اقتصادیکسب و کار محلی

ایده محصول برای دراپ شیپینگ

اینترنت نیز در سال های اخیر به عنوان بهترین بستر برای کسب و کار های اینترنتی مختلف شناخته می شود. بسیاری از افرادی که کمی آینده نگری دارند نیز به فکر این هستند که از ایده های مختلف برای ایجاد کسب و کار اینترنتی خودشان استفاده کنند. در ادامه این مقاله تلاش داریم تا ۷۰ ایده پولساز بی نظیر برای کسب و کارهای اینترنتی را به شما معرفی کنیم و راه هایی برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی در ایران به شما ارائه بدهیم. پس حتما تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

 

 مهم ترین عامل موفقیت کسب و کار های بزرگ

در این مطلب احتمالا کلمه ایده را به تعداد زیاد ببینید و بخوانید. این نشان دهنده اهمیت این کلمه و تاثیر آن در کسب و کار شماست. در تمام طول زندگی انسان ها در چند هزار سال اخیر همیشه ایده های نو بوده اند که باعث پیشرفت انسان شده اند. بسیاری از این ایده ها باعث پیشرفت بشر شده اند و معمولا صاحب ایده نیز به ثروت بسیاری رسیده است.

ایده همیشه در راه اندازی کسب و کار شما مهم ترین موضوع است و باید آن را با حساسیت بسیار زیادی انتخاب کنید. در واقع انتخاب کردن ایده مناسب برای کسب و کار شما، اولین و مهم ترین کاری است که باید انجام دهید.

چرا کسب و کار اینترنتی؟

گفتیم که در حال حاضر بسیاری از ایده ها و کسب و کارها به صورت اینترنتی ایجاد می شوند. اما به نظر شما چرا در دنیای امروز ۹۰ درصد کسب و کار های نو و جدید به صورت اینترنتی هستند؟ با ورکشاپ دراپ شیپینگ میتوانید به راحتی به کسب و کار دلخواهتان برسید

اینترنت یک دنیای بزرگ دیجیتالی است که شما می توانید با هزینه های اندک و محدود و بدون نیاز به هزینه های اضافی کسب و کار های خاص خود را راه اندازی کنید. استفاده و خرید کردن نیز در بستر اینترنت بسیار کار راحت تری است و کاربر ها نیز راحت هستند.

به همین دلیل است که روزانه به تعداد کاربران و کسب و کار های اینترنتی افزوده می شود و ایده ها نیز بیشتر باعث به وجود آمدن کسب و کار های اینترنتی می شوند. در ادامه با چند ایده ناب برای کسب و کار های اینترنتی آشنا می شویم.

۱: اپلیکیشن های کاربردی

از دسته مهم ترین ایده های پولساز که در دنیا طرفداران و سرمایه گذاران بسیار زیادی نیز دارد، ایده های عالی و کاربردی برای اپلیکیشن های گوشی های هوشمند است. بگذارید با یک مثال ساده برایتان توضیح دهم.۱۳ سال پیش به دست دو برنامه نویس جوان طراحی شد. منظور استفاده از آن یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن عکس های شخصی بود. این ایده یک ایده نو بود و در حال حاضر اینستاگرام به مهم ترین برنامه در گوشی بسیاری از مردم جهان تبدیل شده.

یا حتی یک مثال ایرانی! یک نرم افزار اینترنتی ساده برای درخواست ماشین برای حمل و نقل در شهر می باشد. یک ایده ساده با ایده برداری از برنامه خارجی Uber. این ایده را می توانیم به راحتی یکی از بهترین ایده پولسازی در ایران و در سال دهه اخیر بدانیم. تنها ایده موفق تر است اسنپ در دهه اخیر ایران، فروشگاه اینترنتی بوده است که در بخش های بعد به طور کامل درباره آن صحبت می کنیم.

در کل شما می توانید به واسطه یک ایده شاهکار، نو و عالی و درست کردن یک اپلیکیشن کاربردی می توانید به ثروت و یک کسب و کار اینترنتی عالی برسید اما باید بدانید که به همین سادگی هم نیست و قطعاً در مسیر خود نیاز به پشتکار، تلاش و حتی شاید سرمایه برای رشد کسب و کار خود در برخی از ایده ها داشته باشید.

۲: سایت های مرجع رایگان در هر حوزه ای

آموزش از مهم ترین موضوعات در دنیای ماست که در دهه اخیر به صورت آنلاین فراگیر شده است و به واسطه شیوع بیماری کرونا، مقدار زیادی از آموزش ها به صورت اینترنتی انجام می گیرند. یکی از ایده های پولساز اینترنتی این است که شما مهارت هایی که دارید را در یک وب سایت ساده و به صورت رایگان یا دوره های پولی قرار دهید تا بقیه از آموزش های شما استفاده کنند.

این می تواند برای افرادی که اهل آموزش هستند یکی از بهترین ایده پولساز در منزل می باشد که شما را به ثروت میرساند. البته نه ثروت یک شبه! مراجع آموزشی رایگان در اینستاگرام و یوتیوب هم وجود دارند و می توان به این ایده به چشم یک ایده پولساز در اینستاگرام نیز فکر کرد.

۳: سایت های تخصصی در زمینه ورزش

یکی دیگر از ایده هایی ناب و پولساز در ایران که شما می توانید از آن بهره ببرید، ایجاد یک سایت تخصصی در حوزه های ورزشی است. ورزش یکی از مهم ترین فعالیت ها در زندگی ماست و بسیاری از افراد به ورزش های مختلف علاقه مند هستند. اگر بتوانید در زمینه خاصی از ورزش یک وبسایت راه اندازی کنید و اخبار، آموزش ها یا اطلاعات مربوط را در سایت خود بگذارید، می توانید از این ایده پولساز خانگی به راحتی برای رسیدن به ثروت استفاده کنید.

۴: فروش اینترنتی مواد غذایی خاص

فروش مواد غذایی مختلف نیز از کارهایی است که شما می توانید به عنوان یک کسب و کار اینترنتی در منزل به آن نگاه کنید. بسیاری از مواد غذایی خاص مثل مواد غذایی کتوژنیک یا مواد غذایی خاص دیگر هستند که خواهان بسیار زیادی دارند و شما می توانید با طراحی یک وبسایت و با ، فروش این محصولات را به صورت آنلاین انجام دهید و کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

۵: فعالیت و فروش در حوزه غذا

حوزه غذا و رستوران های آنلاین نیز یکی از بروز ترین و جدید ترین ایده هایی است که ایران و دنیا مورد استفاده قرار گرفته است و بسیاری از افراد کسب و کار خود را بر اساس فروش غذا به صورت اینترنتی ایجاد می کنند. با  one Million in Sales With Shopify in One Year  به  درآمد خوبی رسید

۶: تولید پادکست

پادکست یک فایل صوتی دیجیتالی است که در زمان آن شخصی موضوعی را توضیح می دهد. چندین سال است که پادکست ساز های ایرانی چنل های بسیار زیاد و مفیدی در مراجع مختلف تولید کرده اند و پادکست تولید می کنند. در حال حاضر تولید پادکست و کسب درآمد از این راه را می توان بهترین ایده پولساز خانگی نام نهاد. از مهم ترین مراجع پادکست نیز می توان به ، شنوتو، کست باکس و اشاره کرد.

 

کسب و کار های اینترنتی در منزل

ما در دنیای دیجیتالی زندگی می کنیم که بسیاری از کارها با ابزارهای دیجیتال انجام می شود و اینترنت نیز در کار های مختلف تاثیر بسیار زیادی دارد. در ادامه این لیست چند تایی از کسب و کار های اینترنتی، تلاش داریم شما را با کار هایی آشنا کنیم که می توانید به واسطه آنها در منزل کار کنید و کسب و کار خود را در منزل راه اندازی کنید.  با آموزش کسب درآمد دلاری با گوشی از شاپیفای  به راحتی کار کنید

۱: مشاوره اینترنتی

آیا می دانستید که ۳۹ نوع هوش مختلف داریم؟ پژوهش ها نشان داده اند که ۳۹ هوش مختلف داریم که هر انسان حداقل در ۵ عدد از آنها نابغه می باشد. شما نیز از اشخاصی هستید که حداقل در ۵ کار نابغه اید! تا به حال به این فکر کرده اید که می توانید در این حوزه های مختلف به دیگران مشاوره بدهید؟

از دسته مهم ترین و بهترین ایده پولساز در منزل می توان به ایجاد بستر برای ارائه مشاوره به دیگران نام برد. شما می توانید اگر تخصص خاصی در حوزه ای دارید، از آن برای ارائه مشاوره به دیگران استفاده کنید.

۲: تولید محتوا متنی

نوشتن یکی از کار های ساده است که همه ما تا حدی می توانیم آن را انجام دهیم و با تمرین در آن پیشرفت کنیم و بهتر شویم. نوجوانان و جوانان بسیاری نیز هستند که از نوشتن لذت می برند و روزانه وقت خود را برای نوشتن می گذارند. ایده کسب درآمد از تولید محتوا های متنی مختلف مثل کتاب نوشتن، رمان نوشتن یا حتی مقاله نویسی از بهترین راه های کسب درآمد در منزل می باشد. این ایده یک کسب و کار اینترنتی برای دانش آموزان نیز می باشد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا