مجله عمومی

انتصاب رئیس جدید سازمان اموال تملیکی

به گزارش پایگاه خبری پایگاه داده

طبق گفته وزارت ریاضیات ، فرهاد دژپسند ، وزیر امور اقتصادی و دارایی “فرمانده محمد علی افتخاری زیدآبادی به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان برای جمع آوری و املاک اختصاصی وی است.

در نظر صادر شده توسط فرمانده دژپسند ، محمد علی افتخاری زیدآبادی اظهار داشت: در این مورد ، از زمان مصوبه مجمع عمومی عادی سازمان برای جمع آوری و مالکیت انحصاری وی در تاریخ 12 ژانویه 2016 ، به رئیس هیئت مدیره و مدیر و منصوب شده ظرف سه سال مانند یک سازمان فروش املاک و فروش خواهد بود.

ریاضیات وزیر ، مطابق با برنامه های ما 12 دولت و برنامه های استراتژیک وزارت امور اقتصادی و دارایی ، به عنوان “تمرکز بر ایجاد یک سیستم یکپارچه و دارایی مطابق با مواد 19 تا 23 قانون اجرایی و مواد 55 و 56 قانون در مبارزه با قاچاق کالا و ارز. “” استفاده از خرس های جدید برای جذب مشتری برای افزایش سطح اعتماد عمومی به سازمان و نتایج حاصل از تنوع خریداران طبیعت امور دولتی برای سازمان در دست خدا “و” اصلاح ساختار ایجاد شده در ایتالیا و در ترکیب کارآمد منابع انسانی شناسایی شده است به عنوان محل کار اصلی بسیاری از مردم ، افتخار و یادآوری است.

از این نظر ، “شیر برای بهبود سطح و انبارداری” ، “فردا اجرای دقیق قطعنامه های مجمع عمومی و پاسخگویی به همه گزارش ها در عرض چند دقیقه” ، “شیر برای بهبود روش های استفاده شده و وظیفه ای که به موارد رها شده داده می شود کالا و قاچاق و “شفافیت سازمان شاد بودن سازمان و ارائه اسناد حمایت از گردش مالی برای نهادهای رسیدگی کننده مطابق با قوانین و مقررات” مشخص شد به عنوان یکی از وظایف رئیس جدید انسان با تنظیم مجموعه و عقل و متعلق به دژپسند است.

این حکم همچنین مواردی از جمله را شامل می شود: “تلاش برای ایجاد کمیته های تخصصی از بین افسران به عنوان کمیته ریسک ، حسابرسی ، جبران خدمات و انتصابات” برنامه ریزی و فرض استراتژی هایی برای ایجاد حداکثر تعادل با سایر سازمان ها به منظور تسریع در املاک در هنگام “حق گرفتن مجوز” و “فروش املاک و مستغلات و نظارت بر تسریع و اجرای دقیق مفاد قرارداد نتیجه گرفت که مشخص نیست چه افتخاری دیگری وجود دارد.

لازم به ذکر است که امپراطور محمد علی افتخاری زیدآبادی پیش از این معاون رئیس سازمان جمع آوری و مالکیت املاک وی بود.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا