مجله اجتماعی

آیا در آموزشگاه های زبان انگلیسی صحبت می کنند؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]وقتی‌که یادگیری زبان انگلیسی آخرین فعالیت شما قبل از خواب باشد زودتر از همه‌ی اطلاعات در ذهن شما تجزیه‌وتحلیل می‌شود. این عادت‌های بی‌فایده، وقت خیلی زیادی از ما می‌گیرد. اما می‌توان این عادت‌ها را با دانستن نحوه‌ی شکل‌گیری آن‌ها، تعویض کرد و به عادت خوبی تبدیل کرد. چارلز داهیگ روش این کار را برای ما شرح داده است که بنده در این نوشته با جزئیات کاملی توضیح داده‌ام. خلاصه بخواهم بگویم شیوه‌ی کار به این صورت است که هر عادت از 5 جزء تشکیل می‌شود.
صحبت کردن به زبان انگلیسی راه شما را برای ورود به دنیای سرگرمی را باز می کند. برای جذب اعراب، من به یک عرب تبدیل شدم. تفاوت زیادی بین یادگیری زبان عربی و به یک عرب تبدیل شدن، وجود دارد. نمیدانم نرم افزار زبانشناس رو نصب فرمودین یا خیر، اگه نصب کردین پیشنهاد میکنم این برنامه رو روی دروس داستان بچه گانه پیاده سازی بفرمایین. به وسیله ی این نرم افزار تا چه حدی میشه زبان رو ارتقا داد. یک آهنگ جذاب می تواند راه خوبی برای یادگیری کلمات، عبارات و جملات انگلیسی باشد.
پیشنهاد ما مراجعه به سایت آموزشگاه زبان ایران آکسفورد و مشاهده دوره های آموزش زبان می باشد.
اهمیت یادگیری صحبت کردن و خواندن زبان انگلیسی در دنیای امروز با روش های ذکر شده، باور کنید یادگیری لغات انگلیسی خیلی خیلی راحت تر خواهد شد، مطالعه کنید اما در کنار آن به سرگرمی و جنبه فان هم بپردازید. شما میتونین برای شروع از اپلیکیشن زبانشناس استفاده بفرمایین.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا