مجله اجتماعی

دولت و بانک‌ها اداره کننده خوبی برای واحدهای تولیدی نیستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام حسن درویشیان ، رئیس سازمان بازرسی کشور ، این اوراق را جستجو کرد و سپس در اوایل چاپ اولین برنامه تلویزیونی: در سال های اخیر ، انتصاب رهبر معظم انقلاب در سال برای اشتغال و تولید. برای این منظور ، سازمان پیمان پشتیبانی دفتر لورم ملی را تأسیس کردیم که می گوید در دو سال گذشته یا دفتر تأیید کرده است که نام وی به یک سازمان جداگانه تبدیل شده است.

وی افزود: “یک عنصر قابل توجه در سازمان بازرسی و بازرسی تولید برای سرمایه گذاری.” 25 درصد در سال بین آنها ، نرم افزار را برای تولید فراهم می کند.

مجموعه 210 پرونده بازرسی در ارتباط با مشکلات تولید

او برای رئیس بازرسی ساختارهای لورم نهادهای مدنی و سیاسی بی فایده است با دست ما موانع تولید را بررسی کرده ایم و به طور مثال 210 سال گذشته موارد بازرسی را بررسی کرده ایم. در باره مشکلات و موانع شکل گیری تولید داده ها.

وی گفت: 781 مورد در باره برنامه اصلاح را برای اصلاح روند پیشنهادی قوانین تهیه کرد 58 دستورات داده می شود.

درویشیان گفت: “2236 همچنین جلسات کارگروه حمایت از سرمایه گذاری و تولید است و از واحد تولید 536 بازدید می کند ممکن است عزت مشکلات را حل کند.” رشته کردایم

افزایش تولید یعنی استفاده از مشاهدات سازمان بازرسی 448

وی گفت: “ما انتظار توسعه دهنده نداشتیم ، شهر به ما رسیده است.” همکاران ما وی نگفت كه آنها باید مستقیماً درگیر مشكلات و معضلاتی شوند كه مانع بسیاری از كشاورزان در نتیجه بازدیدها شده و 448 شركت تولید اقتصادی ذهن آنها را افزایش داده است.

درویشیان با اشاره به اینکه یکی از مشکلات کشور تولیدکننده برای اخذ مجوزهای تولید است ، گفت: برای حل مشکل واحد تولید و 647 برای جلوگیری از حوادث تشکیل شده است.

که او گفت که: سال گذشته در مقایسه با پیروزی و سرعت بخشیدن 439 و 247 دارای مجوز گزارشات اسناد رسمی هستند در ارتباط با 336 مورد برای کمک به شکایات توسعه دهندگان ساخته شده توسط مجموعه تجهیزات اجرایی صادر شد ، 182 پرونده رسیدگی و بقیه در حال رسیدگی هستند.

نظارت و کنترل 55000 رأی

از سر به سازمان بازرسی ادامه داد: 55،000 در ražotnēs مانیتور و این بوده است که این تعداد تقریباً 34 هزار واحد فعال ، (5) و 15 هزار واحد تا 172 واحد نیمه فعال بسته شده است. انجام این کار ، در این مورد ، اگر همان مورد من باشد ، و در حل مشکلات با کمک دادستان کل کشور ، که از واحدهای فوق است ، لازم به گفتن است که هر یک از آنها وجود دارد وحدت این ، من مسیح نیستم ، این برای حرکت دادن عزت بود. زیرا فعالیت مجدد آنها از نظر اقتصادی مناسب است.

به گفته وی ، بسیاری از ražotnēs معرفی شده او به صاحب اصلی بازگشت.

و آنها گفتند ، این به نفع امپراطوری ، بانکها ، شرکتها و آن قسمتها نیست و شما را به تولید پرسنل می رساند تا به افراد تحت امر خود اداره کنید و آنها در دولت حضور دارند و باید بتوانند انجام و مشاوره این واحدها را انجام می دهد.

درویشیان اظهار داشت ، نتیجه واحدهای خریداری شده از بانک ها ، 851 رأی مانیتور مشکلات یا پیگیری شده

حل مشاغل مورد هدف 300

وی گفت ، “حتی در هر استان ، ما 10 واحد یا بیش از 300 بنگاه اقتصادی کلان بنگاه های اقتصادی را هدف قرار دادیم که عملکرد بسیار خوبی دارند.” این شرکت ها ما در حال حل مشکل هستیم ، مشکلات اصلی مجوزها ، تسهیلات بانکی و افزایش تولید است.

وی گفت: متوسط ​​ظرفیت تولید شرکت های منتخب از 57 درصد در پایان 71 درصد در سال افزایش می یابد.

از سر تا سازمان بازرسی ، “و اکنون ، خدای من ، نتیجه پروژه های نیمه تمام را در دستور کار قرار دهید ، ما 328 پروژه بزرگ نیمه تمام را هدف قرار دادیم و در ابتدا اثر می گذاریم و 57 درصد پیشرفت می کنیم.” با این حال، اکنون او به طور متوسط ​​64٪ افزایش یافته بود.

سیستم ثابت 136 برای گزارش شکایات و تخلفات در بخشها با این حال، اگر متوجه شوید که آیا مردم از فساد آگاهی دارند ، خبرنگاران می توانند آن را به سیستم فساد گزارش دهند.

شکوه بازرسی از حمایت های مالی در تولید واکسن از جوامع

دراویش برای کمک به سازمان بازرسی در باره تولید واکسن شکوه گفت: در ارتباط با 4 ، شرکت ها واکسن تولید می کنند نویسنده پیگیری های لازم برای حل مشکلات خود را با کمک ارز از برنامه و بودجه بانک مرکزی و سازمان ندارد.

او گفت: در ارتباط با از مواد اولیه برای تولید واکسن مواد مادی و تسریع در ترخیص کالا از گمرک پاییز که شرح داده شده و احکام اسهال یا ترخیص مواد این شرکتها در اسرع وقت در دسترس قرار می گیرند.

از رئیس تا سازمان بازرسی گفت: “البته با تدابیری که ما برای ترخیص کالا از طریق گمرک انجام داده ایم ، کار می کنیم تا 90٪ کالا ترخیص شود و فقط 10٪ در قوانین تصویب بعدی نگهداری شود. “

همانطور که در پایان بیان شد ، مشکلات وجود دارد در ارتباط با آداب و رسوم و با طراحی جدید گرفته شده است ، و ما نمی توانیم ، و هستیم ، به طوری که آنها به زودی به طور کامل عملیاتی می شوند مانیتور و تماشا کردن عالی است

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا