مجله علمی و پزشکی

۹ ماه است کرونا، مردم را می‌کشد، هنوز برخی اقناع نشده‌اند

آفتابنیوز؛

جلسه روزانه بیژن سلیمان پور در زمینه پیشگیری ، هماهنگی و مدیریت بحران ستاد استان ما که در سالن رهبر شدن رهبر برگزار می شود ، با اشاره به برنامه خوشحال برای برنامه ریزی و کارایی ستاد مبارزه با شکوه ملی در اول دسامبر ، اظهار داشت: این برنامه هفته ای قابل اجرا نیست و شامل برنامه های دیگری نیز می شود و آنها از این موضوع مطلع می شوند و این طرح نه تنها شامل مصوبات تاج ملی هانیبال است ، بلکه یک برنامه جامع برای کل سیستم و ضمانت کارایی بالا دارد.

از این مقام؛ در مباحثی که در جامعه زمان مجمع عمومی ، افکار عمومی را به خود جلب کرد ، افراد بسیاری از اعضای این افراد از مشاوره شورای اطلاعات ، دادگستری و حفاظت از شورای عالی اعضای خود را بعنوان موضوعی در نظر گرفته اند که در جلسات رهبری آنها برای اجرای این امر بیان شده و آنها را برای همکاری با ستاد نیروهای مسلح آماده کرده است.

معاون وزیر امور سیاسی و امنیتی استانداری قم اظهار داشت ، 9 ماه از آغاز یک تاج می گذرد و مرگ روزانه شهروندان علیه ماست ، اما برای برخی افراد این شرکت قانع نشده است.

سلیمان پور افزود: “ما باید در شرکتی موقعیتی ایجاد کنیم که در ایالت داشته باشیم. در بحث اجرای برنامه مدیریت و دستورالعمل های برنامه مدیریت کشور آورده شده و افسرانی که دارای اختیارات کمیته هستند ، تشکیل می شوند و این الگوها نیز هستند. منطقه و استانها برای تعیین ضرورت یا خیر بودن آن مقدس تمیز شوند.

معاون وزیر امور سیاسی و امنیتی استانداری قم در بالا از منظر سیاسی توضیح داد که برای اجرای این قطعنامه نیازی به نظارت و همکاری نیست.

حضور در حدود 2،000 مدرسه از سایر کادر آموزشی استان

با اشاره به برنامه اجرا و حضور مبارک 2000 پرسنل آموزشی در مدارس مختلف قم ، اظهار داشت: توسعه دهنده خوشحال است که کادر آموزشی را طراحی می کند و مدارس مهمانی نیستند بلکه 5 تا 6 مرد بین این مدرسه هستند که حدود 2000 نفر در استان زندگی می کنند. از جنبش مدارس بیش از 2000 نفر جلوگیری می شود.

سلیمان پور گفت: “بخشی از برنامه ها و اجرا شده تاکنون برای اعمال محدودیت و بدون بسیج پلیس است. سایر معلمان که در سفر هستند با نام و پلاک آنها قابل شناسایی است. “

از بخش انرژی باید قابل اطمینان باشد و با ارائه لیست دقیق باید موارد ضروری محدود شود و افرادی که اقلام لازم را دارند که می توانند از این طریق حرم را منتقل کنند. این نیست.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا