اقتصادی

قدردانی مردم انقلابی قم از پاسخ محکم نیروهای مسلح به اسراییل غاصب – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، پس از اقامه نماز جمعه این هفته قم هزاران نفر از مردم انقلابی و ولایتمدار شهر مقدس قم با برپایی راهپیمایی باشکوهی از حمله گسترده موشکی و پهپادی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس در پاسخ به حمله تروریستی این رژیم منحوس به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه قدردانی کردند.

راهپیمایی مردم قم از مصلای قدس میعادگاه جمعه به سمت چهارراه شهدا برپا شد و هزاران نفر از اقشار مختلف مردم از زن و مردم و پیر و جوان در حالی که پرچم‌های ایران، فلسطین، حزب الله لبنان و دیگر جبهه‌های مقاومت را در دست داشتند، خوشحالی خود را از پاسخ کوبنده ایران به شرارت‌های رژیم صهیونیستی ابراز کردند.

راهپیمایان علاوه بر تصاویر امام راحل، مقام معظم رهبری و حاج قاسم سلیمانی، تصاویر فرماندهانی از جمله سرلشکر باقری رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح، سردار سلامی فرمانده سپاه هواداران انقلاب اسلامی و سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران را نیز در دست داشتند.

راهپیمایان در شعارهای خود به رژیم اشغالگر قدس متذکر شدند، اگر بار دیگر خطایی مرتکب شوند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پاسخ سخت‌تری به آنان خواهند داد.

راهپیمایان همچنین پرچم‌های آمریکای جنایتکار و رژیم اشغالگر قدس را به آتش کشیدند و نفرت و انزجار خود را از ایادی استکبار جهانی اعلام کردند.

در این راهپیمایی که به شکرانه عملیات غرورآفرین وعده صادق برپا شد، تصاویر شهدای حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه که شهید محسن صداقت از قم نیز در بین این فرماندهان شهید بود گلباران شد.

طلاب غیر ایرانی مقیم قم نیز در این راهپیمایی حضور داشتند و از اقدام مقتدرانه جمهوری اسلامی علیه اسرائیل قدردانی کردند.

همچنین راهپیمایان از نیروی انتظامی به واسطه اجرای طرح حجاب و عفاف تشکر کردند و در طول مسیر راهپیمایی شاخه‌های گل به عوامل انتظامی حاضر در مسیر اهدا شد.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا