مجله اجتماعی

پیام رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت هفته بسیج – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، پیامک احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت هفته بسیج به شرح زیر است:

“”و” که استخدام شد به آنها غرق شده»

و همیشه میزبان ماست اند. سوره صافات 173).

بسیج یکی از برکات و پدیده های شگرف انقلاب است. ره طیبه اسلام در کشور ما به ثمر نشسته است و می گوید: بسیج جنسیت همان موضوعی است که در مبدأ اسلام بوده است، این تازه نیست، در اسلام سابقه دارد و مقصد ما برای اسلام است، هر جوانی است. باید حاضر باشد «از اسلام و همه و همه مردم در هر دفتری که در دسترس است دفاع کند تا از کفر و هجوم بیگانگان جلوگیری کند.

امروز به عنوان سربازان کوچک حکومتی با سلاح اخلاص، تعهد و از خود گذشتگی تلاش می کنند در رسالت حفظ و حراست از جامعه اسلامی ایران تا ظهور حضرت ولیعصر(عج) بنیان محکمی را حفظ کنند.عج) راهنما اهیانه حضرت امام خامنه ای آه تو (مدظله الالیبیایید یک قدم به عقب برگردیم و با افتخار اعلام کنیم که قاطعانه به قول خود برای ادامه این چنین متفکرانه متعهد هستیم.

ما سالگرد تأسیس آنها را جشن می گیریم ره به خیر بسیج مستضعفین و یاد و خاطره شهدای بسیج، ورود دانش آموزان و همکاران در این هفته به استان بسیج است. وم این روز را تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال علو درجات خدمتگزاران انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.»

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا