مجله هنر و فرهنگ

تولید ۸۰ نمونه گیاه ارگانیک در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

بهاره بنی طالبی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا استان ، امکانات و موفقیت های حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد را تشریح کرد: یکی از امکاناتی که این دانشگاه در آن دارد. زمینه تحقیق و فناوری و در قالب فعالیت ها دانش محور نتیجه یک جامعه مبتنی بر علم است که از منابع تحقیقاتی دانشگاه در پایین و با کمک 80 نمونه از اساتید و مطالعات کارشناسی و دکتری در کشاورزی استفاده می کند. گیاهی و ارگانیک او تولید کرد.

وی افزود: نتایج مطابق با آب و هوای استان چهارمحال و بختیاری در سایر استانهای واقع در مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی ، گیاه شهرکرد ، ارگانیک و با آبیاری ویژه است که جهاد کشاورزی به عنوان نمونه باید ارائه دهد. آب آبیاری و صرفه جویی در منابع. ” و متولد می شوند

Demotap ؛ نام تجاری در زمینه دامپزشکی

معاون پژوهش و فناوری اسلامی آزاد واحد شهرکرد ادامه داد: یکی دیگر از دستاوردهای این واحد دانشگاهی ، رویداد ملی Dumtap ، نام تجاری دامپزشکی است که توسط گروه دانشگاه برندی برگزار شده و به مدت سه سال متوالی برگزار می شود. واحد شهرکرد

بنی طالبی گفت: یک توافق کلیدی بین توسعه مراکز بهداشتی و واحدهای فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد توسط مرکز بهداشت حاصل شده است که در آن مراکز مختلف فناوری ، فناوری ها ، واحدها و انجمن های علمی فعال هستند ؛ آنها هنر ، تجارت و ارتباط بین دانشگاه ها و صنعت را ارتقا می دهند.

تولید 80 نمونه گیاه ارگانیک در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

وی در توضیح منابع علمی دانشگاه اسلامی آزاد شهرکرد گفت: بهترین چیزها در مورد این دانشگاه داشتن راهنمای علمی بر اساس داده های علمی دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل راهنمای علمی عالی و انتشار مقالات در روزنامه های معتبر جهانی است. به

دستیابی به رتبه Simgo رتبه بندی شده توسط واحد شهرکرد

معاون پژوهش و فناوری اسلامی آزاد واحد شهرکرد گفته است: این دانشگاه یکی از عالی ترین دانشگاه های کشور است ، بر اساس فهرست سایت های دانشگاه آزاد اسلامی سیمگو در بین 400 واحد اساتید مختلف رتبه هفتم را دارد. گروه های این دانشگاه توسط روزنامه نگاران بین المللی با بالاترین احترام در همه جا به عنوان داور شناخته می شوند.

مسئولان افزودند: انجمنهای علمی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ، به دلیل فعالیتهای مولد خود ، جزو سه انجمن علمی هستند که در سراسر کشور و دانشگاهها به عنوان دانشجوی توانمند و پر انرژی از طریق فعالیت اعضای هیات علمی شناخته می شوند. و اکثر دانش آموزان نسخه هایی را استخدام کردند.

وی با مرور شیوه های یادگیری دانشجویان ، توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد توانست در بخش ها و زمینه های مختلف تحقیق و پژوهش انجام دهد و با 80 تیم و اعضای فناوری همراه با اساتید و دانشجویان مقام اول را کسب کرد. در بین دانشگاه های دانشگاه آزاد اسلامی ، دانشجویان علاوه بر فراگیری دانش دانشگاه ، مهارت ها و مهارت هایی را نیز برای ورود به بازار کار کسب می کنند.

بنی طالبی گفت: با کمک دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ، درهای امید ، اشتغال و انگیزه به روی دانشجویان و جوانان باز است و می توانند در مسیر تعالی و موفقیت نردبانی وارد آکادمی شوند.

مصاحبه با بهنام اسماعیلی

محدودیت گزارش شده/ 4121/4062/

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا