مجله اجتماعی

خودروهای پلیس هوشمند می‌شوند؛ ثبت تخلفات با دقت بالا و زمان کمتر

به گزارش شفاف ، به گفته معاون علمی و فناوری مرکز ارتباطات و اطلاعات ، طی هفته گذشته ، نیروی انتظامی پیشنهادی را اعلام کرد که با حمایت معاونت علمی و فناوری برنامه فضایی و برنامه حمل و نقل پیشرفته به اجرا درآمد. و توسط فرادیدنگار آسیا اجرا شده است. “قدرت نظارت مستمر و از راه دور بر تخلفات تلفن همراه و رویدادهایی که دوربین های ثابت در به خاطر سپردن آنها مشکل دارند” یکی از مزایای اجرای این استراتژی است. “به خاطر سپردن تخلفات در کمترین زمان و با کمترین میزان ترافیک سرمایه کاربر” ، “کمک ایمنی خودروها” و “ایجاد پایگاه های اطلاعاتی خودرو” از دیگر مزایای اجرای این استراتژی است.

با کمک این سیستم ، یک هیئت گمرک آنلاین برای همه رانندگان و محورهای جاده ای ، استفاده از دستگاه های هوشمند مخفی ، حذف سیستم های رایانه ای و قابلیت اندازه گیری سرعت در منطقه با دوربین تلفن همراه ارائه می شود.

این سیاست “محو و کنترل تخلفات توسط وسیله نقلیه پلیس جزیره با استفاده از تصاویر دوربین پلاک خودرو که در خودرو پلیس است و پهپادهای دوربین تصاویر هستند” در نظر گرفته شده است.

“ارسال خودکار سرور اطلاعات تأیید شده” ، “پلاک های نوردهی و پلاک های خواندن” ، “سطح دسترسی کاربر” ، “دوربین تعریف شده توسط کاربر” ، “مشاهده همزمان حداکثر 4 دوربین در رابط کاربری”. “ردیابی خودکار پلاک” ، “ثبت محلی و تخلفات محلی” و غیره. از جمله امکانات این استراتژی هستند.

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا