مجله عمومی

پشتیبانی از تولید کنندگان توسط دولتمردان باید همه جانبه باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

وی گفت که آیتند رسول فلاحتی از طریق جلسه نوروزی عصر شنبه هنگامی که گروهی از اقشار مختلف مردم و مدیران بهره وری از تجهیزات را با اشاره به نام سن رهبر معظم انقلاب ، با آیت الله رسول فلاحتی نامه نگاری کردند.

وی همچنین به نامگذاری 1400 به عنوان تولید از رهبری ، پشتیبانی و رفع مانع اشاره کرد ، وی افزود ، “از آنجا که رهبران در زمینه جهش تولید انتظارات را برآورده نخواهند کرد ، تلاش های مضاعف کودک باید توسط مدیران انجام شود تا تحقق یابد. شعار امسال “.

برای گفتگو با یک بچه بز از گله ، با جمع رهبر گیلان ، توجه به تولید و صادرات توسعه برای تقویت و مراقبت از آنها در خارج از کشور ، در اقتصاد و خدمات مشتری در خودش زبان:

وی تأکید کرد ، شعار امسال تحقق است ، کمک مالی و تهیه محصولات مناسب برای بازار در بازارهای خارجی تولید می شود و باید ارائه شود.

امام جمعه بثورات با اشاره به شکایت رهبر موانع اصلی در زمینه تولید در کشور ، افزود که این کل تولید داخلی کالاها مشابه محدود کردن زمینه تجارت با ایران ، فروش کالا و کالا

وی با تأکید بر لزوم حمایت دولت از تولید کننده در حال حاضر ، زیرا وی گفته بود: “پشتیبانی از حمایت به منظور رفع موانع و رفع مانع.”

آیت الله فلاحتی ، به دلیل تلاش های داخلی و خارجی خود برای رفع موانع موجود در راه تولید ، اعزام شده است:

آنها همچنین به اهمیت تقاضای داخلی و خارجی برای عرضه کالاهای تولیدی اشاره کردند و گفتند: “با شیوع تاج و آسیب های زیادی در بخشهای مختلف ، به ویژه در زمینه اقتصاد ، حمایت دولت انتظار می رود اقتصاد منطقه را تقویت کند. مجموع رهبر جدید به طور منظم انجام می شود. “پاسخ.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا