مجله اجتماعی

بسیاری از دانش آموزان فنی و حرفه‌ای هنوز کارنامه ندارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، دولت ها در دانشگاهیان پیشرفت جریان است بیش از 6000 دانش آموز تخمین زده اند که در این سال جدید باشد. با این حال ، پس از دو سال مطالعه در زمینه مهارتهای Glory بسیار تحت تأثیر قرار می گیرند. ما در گزارشی با عنوان “افتخار آسیب شدید در آموزش مهارتها” به این موضوع پرداخته ایم و به زندان رفته ایم و در دوره های مختلف فنی به صدای دوره بازگشتیم و تحت تأثیر شرایط قالب سازی قرار گرفته ایم. قبل از آن ، مصطفی آذرکیش مدیر کل سرویس فنی ، وزارت آموزش و پرورش و حرفه ای ، در مصاحبه با آنلاین در باره بسیاری از دانشجویان از طرق مختلف دوره های فنی و عملی را موجب افتضاح خودشان می کنند ، و مردان یادگیری ، و گزارش وی در مورد چگونگی ورود نمرات آنها ، یا دوره مورد ارزیابی و تأثیر یا جمع آنها این نیست؟ وی گفت: در اول ماه مه ، مرکز سنجش آموزش 5 به صورت چرخشی به عنوان عمومی و فنی و عملی چندین کودک در تقویم عمومی برگزار می شوند. که شرم آور بود و موافقت کردم

تا آنجا که خودش برای ما شناخته شده است: بخشنامه ای است که ارسال شده است در انتهای دوم ، به منظور تأکید بر این بخش از 15 مرداد باید دوره مرخصی و کارگاه عملی خود را برای درآمد حاصل از وضعیت شهر برای کسانی که می توانند زرد و آبی عملیاتی شوند ، به پایان برسانید. شاید بزرگترین مشکل تهران برای شهری باشد که هنوز نارنجی است. به طور معمول من به کارگاه ها می روم ، این کار به دانش کارگاه و دانش عملی دانشجویان روزهای روز و سه روز در هفته به روش های مختلف در این زمینه ضروری است. از اول جولای ، اگر اوضاع در تهران باشد زرد این بخش شامل سه هفته آموزش ، و ارزیابی است. از آنجا که حدود 20 تا 40٪ از همان کارگاه و عملی است دانش فرم هایی که می توانند در یک زمینه مجازی آموزش داده شوند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای و کارمندان دفتر در پاسخ به این سوال که مهمترین مسئله این است که دانش آموزان کلاس دوازدهم نگران هستند و این آموزش تا 6 اوت ادامه دارد. ارزیابی ها و من نمی کنم در نهایت برای ورود به دانشگاه ضرورت من نمی توانم وی گفت: “طبق م institutionsسسات آموزشی ، دانش آموزان می توانند در ژانویه 1400 به عنوان دانش آموزان 12 پایه در نظر گرفته شوند” در زمان فارغ التحصیلی و زمان ورود به دانشگاه های همکار کلمه و حضور آنها در رونوشت برخی از موضوعات که می تواند به عنوان “اجرا” شناخته شود و کنترل کاملی خواهد داشت ، برای ارائه او. والدین وی ، لطفاً به ایالات ما و تهران خدمت نکنند ، در هر صورت ، اولین مدارس بازگشایی قرمز ، 6 اوت 1999 بسیاری از مطالعات انجام شده در سال گذشته. مدارس و شوراهای آموزش و پرورش مسئولیت کامل مراحل دادرسی را دارند.

کامیون مرحله دهم و یازدهم و من نمی توانم پودمان ها اما این مانع از ورود آنها به پایه های بالاتر نمی شود و باید دوازدهم برای مرحله دوازدهم گام به گام ، همانطور که گفتم ، این مناسبت در 6 اوت است ، با توجه به نمرات به طوری که دانش آموزان درک کنند طبق هنجارها ، خط کامل بخشنامه و تا ژانویه است. سال گذشته که به دانشگاه فنی و حرفه ای و داستان دانشگاه علوم رسیده بودیم در باره زیرا چنین نیست ، مانند عدم درج نمرات ، و همچنین تحصیلات ، و آیا این ارزیابی ها نیست ، و آنها را شکست ندهید ، و منعی برای آنها وجود نخواهد داشت. در بدترین حالت ، دانشجویان می توانند در دوره دوم ، که در ماه فوریه است ، پذیرفته شوند. در هر صورت به نظر می رسد فقط نگرانی است.

با این حال ، اواخر ماه ژوئیه می آید و از این طریق ، به نظر می رسد قطعی است تهران از آنجا که بسیاری از مشکلات ، آموزش دوره های هنری تا یک روز پس از 90 دقیقه ورزش ایجاد شده این است. علیرضا احمدی ، مدیر هنرستان شهید کاظمی در گفتگو با خبرنگار آنلاین در باره چگونه دانشجویان می توانند کارخانه ها را تکمیل کنند کاربردی وی گفت: “در تهران ، ما نتوانسته ایم فنی و عملی مربوط به امروز خود را آزمایش کنیم.” نمرات درسی گزارش شده است که شرعی یا ریاضی ، اما برگزاری کارگاه های مشترک و مهارت های آزمون ، صلاحیت فنی و دوره های استاندارد مجاز نیست. با این حال ، ما پسر کارنامه نرفتیم.

در تهران ، تا به امروز نتوانسته است دانش فنی ما را آزمایش کند. نمرات درسی گزارش شده است که شرعی یا ریاضی ، اما برگزاری کارگاه ها و آزمون های مشترک ، مهارت های فنی و استاندارد حرفه مجاز نیست. ما این کار را نمی کنیم ، کارنامه این است که به فرزندان بدهیم

او ادامه داد: کلاس ها سال تحصیلی عملی ، تا 80 درصد قدرت نگه داشته شده ما فکر می کنیم 6 اوت نتیجه آزمایش آزمایشگاه ارائه شده است جاده و این اتفاق افتاد اولین این یک آب مروارید است که تهران.

این تاریخچه کلمات کارگردان مجارستان ، معلمان مجارستان است شکایت آنها به عبارت دیگر ، اگر در مورد تاج ، همانطور که بود ، همه معلمان ، کلاسهای برخط به آنها بیاموزد که به استادانی که تعجب می کردند چرا از پایگاه معلق شد ، اضافه شود. آی تی هیچ پولی داده نشد. این تفاوت بین روش های مهارت معلم ریاضی هنرستان ها است.

وی می گوید از اواخر ماه ژوئن در مركز كارآموزی كارآموزی برگزار می شود كه كودكان قبلاً دریافت می كردند ، شرط انسداد عروقی بیشتر می شود. “مقداری مدارس آنها گفتند که پوشش زشت اکنون به مدت دو هفته ادامه دارد. او گفت، به دلیل با دست صبر کن. به همین دلیل ، از پله های تهران سبزوار و نظم چیزها ، این اتفاق افتاد ، اما این بالاترین درجه فرزندان آنها نبود. البته در تهران برای نظرات برای آنچه دیده شده است ، و همچنین مطابقت با پروتکل کلاس های مختلف ، یک ویترین فروشگاه بسیار عالی است میزبان این موارد بسیار جدی گرفته می شود.

احمدی ادعای شورا ، امسال سال دانشگاه B است. سازمان یافته بیش از یک سال قبل از وی گفت: “امسال شاهد چنین سردرگمی هستیم ، زیرا اطلاعات كمی درباره سال گذشته كرونا وجود دارد.” ما به طور مداوم والدین هستیم سراغ به دندان های کودکان روی نسخه های لبه دار. یک سوال این است که بگوییم آنها در یک سال تحصیلی هستند که آموزش آن عملاً یکسان است و از دسترس خارج از دسترس است و کودکان ما نباید فراموش شوند. از این پس ، من به دانشجویان در سیستم نمی گویم گله ثبت نام کردن روزگاری دانش آموزی به مدرسه می آید قائم مقام و مدیر آن را ببینید. معلمانی که بازنشسته شدند زیرا اکنون باید منتظر نمره خود برای او باشند ، اما او ممکن است خسته و گیج باشد شرکا می گویند ما رفتیم.

وی گفت: “این به این معنی است که حجم کار زیاد است.” من دارم شروع می کنم به مدرسه رفتن هر روز. آنها می گویند ، آنچه را که شما با چنین حرکت دورانی بیرون رفتید ، پاسخ نمی دهد! معلم و قائم مقام او بلند شد و لباس خواهد آمد بیماری زمینه ای آنها را مجبور نمی کند. دانشجوی تحصیلات تکمیلی که وظیفه دارد از ماه ژوئن تا دانشگاه اکتبر برود هنوز مشخص نیست. آنها می گویند در ورودی بهمن گم شده است. با این وجود باید توجه داشت که در این صورت دانشجو شهریه را پرداخت می کند. از نظر مشکلات با مقامات درست است، واقعی بازی Floors خبرهای خوبی نخواهد بود.

اگر کسی بگوید که مدارس سال آینده حضور مهم ترین آنچه او مشکلات را می بیند ، گفت: اولین نتایج فقط من متحد می شوم معلم او دانش آموزی بود که در پایین ذهن او قرار دارد این است که نمی تواند در بازی آنلاین آموزش ببیند. این دانش آموزان برای سال تحصیلی بعدی ، دانش آموزانی که حدود دو سال پیش هستند. من بیش از همه ، برای دانش آموزان ، و چیزی بیش از اینکه لباسهایشان موهایشان را وقتی که بیرون می روند کوتاه می کند ، و از طرف دیگر ، با توجه به پایه و اساس پسرها برای یک فرد بیمار خاص هستند. نوع با بچه ها معلم و چند تمرین ، با استفاده از امتحان در مرید آرام می شود و نمره 5 را می گیرد. عجب امروز. این افت در تعطیلات آخر هفته گذشته است. به نظر من ، نکته علمی ، آموزشی و اخلاقی است سقوط خواهیم کرد

احمدی به مقامات آموزش و پرورش “در 3 سپتامبر سال گذشته ، که جلسه ای با ما داشت و گفت که این آموزش قرمز روشن و آنلاین در همه جا ، اما در 4 سپتامبر. وزیر وقتی مدارس افتتاح شد و سرانجام تا اواسط سپتامبر هفت او مدارسی را که برای تعطیلات رفته بودند دوباره باز کرد. هر جا آموزش حضوری مهم است ، اما خانواده ها حق دارند از ایمنی استفاده کنند از اهمیت بالایی برخوردار است. حیوان باید بسازد معلم و آنها به تیره دانشجویان رسیدند. اگر نه ، بیایید مدارس را باز کنیم معلم یا ، اگر شاگرد از یک تاج دریافت کند ، نزدیک به دو هفته از چیزهایی است که ما داریم.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا