مجله اجتماعی

اهواز اصلا نهر ندارد /زیرساخت ها باید درست شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، اسماعیل نجار ، اپرا ، رئیس سازمان ، مدیریت ، و سپس او به دنبال برنامه شبانه راه های این عنوان بود: سال گذشته 6000 تومان برای انجام کار ، و به کسانی که Nouakchottensis میلیارد در زیرساخت به قیمت تمام شده آن است.

اسماعیل نجار در اشاره به روز ، حتی در طغیان آب و هرمزگان در بوشهر گفت: “این رودخانه ها نباید از واقعیت بومی ما باشد ؛ قدیمی ها باید از پله ها و باران ساخته شوند و ما علی رغم نیروهای آنها برای کمک به آمادگی و مراقبت در کنار همه نیستیم ، و هلال احمر دریای سرخ و بسیج برای ما ضروری است ، متاسفانه پیشگیری این است که هزینه نکنید ، برای جبران ضررهای طولانی مدت ، گاهی اوقات برای بسیاری از افراد ، و در همه موارد هزینه کنید. مقصرما در وزارت انرژی آب و آلودگی ادارات و شهرداری ها و در عین حال روشن و در عین حال تنها کسی نبوده ایم که می توانیم مشکل اساسی برای جمع آوری نیروها و قدرت را حل کنیم و ثابت کنیم که لازم است با نمایندگان مجلس و بودجه مشورت شود و برای رفع نقض زیرساخت ها و تأمین هزینه های لازم ضروری است. به منظور حل مشکل در انظار عمومی.

از کارهای سازمان و مدیریت ، گفت: متاسفانه در رودخانه امروز ، که در بوشهر هرمزگان 2 و 5 مرد درگذشت.

مهدی ، ولی پور رئیس نیازمندان و سازمان آرامش اظهار داشت: در این حالت محل اسکان اضطراری برای حدود 40 نفر است ، اما آنها را در مخاطبان. اند وقتی 950 نفر زخمی شدند اند.

ولی پور افزود اهواز ، در برخی از ساختمانها و تجهیزات به بنیاد و مراقبت آسیب دیده است.

ضیائیان ، مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: “چندین روز قبل در هشدارهای اولیه صادر شده بود. در هشدار CNN فیلیپ برای گزارش اینکه از یکشنبه نتیجه ضرر خواهد بود ، دوباره اخطارهای قرمز در 3 استان صادر شد” .

ریزش باران در کمی باران 160 سانتی متری باران باعث ساعت بوشهر شده است.

ضیائیان در باره پیش بینی آب و هوا برای روز بعد و گفت: فردا از استان های دریای خزر در امتداد اراک ، تهران ، خراسان شمالی ، رضوی و جنوبی ، کرمان ، هرمزگان و سیستان و بلوچستان باران می بارد ، اما دلیل کمی برای ترک کشور است.

مدیر کل سازمان هواشناسی ، گفت: پیش بینی می کنیم سه و چهارشنبه در برخی مناطق کشور 5 تا 10 درجه کاهش دما داشته باشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری و مدیر کل مدیریت بحران و به استانداری بوشهر گفت که ارتباطی با این برنامه مشاهده خواهد کرد. آب گرفتگی و امروز ، آنها انجام شد.

رضا ، بچه ای از گله بوشهر به کنگره و مردم یوسف اهواز از گله ، و نظرات خود را بیان کردند متاسفانه وی خواستار این شد که خسارات وارد شده و به آن وارد شود و دولت بعدی و دولت توجه ویژه ای به قربانیان و مناطق آسیب دیده داشته و راه حل اساسی این مشکل را بیابند.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا