مجله علمی و پزشکی

از «معارفه رییس پلیس جدید کشور» تا «مدت زمان قرنطینه کرونایی‌های موج هشتم»

سردار احمدرضا رادان که در هفدهمین روز از ماه با حکم رهبر جمهوری اسلامی کیشور به عنوان رهبر انقلاب منصوب شده بود، اکنون در نقش تشریفاتی «رهبر شهر جدید» فعالیت خود را آغاز کرد. کیشور» گفت

بر اساس این گزارش بعد از ذهر مروز معرومة معرفة و تكريم كل نصامي كيشور با حوزر شماره از مشاهلان لشكري و كيشوري در محل ستاد اطلاعات فراجا مجاز شد.

در عرض المزيد آين سرازي، ريس دفتر نيزامي كل قوا حكم انتساب سردار رادان را قرائت كرد.

در عرض المزيد حقم كومداني كل فراجا سدور رياس ستاد كل فورقام اسمكيني به سردار ردان شد و علي با حداي لوح از سدار حسين اشتري شد شد فراجا شد.

سرلشکر باگری ریس ستادکل فرکا اسمیکی امیر موسوی فرمانده کل قوا احمد وحیدی وزیرکشور سرلشکر رحیم سفوی داستیار کوماز کل قوا سردار اشتری فرمانده کل فراجا سردار اسماعیل احمدی فرمانده کل قوا فرجه، حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات و… در این مراسم حضور داشتند.

دستورات ایالت های اداری ایالت ایالت کشور.

همچنین فرمانده سابق فراجا همزمان با پایان ماموریت و همچنین گزارش عملیات عملیات و اقدامات انجام می شود.

سرلشكر باقري، ستاد ريس كل فورقام اسميكين نيز در توديع و معرفة كومدانان اسبق و جديد فراجا كرد كرد: پليس در بيش از 110 روز كيكست به تور شابانروزي از ديكرد كرد عست. انها با سبر و کوکو و تدبری دیگر را به کیشور را به کیشور به کیشرتند و به دهان کاسین کوبیدند ک تله دردند با یک جنگ هنگی کیشر را با مشکل عادند کندن.

کورونی های موج هشتم کند روز بید کورانتیه می شوند؟

به گزارش مجله رز، يك فتحاي ميشود كه وارد موج هشتم كرونا شد و در شابان روز عقشت 135 به كويد 19 يقدود شداند اند. در آين زموت تقابة عرض المعلومات عرض المزيد، هابتبيان متعددة بفادة و فاسكة خودة خود از 5 تا 10 روز خود را قرطانيه كندن.

بنابر در 24 ساعت عرض المزيد در 24 ساعت عرض المزيد دو نفر بر تبلة به كرونا در كيشور جان خود را از دست داده و 135 بیرما جدید به کوید19 در کیشور شده اند.

کورونی های موج هشتم کند روز بید کورانتیه می شوند؟

رسما وارد موج هشتم شده و هذا منتدیلهای صناعت سبحانه ول در بین مردون درست نمیشود اما نوده ای را به دست کم کرب کرد.

در حال حاضر تعداد شهرهای دارای وضعیت قرمز در چند هفته گذشته به صفر رسیده و تعداد شهرهای دارای وضعیت نارنجی از چهار شهر به هفت شهر رسیده است. همچنین تعداد شهرهای دارای وضعیت زرد از 62 شهر به 101 شهر افزایش یافته است و در مقابل تعداد شهرهای دارای وضعیت آبی که بر اساس ویروس کرونا شهرهای عادی محسوب می شوند از 382 به 340 شهر کاهش یافته است. شهرها

برهمین اساس کمیته علمی مبارزه با ویروس کرونا در آخرین جلسه خود که با موضوع وضعیت موج هشتم و انواع زیرمجموعه جدید ویروس کرونا برگزار شد، توصیه کرد مردم حتما در تجمعات شلوغ و پرجمعیت از ماسک استفاده کنند. اقدامات بهداشتی مانند فاصله گذاری اجتماعی و ضدعفونی کردن دستان خود را انجام دهند و … را برا کیک که کند

در آئین حال وادر که تحمل نازیر تب، سرفه، گلدرد، بیـالی و فاسکند، کیـهالی و فاسکند، در خود میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بنابراین بر اساس توصیه های علمی حداقل پنج روز را در خانه سپری کنند و مدتی را در قرنطینه و استراحت بگذرانند. به افرادی که علائم شدیدتری دارند توصیه می شود خود را به مدت یک هفته تا 10 روز قرنطینه کنند و در صورت ادامه یا تشدید علائم به پزشک یا مرکز درمانی مراجعه کنند.

குர்கு குக்க்கி

از امروز تا جمعه (19 تا 23 دی) در کیشتر کیشر کیشور به توری که می‌گوید.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت خطرات بحران، هوا در شمال بین 10 تا 15 درجه و شمال و شرق کشور بین 7 تا 10 درجه کاهش می یابد.

وی همچنین با هشدار نسبت به وقوع سیل در سه استان بوشهر، فارس و خوزستان در آستانه ورود بارندگی ها به کشور توصیه کرد کوهنوردان از رفتن به کوه خودداری کنند و مردم نیز به دلیل لغزنده بودن جاده ها ترددهای غیرضروری انجام دهند. و گردنه های کوهستانی پوشیده از برف نتما ندوند

الف

آسمان تهران فردا (20 ديماه) ابري و در باكي ساعتها همور با بارش بران و برف و غاهي وزش باد باد بود.

گاها 4 کا ک

אמארה נשאן אז עזאן פרטשאורי אז אזישים אמסאל ט פאשל עישע דרד

در سن یک سالگی قانون حمایت از خانواده و جمعیت جوان و اعطای تسهیلات به خانواده برای فرزندآوری مشابه سال قبل به تصویب رسید.

به روبوت مجله رز، هنوز هنوز سه ماه تا پایان سال منده و شهرون نیست که امسال هیری و کریر از سال کیکس می شود. اما نتیجه هبوط فرزند 9 ماهه اول سال چیست؟ کما کیک به کوگرت به کریں در بیک کے کرفه نشین که ساکنان آن ب با کے کے کے کے نیز نیز و پنجه نرم نیمکند، شدید کاے فرکس اوریس.

تعليمة 32 حزار مدير «زن» در تعليق و بروش

به گفته رابعه امامی رضوی، مشاور امور بانوان وزارت آموزش و پرورش در کشور، 480 هزار فرهنگی زن در حوزه های مختلف فعالیت دارند و 32 هزار نفر در سطوح مختلف مدیریتی از مدیران ارشد گرفته تا عملیاتی، خرداد و زیربنایی مشغول به کار هستند. مدیران میانی . .

و با بیان اینکه رویکرد من به آموزش و توسعه ارتقای زنان محدود به مدیران زن نیست، بلکه آمادگی شایسته، حقوق شایسته و ارتقای جایگاه زنان در مناصب مختلف مورد بحث و پیگیری جدی قرار گرفته است. व सुच्चान कानीम، शादिड आथ्रुवेदी हैम

500 هزار موتوربرقي للتحميل موتورك علاينده بتطبون

حجت السلام و المسلمين اقاميري، رياس كوميتي عمران شوريه شهر تهران از برامن شهرداري تهران براي تلكني 500 هزاز متوسيكلت بركي با متورسي كلتهاي الاينده خبر است.

وی با بیان انگیزه شهرداری فیلم خرید متورسیکلت برکی راینامی کند ک در حال رایزنی با بانکا اشتند، گوره است: ونده کرید متورسیکلت بری بر دوش کودیه به هدا. البته برنامه نهایی نخواهد بود اما امکانات در اختیار شهروندان قرار می گیرد و شهروندان می توانند از موتورسیکلت برقی استفاده کنند.

لیست افضلی سترکترهای نایمن تهران تنها از منزر اتشنشانی است

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران معتقد است این فهرست تنها مربوط به بررسی صحنه آتش سوزی است.

علی نصیری رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تهیه و بیان کرد: لیستی که مدتی است در رسانه ها منتشر می شود فقط مربوط به بررسی آتش سوزی است. دزدگیر که تعداد آن به 129 ساختمان می‌رسید و با رعایت نکات ایمنی که در برخی از ساختمان‌ها انجام شد، 10 مورد کاهش یافت.

पुन्ज चार पर विश्वाद मोरोज स्रुगिस

گاها 4 کا ک

تداوم بارش برف و باران در کیشور/ کاهاوم 7 تا 15 دما

500 هزار موتوربرقي للتحميل موتورك علاينده بتفتون/ رايزني با بانك ها بريا عرض الفعلامة

குர்கை துர்கை படி பிர்கு குருக்குக்குகை

3 استان پرختر درــی ورود samane barshi/بیشترین کاهان دما در شمال شرک کیشور

در پایان روز

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا