مجله عمومیکسب و کار محلی

4 نکته برای آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان جوان

آموزش به نوجوانان و زبان آموزان جوان کمی متفاوت از آموزش به کودکان و بزرگسالان است. در این مطلب 4 نکته برای آموزش به این زبان آموزان دوست داشتنی را یاد می دهیم. متن انگیزشی انگلیسی

جلسات مطالعه انفرادی را با بازی قطع کنید

آه، جام مقدس نحوه آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان جوان – بازی ها.

آموزش دوران کودکی بدون بازی مانند بال مرغ بدون چاشنی و سس است. شما به سادگی نمی توانید یکی را بدون دیگری داشته باشید. بازی‌ها به‌ویژه روش‌های آموزشی مؤثری برای دانش‌آموزان جوان هستند (یا برای هر نوع یادگیرنده – به برنامه گواهینامه TEFL خود فکر کنید!)، زیرا بچه‌ها بدون اینکه متوجه شوند می‌توانند یاد بگیرند. بازی‌های فعال به آن‌ها اجازه می‌دهد تا مقداری انرژی در بطری‌ها را دفع کنند و بازی‌های آرام به چالش کشیده و نیاز به تمرکز دارند

واژگان را از طریق ایفای نقش مرور کنید

چه بازی هایی برای امتحان کردن وجود دارد؟ به برخی از آنها فکر کنید که در کودکی بازی کرده اید!

  • جلاد
  • بازی حافظه با جفت کارت
  • 20 سوال
  • من جاسوسی میکنم
  • سیمون می گوید
  • چارادها

به کلاس تئاتر با پیچ و تاب انگلیسی فکر کنید. انتخاب نقش یک افسر پلیس یا همسایه سالخورده در محل می تواند برای هر دانش آموز سالمندی ترسناک باشد. با این حال، اگر کمی با آن سرگرم شوید و انتظار آرام‌تری برای دانش‌آموزان ایجاد کنید تا نقش‌ها را ایفا کنند، استرس کمتری در مورد اشتباه کردن خواهند داشت.

به هر حال، آموزش زبان انگلیسی به کودکان باید در جهت ایجاد اعتماد به نفس در صحبت کردن و یک پایه محکم باشد. فاعل-فعل-توافق و صیغه های عالی را می توان بعداً تنظیم کرد!

چند کلاه گیس حواس پرت، عینک آفتابی، و کلاه بردارید تا به دانش آموزان کمک کنید وارد شخصیت شوند و بیشتر احساس کنند که در حال بازیگری هستند، نه فقط ارائه یک دیالوگ. هنگامی که آنها واقعاً شخصیت خود را در آغوش گرفتند، ممکن است از دیدن اینکه شکسپیرهای کوچک چقدر می توانند با واژگان جدید خود خلاقیت داشته باشند، شوکه شوید! سریال تقویت زبان

درس های قبلی را در هر کلاس تکرار کنید

با فرض اینکه میانگین مدت کلاس فقط یک ساعت یا کمتر باشد، زمان زیادی در روز باقی می ماند تا همه چیزهایی که یک دانش آموز تازه یاد گرفته فراموش شود. کودکان به اندازه بزرگسالان اطلاعات را حفظ نمی کنند، بنابراین تکرار در زبان انگلیسی برای زبان آموزان جوان کلیدی است.

به‌جای اینکه در پایان یک درس بسته شده و بعد از امتحان ادامه دهید، مطمئن شوید که هر کلاس را با هزاران تکرار از درس‌های قبل پر کنید. این همچنین به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا از واژگان و نکات گرامری با هم استفاده کنند، نه اینکه به جملات و الگوهایی که در هر درس می‌آموزند تکیه کنند

از کلاس درس خارج شوید!

اگر برای اولین بار معلم زبان انگلیسی هستید، ایده هدایت بچه ها به دنیای بزرگ و وسیع و خارج از دیوارهای کلاس امن ممکن است مانند فاجعه ای به نظر برسد که در انتظار وقوع است. اما اگر به صورت حضوری به دانش‌آموزان جوان انگلیسی آموزش می‌دهید و اجازه انجام این کار را دارید، بچه‌ها را به گردش ببرید. تغییر در مناظر یک جعبه کاملاً جدید از موقعیت ها را برای تمرین واژگان جدید در زیستگاه طبیعی آن باز می کند.

آموزش زبان انگلیسی به زبان آموزان جوان سرگرم کننده خواهد بود.

نکته دیگری که باید به خاطر بسپارید: لازم نیست دائماً روش‌های آموزشی جدیدی برای یادگیرندگان جوان ارائه کنید. اگر متوجه شدید که دانش آموزانتان به خوبی پاسخ می دهند و از مجموعه ای از بازی ها لذت می برند، ادامه دهید و به استفاده از آنها ادامه دهید!

شما همیشه می توانید محتوا و دشواری هر دور را تغییر دهید. و هنگامی که شیار تدریس خود را پیدا کردید، تمام برنامه های درسی و بازی های خود را مرتب خواهید کرد تا برای هر مجموعه جدید از دانش آموزان استفاده کنید.

چه به صورت آنلاین یا حضوری آموزش ESL را انجام دهید، همچنان می‌توانید از همان روش‌های آموزشی سرگرم‌کننده استفاده کنید، فقط کمی بهینه‌سازی شده است. به عنوان مثال، اگر از طریق وب کم خود تدریس می کنید، همچنان می توانید دانش آموز خود را تشویق کنید تا با تخته سفید کوچک یا قلم و کاغذ خود در جلاد و سایر بازی های نوشتاری شرکت کند. فلش کارت یا بازی حافظه دارید؟ با نظارت و اجازه بزرگسالان، دانش‌آموز شما می‌تواند از اینترنت برای مشاهده صفحه مشترک شما استفاده کند یا روی بازی‌ای که ایجاد کرده‌اید کار کند.

آیا می‌خواهید در مورد نحوه آموزش زبان انگلیسی به زبان‌آموزان جوان عمیق‌تر شوید؟ دوره TEFL، چه به صورت آنلاین و چه در محل، نه تنها تکنیک های آموزشی شما را بهبود می بخشد، بلکه می تواند فرصت های شغلی بیشتری را برای شما ایجاد کند. بسیاری از برنامه های گواهینامه نیز گزینه ای برای تخصص در گروه آموزشی هدف مورد نظر شما، مانند زبان آموزان جوان یا متخصصان کسب و کار دارند.

نکته کاربردی و جمع بندی

حتما کلاس تان را طبق یک روال منظم پیش ببرید. روال‌های کلاسی که به‌خوبی طراحی شده‌اند و به‌طور مداوم دنبال می‌شوند، یک محیط یادگیری قابل پیش‌بینی و راحت برای یادگیرندگان جوان و یک «جریان» طبیعی در درس شما ایجاد می‌کنند.

درس شما هر روز شامل عناصر خاصی است، مانند گرم کردن، مرور تکالیف، ارائه مطالب جدید و تمرین مفاهیم. از نشانه های بصری یا کلامی برای انتقال بین این بخش ها استفاده کنید تا به دانش آموزان اجازه دهید تا با ساختار کلاس روزانه آشنا شوند. در نتیجه روتین‌ها، دانش‌آموزان بیشتر با آمادگی به کلاس می‌آیند، آنچه را که در طول درس اتفاق می‌افتد، درک می‌کنند و تمرکز خود را در طول آموزش حفظ می‌کنند. با این حال، در عوض، فرصت‌هایی برای جدا شدن از روال و اجرای یک فعالیت جدید هیجان‌انگیز ایجاد کنید!

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا