مجله عمومی

صدور سند مالکیت برای ۲۴ میلیون هکتار از اراضی کشور

به گزارش پایگاه خبری پایگاه داده
ذبیح الله خدائیان ، رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، در مجمع و استانداران استانی به سازمان CPB ، که در قالب یک کنفرانس ویدئویی برگزار شد ، اعلام کرد: “حفاظت از منابع طبیعی و بومی ، به ویژه زمین ها و املاک وقفی ، قابل قبول نیست.”

با اشاره به پیروزی املاک دولتی و سازمان ثبت برای ایجاد ثبات در این کشور به سایر کشورها ، تصریح کرد: 7 ماه نخست امسال و مدیریت جهادی ، حدود 24 میلیون هکتار زمین در کشورهایی که تثبیت شده و گواهی مالکیت صادر شده است. آنها

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ادامه داد: “در بحث مزایا ، اگر مدیران با خود تعامل داشته باشند ، می توانند در بحث درباره اراضی ملی با سرعت بیشتری پیشرفت کنند. از این نظر ، مستند سازی دو زمینه اول در درجه اول است.” .

از این رو رئیس دولت ، املاک و اسناد سازمان ثبت احوال ، بر ضرورت وجود بین آژانس به طور کلی در مستند سازی مهریه این رشته تأکید کرد و وی گفت ، “برای قانون تعیین مرز از وجود وظایف مراقبت های اجتماعی در مورد آن ، مانند این که در یک استان باشد ، از هر چند وظایف قانونی آن ، نسبت به املاک ، املاک و اسناد ثبت شده ACTA متحیر نیست. APOSTOLIC LIFE از زمین در اسرع وقت ، و تبدیل آنها به یک صفحه واحد در پروژه موجود است.

وی بر لزوم تناسب اندام تأكید كرد و ثبت احوال و اداره CPB استان را مستند كرد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا