مجله حوادث

اولین واکنش پلیس به مسمومیت دانش‌آموزان/ «عمدی بودن» هنوز تایید نشده است

به دنبال وقوع چندین مورد مسمومیت دانش‌آموزان در قم و چند شهر دیگر، فرمانده فراجا از ورود پلیس به این موضوع خبر داد.

سردار احمدرضا رادان در گفت‌وگو با مجله رز، درباره ورود پلیس به موضوع مسمومیت دانش‌آموزان در چند استان کشور به خصوص قم گفت: تلاش و تحقیقات زیادی ازسوی پلیس و دیگر دستگاه‌ها در این زمینه انجام شده که منشاء و کانون این موضوع کشف شود و همکاران من در سازمان اطلاعات فراجا و دیگر بخش‌های انتظامی و همینطور دستگاه‌های دیگر در حال بررسی این موضوع و رسیدگی به پرونده هستند که امیدواریم بتوانیم به جای خوبی برسیم.

رادان با بیان اینکه پلیس به این پرونده ورود کرده است، درباره اینکه آیا فردی به عنوان عامل این اقدامات دستگیر شده یا خیر، گفت: هنوز فردی را در این پرونده دستگیر نکردیم و درحال شناسایی مظنونین احتمالی هستیم. کار را باید به صورت ویژه‌تری دنبال کنیم و اقدامات ما در این خصوص آغاز شده است.

وی افزود: همه دستگاه‌ها در حال تلاش هستیم تا مردم را از این نگرانی که برایشان ایجاد شده است، خارج کنیم، من مطمئن هستم که پیگیری‌های ما و دیگر بخش‌ها در این خصوص به نتیجه خواهد رسید.

رادان در پاسخ به اینکه آیا پلیس ردی از احتمال عمدی بودن این موضوع یافته یا خیر نیز، به مجله رز گفت: اجازه بدهید، در حال حاضر اولویت ما یافتن منشاء این پرونده است و تا آن زمان درباره عمدی یا غیرعمدی بودن آن قضاوتی نخواهیم کرد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا