مجله اجتماعی

معرفی و بررسی عملکرد لایتنر اپلیکیشن زبان بیاموز (b-amooz)

برای یادگیری یک زبان جدید ، تعلیم و تربیت یک مرد بزرگ ، و از همه بخش های سهم مهم از آن که واژگان زبان کلمه است. با یادآوری این موضوع ، آموزه کتاب عالی کلمات و عبارات جدید توسط کلمات “بند” با زبان خشن. در نگاه اول ظاهر می شود ، اما من همیشه بلند مدت را دشوار خواهم کرد. این ممکن است دانش آموزان را وادار به انجام تکنیک های باستانی و تازه کردن کلمات را بخاطر بسپارد. سرانجام ، انسان دانش برای جلوگیری از.

در این مقاله می خواهیم از یک ابزار ساده برای یادگیری بهتر و چگونگی عملکرد زبان استفاده کنیم.فندک“بیایید آشنا شویم.

تعریف سبک تر

با استفاده از جعبه ابزار Leitner ساده و مفید نوشته شده است. برای یادگیری ، می توانید یک مرحله به مرحله از موارد زیادی استفاده کنید. یکی از مهمترین ویژگی های یادگیری کلمه در صرفه جویی در آن به همان ترتیب ، محدود بودن و سرعت زمان یادگیری برای نتایج بهتر است. با استفاده از یک Leitner حافظه از جعبه ، دیگر نیازی به تکرار محتوا ندارید. وقتی شنید خیلی لذت بخش است. در ادامه ، این ابزار جادویی را معرفی می کنیم.

بیابید که چه نرم افزاری برای نرم افزار یادگیری B Lightner amooz دارد

کاربرد جعبه فندک

نرم افزار جعبه فندک که بر روی تلفن همراه شما قابل نصب است و هیچ مکانی وجود ندارد. باشد که خداوند تمام وقت و مکان در کنار شما باشد تا مطالب بازی با باد را مانند ناظران یاد بگیرد. هرچه بیشتر از آن استفاده کنید ، اشتیاق بیشتری برای یادگیری خواهید داشت.

عملکرد سبک تر جعبه

جعبه Leitner یک مهارت برای نوشتن بازیابی تدریجی است. نرم افزاری که گناهکار را برای پاسخ به سؤالاتی که باید در کارتها برای گزارش روزانه به هر کلمه ای که دارید بررسی می کنید که آیا جواب صحیح نادرست است ، شناسایی می کند.

این برنامه می تواند Lightner را یاد بگیرد

بیابید که چه نرم افزاری برای نرم افزار یادگیری B Lightner amooz دارد

یادگیری برنامه اندرویدی را می توان در لپ تاپ نصب کرد. او به مدت پنج روز به خوبی تکرار کرد و ذکر تکرار زمانهای مختلف برای هر دستگاه خاص می تواند به شما اطمینان دهد که یادگیری همیشه برای یادگیری آن مهم است. در این بخش می دانیم که ویژگی های اصلی برنامه Leitner.

ظاهر

برنامه دکترین لایتنر شامل پنج جعبه است ، که در جعبه با تعداد زیادی پایین آمد ، یکی از پنج شماره اول بود و سرانجام این جعبه را از 30 روز ششم حذف کرد. بله ، شما می توانید ویرایش کنید تا تعداد کلمات و فصلهای تعیین شده را تغییر دهید و روزها و آن روزها اتفاق بیفتد ، ماژول مطابق روند قربانی یادآوری و تنظیم تنظیمات در یک بخش برنامه و در یک بخش ، سبکتر.

فقط یک بار در روز می توانید کلمات را مرور کنید ، این کلمات به مرورگر نمی رسند. توجه داشته باشید که برنامه زمانی که ممکن است چندین روز پس از اتمام نوبت در آنها وجود داشته باشد ، در هر روز ممکن است متفاوت برای هر کاربر متفاوت باشد.

بیابید که چه نرم افزاری برای نرم افزار یادگیری B Lightner amooz دارد

ساعت خواندن به خودی خود کشتی بررسی و به خاطر سپردن کلمه ای که در هر جعبه نمایش داده می شود ، بسته به کلمه ای که ترجمه شده است که وی نباید در آن روز ، جعبه جعبه را ببیند. با چند جعبه (یکی از سه تا پنج) که یک بار آمد. در چنین مواردی ، مرورگر از جعبه (شماره پنج) شروع خواهد شد ، اولین جعبه (یک شماره واحد) محدودیت تعداد کلمات در یک روز ، درست زمانی که آنها پناهگاه را مرور می کنند. اگر تعداد در حال کاهش ، روز به پایان رسید ، اما همچنین در کادر ، کلمه “لطفا کارت های اوالامور با شما اکنون خوانده شده است” نمایش داده نمی شود.

این برنامه وظیفه فرایند یادگیری مدارک از فندک را دارد ، سپس با اعمال مکرر کشتی جعبه ویرایش در موضوع میل و تخیل ، همه را انجام می دهد. و آنچه در ادامه می آید ، توضیح مختصری در مورد عملکرد کلی برنامه دکترین لایتنر خواهیم داد.

در روز اول؛ با سند سن ، چند کلمه اضافه کنید تا به خانواده Lightner بروید. کلمات اضافه نشده بلکه جعبه Lightner است. برای اضافه کردن کلمات جدید در همان روز Lightner ، زمان را مرور کنید.

سعی کنید اولین کلمه را به زبان اصلی بخوانید و معنی او را بخاطر بسپارید. سپس شما باید حكم و كپی كارت را با علامت كلمه به شما برگردانید ، و آنچه در آزمون به شما گفته شده است از چهار گزینه برای گزینه های:

  • نمی دانم؛ با انتخاب این گزینه ، کارت شماره یک در هر جعبه منتقل می شود. اولین مورد تردید.
  • آنقدر که بعضی از مردم این را نمی دانند؛ با انتخاب این گزینه که در همان کارت موجود در کادر قرار دارد.
  • میدانم؛ انتخاب این گزینه به طرف دیگر کادر منتقل نمی شود.
  • من کاملاً خوب می دانم؛ انتخاب این گزینه حرکت دو جعبه طرف دیگر خواهد بود. به عنوان مثال ، اگر گزینه “من می دانم” شماره دو را در کادر نمایش داده شده در کادر انتخاب کنید ، کلمه و کادر با شماره 10 و پنج سالی که برای فردا تعیین کرده ام.

روز بعد؛ امروز برای مرور کلمات منتقل شده از یک به شماره جعبه ، انتخاب شماره دو انتخاب دیروز است که مطمئناً است. گزینه های کارت باید نشان داده شود ، روند آن روز گذشته.

روز بعد؛ این ، تا جایی که او کارتن نوری را ترک می کند ، از یکدیگر فاصله دارد. کم کم ، از یک روز ، برای قرار دادن و شستن ورق های از کشتی ، به من آموخت ، و به طول به کابینت به قول پایین آمدن برنامه ، در لایتنر. البته ، مشاهده و بازیابی یاد گرفته شده از نظر چرخه لایتنر امکان پذیر است.

بیاموزید که چه چیزی در amooz نرم افزار B Lightner کار می کند

زیرا فرایند یادگیری لایتنر مبتنی بر دو برابر شدن است. در پایان هر روز بررسی ، برای مرور پیام ، در همان روز با عنوان “فندک با انتقال برعکس هنوز در حال استفاده” نمایش داده می شود. حتی کوچکترین نقص در روند یادگیری ابهام وجود دارد.
در این بخش ، اولین پس از ترجمه کارت به زبان اصلی ، کلمه دو گزینه است. با انتخاب گزینه “جدید” ، جعبه ای که در آن قرار دارد ، باقی می ماند ، اما در انتخاب گزینه “نمی دانم” ، که ترجمه شده ترین کلمه گذشته نگر است.

به این ترتیب ، شما می توانید از این برنامه استفاده کنید تا زمانی که کلماتی را یاد می آورید که کمترین اتلاف وقت را دارید ، تکرار کنید و جعبه Lightner که مراحل انجام آن را برای همیشه مرور می کند یاد می گیرد.

به جزئیات سایر زبانها توجه کنید

دکترین یادگیری لایتنر از زبان لاتین به برنامه فقط وجود ندارد. سپس ، درد او ، با درک مشاوره نژاد برای شکل دادن به جمع کثرت گولها ، آلمانی ها خود لایتنر با زبانها صحبت می کنند ، یا اینکه باید اسامی اسامی این زبان ها را به صورت جداگانه آموزش داد.

برنامه یادگیری زبان را بارگیری کنید

شما می توانید یک یادگیری زبان نرم افزاری از تحقیق درباره عبارت “یادگیری” در بازارهای خارجی و داخلی معتبر (Google Play ، Bazaar ، Mike و غیره) بارگیری کنید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا