مجله حوادث

تشییع پیکر شهید آرش امیری، ناوبان سوم تکاور دریایی در منجیل

مجله رز/گیلان پیکر شهید والامقام ناوبان‌سوم تکاور دریایی «آرش امیری» که بر اثر انفجار در حین عملیات خنثی سازی مهمات عمل نکرده میدان تیر در مأموریت آموزشی تفنگداران دریایی به شهادت رسید، در منجیل تشییع و برای خاکسپاری به شهرستان صحنه منتقل شد.

به گزارش گروه دریافت خبر مجله رز، مراسم تشییع و وداع با پیکر شهید والامقام ناوبان‌سوم تکاور دریایی «آرش امیری» با حضور مسئولین لشکری، کشوری و شهرستانی امروز در مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم(ع) منجیل برگزار و برای خاکسپاری به شهرستان صحنه استان کرمانشاه منتقل شد.

انفجار در حین عملیات خنثی سازی مهمات عمل نکرده میدان تیر گیلوان در مأموریت آموزشی تفنگداران دریایی، منجر به شهادت ناوبان‌سوم «آرش امیری» از متخصصان تخریب نیروی دریایی شد.

ناوبان‌سوم آرش امیری از متخصصان تخریب نیروی دریایی که پس از پایان مأموریت آموزش تیراندازی کارکنان در میدان تیر گیلوان در قالب یک تیم برای پاکسازی میدان تیر اعزام شده بود، بر اثر انفجار مهمات عمل نکرده در حین عملیات خنثی سازی به شهادت رسید؛ همچنین در حین اجرای این مأموریت دو تن از همرزمان وی مجروح و به بیمارستان اعزام شدند.

یگان‌های عملیاتی در مراحلی از آموزش، برای کسب حداکثر آمادگی رزمی از مهمات واقعی استفاده می‌کنند که در این مأموریت و در حین کنترل صدمات ناشی از انفجار ناقص مهمات، این افسر شجاع و ایثارگر به شهادت رسید.

تشییع پیکر شهید ناوبان‌سوم تکاور دریایی «آرش امیری» در منجیل

تشییع پیکر شهید ناوبان‌سوم تکاور دریایی «آرش امیری» در منجیل

تشییع پیکر شهید ناوبان‌سوم تکاور دریایی «آرش امیری» در منجیل

انتهای پیام

نمایش بیشتر

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا