مجله هنر و فرهنگ

آغاز ثبت‌ نام باشگاه سوارکاری مزرعه آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

علی همتیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا شهرکرد اکنون ، دقیقاً همانطور که باشگاه به سمت مزرعه آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی ، شهرکرد 3 نوع فعال در کشور دارای دستی ماهر مجهز به فدراسیون سوارکاری است.

به منظور اظهار داشت: حق افتتاح باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برای پیروی از دستورات امام (ره) در اوقات فراغت و پر کردن نبوغ جوانان و خانواده ها و سواران آنها ، مسابقات ورزشی

مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد اظهار داشت: کارآموزان دوره های مقدماتی را آموزش دیده و کلاسیک می دانند و در صورت خدمات بیمه به بیمه ورزش ، رانندگان می توانند از یک حادثه بهره مند شوند.

همتیان افزود: شهرک سوارکاری حدود 2.400 متر مربع در دانشگاه های این باشگاه و آموزشی تحقیقاتی منجر به ارائه طیف وسیعی از خدمات به منظور تهیه آن از دانش آموزان ، معلمان ، کارکنان و خانواده ها می شود.

وی گفت: علاقه مندان به کارورزی و 800 هزار تومان هزینه ثبت نام برای هر نفر که 50 درصد از دانشجویان ، معلمان و کارکنان دانشگاه تخفیف دارد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد خاطرنشان کرد: جلسات عمومی همه روزه از 23 فروردین تا شنبه از ساعت 16 تا 19 است و علاقه مندان می توانند وجه نقد را با شماره بانک ملی (0105630874001) به نام دانشگاه اسلامی واریز کنند آزاد ، واحد شهرکرد در این دوره های آموزشی ثبت نام کنید.

پیام آخر / 4078/4062 /

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا