که شما تجربه بدی از خرید فالوور داشته باشید و از خرید خود راضی نبوده باشید.

نارضایتی از خرید فالوور می تواند ناشی از عوامل مختلف باشد که در ادامه، آن ها را بررسی می کنیم:

  • آن تعداد فالووری که خریداری کرده اید به پیج شما تزریق نشده و فالوور هایتان ریزش داشته اند: در ابتدا باید بگویم که این اتفاق اجتناب ناپذیر است.

    همیشه هنگام خرید فالوور، تعدادی از این فالوور ها به خاطر الگوریتم های اینستاگرام، ریزش می کنند. اما از طرفی، میزان این ریزش بستگی به سایتی دارد که شما از آن فالوور می خرید.

    برخی از سایت ها هستند که فالوور هایشان ریزش کمی دارند و در صورت ریزش زیاد، برای شما فالوور جبرانی یا فالوور هدیه اضافه می کنند.

  • فالوور ها پست های شما را لایک نمی کردند و در پیج شما فعالیت نداشتند: همانطور که قبلا هم گفتیم، این امر کاملا طبیعی است.

    خرید فالوور به این معناست که شما فقط فالوور می خرید نه چیز دیگر و در نتیجه اگر به دنبال افزایش لایک یا کامنت پست های خود هستید، باید لایک و کامنت بخرید.

  • پشتیبانی سایتی که از آن فالوور خریده اید، پاسخگوی شما نبوده است: در صورتی که شما چنین تجربه ای داشته اید، متاسفیم.

    برای جلوگیری از تکرار این تجربه، می توانید قبل از خرید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و میزان پاسخگویی و نوع برخورد آن ها را بررسی کنید تا از پاسخ دهی آن ها مطمئن شوید.

  • مبلغ سفارش را پرداخت کرده اید اما فالوور مدنظر تان برای شما ارسال نشده است: برای این که چنین مشکلی برای شما پیش نیاید بهتر است قبل از سفارش با پشتیبانی سایت تماس بگیرید و درباره بسته هایشان سوال بپرسید تا بتوانید نحوه پاسخویی پشتیبانی آن سایت را بررسی کنید.

    در ادامه بهتر است تعداد بسیار کمی (مثلا 100 فالوور) خریداری کنید و در صورت رضایت از سایت، تعداد بیشتری فالوور بخرید.

رابطه خرید فالوور و رونق کسب و کار

در اینستاگرام تعداد بالای فالوور مساوی است با جذب مخاطب جدید الورود. قطعا تعداد بالای فالوورها در جذب کاربران تاثیر گذار بوده و به دیده شدن برند کمک می کند. اما چه تاثیری بر رونق و رشد کسب و کارها دارد؟ خیلی از مشاغلی که به اینستاگرام وارد می شوند قصد دارند تا بیشتر دیده شوند.

استارت آپ ها و پیج های تازه های کار با خرید فالوور فیک برای اینستاگرام و تبلیغ هدفمند می توانند یک شبه راه 100 ساله را بروند و بتوانند درآمد های فوق العاده ای از اینستاگرام بدست آورند.

مزایای خرید فالوور

مزایای خرید فالوور شامل:

  1. جلب اعتماد کاربران.
  2. افزایش بازدید پیج.
  3. دیده شدن محصولات و خدمات.
  4. سهولت در بازاریابی اینترنتی.
  5. بالارفتن سرعت رشد پیج.
  6. تبدیل فالوورهای واقعی به مشتریان وفادار.
  7. درخواست توسط دیگر پیج ها برای تبلیغات.

مقایسه خرید فالوور اینستاگرام با افزایش فالوور از راه های دیگر

روش های زیادی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد. فعالیت توسط خودتان بصورت تمام وقت و متمرکز، استفاده از ربات اینستاگرام و یا روش های تبلیغاتی. تمامی این روش ها هم فالوور واقعی را می تواند برای شما به همراه داشته باشد. هر چند در این روش ها هم احتمال جذب فالوور غیر فعال هم هست.

نکته مهمی که در این روش ها وجود دارد میزان هزینه هایی است که باید انجام شود. قاعدتا برای جذب فالوور فعال اینستاگرام از طریق بازاریابی و یا سرمایه گذاری های دیگر مانند تعامل با اینفلوئنسر ها باید میلیون ها تومان هزینه کنید. یعنی بالغ بر 70 تا 80 میلیون تا صد ها میلیون تومان.

بصورت عادی و با روش های معمول باید مدت زمان بسیار طولانی وقت صرف کنید و کمتر نتیجه بگیرید. و برای استفاده از ربات ، هم باید هزینه کنید و هم کمی زمان و صبر نیاز دارید.

در هر صورت خرید فالوور طی کردن مسیر بصورت یک شبه است. نمی توان منکر این موضوع شد که فالوور فعال خریداری شده شاید کمتر از سایر فالوورهای فعال با شما تعامل داشته باشد. اما در هر صورت نتیجه خیلی قوی تر و سریع تر خواهد بود.

رشد پیج به یکباره افزایش می یابد و بازدید و جایگاه پیج فوق العاده بالاتر می رود. نهایتا در بازاریابی و فروش خیلی سرعت بالاتری پیدا خواهید کرد.

از کجا فالوور بخرم؟

شرکت پارس فالوور به منظور بهینه سای صفحات پیج و افزایش رنکینک آن اقدام به ارائه پیکج های ارزان قیمت نموده است. هم چنین می توانید از آن برای سرعت بخشیدن به اهداف کسب و کار و بازاریابی شرکت ها و برند ها استفاده کنید.

شما می توانید با سفارش هر یک از این بسته و  تنظیم زمان بندی مورد نظر خودتان به صورت فوری، فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید. هر گونه سوال و ابهامی را تیم پشتیبانی ما پاسخگو خواهد بود. با ما تماس بگیرید.

آیا فالوور واقعی وجود دارد؟

شاید بپرسید آیا فالوور واقعی وجود دارد؟

باید بگوییم که بله فالوور واقعی وجود دارد. زمانی که شما فالوور می خرید، دو نوع بسته خرید فالوور وجود دارد که شامل فالوور واقعی و فالوور فیک است.

همانطور که قبلا  هم گفتیم، فالوور های واقعی آیدی و عکس یک شخص واقعی را دارند و در پیج خود فعال هستند. اما در پیج شما فعالیتی ندارند.

اما در صورتی که شما می خواهید اینگیجمنت صفحه خود را بالا ببرید، باید از خرید بازدید کننده لایو اینستاگرام، خرید لایک، خرید ریچ و ایمپرشن و… استفاده کنید.

آیا تجربه خرید فالوور داشته اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، این تجربه باعث افزایش درآمد شما شده است یا خیر؟ می توانید تجارب خود را با ما و کاربران دیگر به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید سوالات خود پیرامون خرید فالوور را در قسمت نظر بپرسید.

سوالات متداول

    آیا خرید فالوور می تواند باعث ایجاد مشکل در پیجم شود؟

    اگر شما تعداد بسیار زیادی فالوور را به یکباره به پیج تان تزریق کنید، هوش مصنوعی اینستاگرام شما را ربات تشخیص داده و فعالیت تان را محدود می کند. اما در صورتی که آرام آرام تزریق فالوور را انجام دهید مشکلی برای پیج تان پیش نمی آید.

    خرید فالوور فیک بهتر است یا واقعی؟

    بستگی دارد که شما چه هدفی از خرید و افزایش فالوور داشته باشید. اگر نمی دانید کدام بسته فالوور برای پیج شما بهتر است می توانید با خرید تعداد پایین فالوور، هر دو بسته را امتحان کنید.

    آیا خرید فالوور می تواند باعث افزایش لایک شود؟

    بله، اما به طور غیرمستیقم. در واقع فالوور هایی که شما خریداری می کنید، در پیج شما فعال نیستند. اما تعداد زیاد فالوور می تواند باعث شود کاربران بیشتری پیج شما را ببینند و پست هایتان را لایک کنند.

 

منبع:

https://www.smtnews.ir/direct/16698

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا