مجله هنر و فرهنگ

مقایسه تدریس خصوصی زبان با کلاس های گروهی انگلیسی!

از یادگیری زبان انگلیسی گرفته تا هر هدفی مانند فقط تقویت مکالمه یا لیسنینگ که دنبال می کنید ، باید بدانید که یک انتخاب دقیق می تواند شما را به سرعت به تسلط و مهارت در زبان انگلیسی برساند. به طور کلی ، می توانیم بگوییم که دو راه حل دارید. می توانید کلاس آموزش زبان خصوصی انتخاب کنید یا دوره های کلاس گروهی را بگذرانید.

بنابراین ، من پیشنهاد می کنم اگر می خواهید سریع انگلیسی یاد بگیرید ، بهتر است این مقاله را در انتها بخوانید تا بتوانید به راحتی تصمیم بگیرید که باید به کلاس تدریس خصوصی زبان بروید یا کلاس های عمومی.

معلم خصوصی زبان شما جایگاه تعیین کننده ای خواهد داشت

برای عضویت در یک کلاس گروهی باید به برخی موارد مهم فکر کنید ، اما می توان گفت مهمترین قسمت موفقیت شما در آموزش زبان خصوصی این است که معلم شما مهارت و نگرش لازم را دارد. زیرا تنها افرادی که در کلاس شرکت می کنند شما و او هستید. به همین دلیل است که داشتن مهارت و تجربه یک معلم خصوصی زبان بسیار مهم است.

شرایط لازم برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کلاس کاملاً به نظر ، سلیقه و تجربه معلم خصوصی زبان انگلیسی شما بستگی دارد. معلمان انگلیسی منابع بسیاری را برای آموزش زبان انگلیسی بررسی کرده و در آخر به بررسی آنچه برای زبان آموز مناسب است ، می‌پردازند.

اما نکته اصلی این است که من به شما توصیه می کنم بعد از انتخاب کلاس زبان مناسب و آگاهانه هدف از یادگیری زبان انگلیسی را در ذهن خود داشته باشید. به تلاش خود ادامه دهید و اطمینان حاصل کنید که با راهنمایی صحیح معلم خصوصی زبان ، یادگیری زبان انگلیسی در کمترین زمان برای شما اتفاق می افتد و به اهداف خود می رسید.

آموزش زبان انگلیسی سریع را تجربه کنید

لازم به ذکر است که کلاس خصوصی زبان انگلیسی به شما امکان می دهد نه تنها در طول کلاس ، بلکه در خارج از کلاس و سایر روزها با معلمان زبان ارتباط برقرار کنید. هر بار که کاستی ها و عدم قطعیت ها را برطرف می کنید ، پیشرفت را تسریع می کنید. در این حالت ، شما هفته ای مثلا 3 بار در کلاس ها شرکت نمی کنید ، مثل اینکه هر روز در کلاس های تدریس خصوصی زبان شرکت می کنید.

مقایسه تدریس خصوصی زبان با کلاس های گروهی انگلیسی!

از طرف دیگر در این کلاس ها میتوانید به طور شخصی با معلم خصوصی زبان خود هماهنگ کنید که کلاس را صرف مسائلی که قبلا خوانده اید یا به انها در کلاس های زبان انگلیسی دیگر مسلط شده اید نکرده و در عوض شما در مسیر یادگیری و تقویت هرانچه که نمیدانید راهنمایی کند.

این از مهم ترین ویژگی ها و مزایای آموزش خصوصی زبان است.

در تدریس خصوصی زبان انگلیسی با اتلاف وقت در ترافیک کلان شهر ها خداحافظی کنید

امروزه ، به ویژه در شهرهای بزرگ ، ترافیک به یکی از مشکلات اصلی مردم تبدیل شده است. اکثر افراد برای شرکت در یک دوره زبان مجبورند گاهی زمان زیادی را در رفت و آمد باشند. بنابراین ، گاهی اوقات می توانید پس از مدت کوتاهی خسته شده و به طور کلی یادگیری زبان انگلیسی را متوقف کنید.

اما در آموزش خصوصی زبان، شما دیگر وقت خود را  از دست نخواهید داد. چرا که اینگونه کلاس ها میتوانند انتخاب های بسیاری را برای شما به دنبال داشته باشند. مثلا میتوانید از تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین استفاده کنید و یا از استاد خود بخواهید تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل برای شما برگزار کند و بسیاری انتخاب های دیگر که فقط در کلاس های انفرادی امکان پذیر بوده و در کلاس های عمومی به هیچ عنوان میسر نمیشود.

با انتخاب آموزش خصوصی زبان انگلیسی ، بیشترین بازدهی را خواهید داشت

به راحتی می توان گفت حضور در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی نسبت به شرکت در کلاس های گروهی آرامش بیشتری برای شما دارد و این می تواند به شما در یادگیری بهتر کمک کند. از یک طرف گفتیم که وقت تلف نمی شود. در نتیجه می توانید همان زمان را برای مطالعه دروس مربوط به زبان انگلیسی صرف کنید.

از طرف دیگر ، بسیاری از دانشجویان زبان وجود دارند که با قرار گرفتن در یک فضای جدید ، نمی توانند با استاد خود ارتباط خوبی برقرار کنند و سعی می کنند تا حد امکان صحبت نکنند! این مشکل که در بین زبان آموزان نیز بسیار رایج است با تدریس خصوصی زبان انگلیسی کاملاً برطرف شده است.

به این معنی است که شما می توانید خارج از یک گروه متشکل از افراد جدید و نا آشنا و بدون ترس از تمسخر دیگران یا اضطراب و استرس صحبت کردن ، انگلیسی صحبت کنید و سریعا به اهداف خود برسید.

البته این به معنای پاک کردن صورت مسئله نبوده و بعد از مدتی شرکت در دوره های خصوصی زبان امادگی و اعتماد به نفس لازم برای صحبت کردن در مقابل یک جمع بزرگ را نیز خواهید داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های یک کلاس تدریس خصوصی زبان به آدرس‌های زیر مراجعه کنید.

www.englishdon.ir/private-english-teaching

takelessons.com/language/english-lessons

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا