مجله هنر و فرهنگ

پیکر حجت‌الاسلام حکیمی در حرم مطهر رضوی تشییع شد

مجله رز / خراسان رضوی پیکر حجت علی الاسلام والمسلمین حکیمی ، یکی از نویسندگان قرآن پژوه از دائرlopالمعارف زندگی توسط رضوی و مرمر تشییع شد.

مراسم تشییع جنازه حجت الاسلام والمسلمین علی حکیمی که صبح امروز 24 جولای در سنگهای رضوی و مرمر به وفور برگزار شد آیت الله سید جعفر سیدان نماز میت قرآن پژوهشگر بدن را اقامه کرد.

پس از درگذشت حجت الاسلام والمسلمین علی حکیمی ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، صادر شده توسط استاندارد. عباد کلمه سید صالحی می خواند:

“مرگ حجت الاسلام والمسلمین حجت حضرت علی حکیمی باعث درد و رنج شد. آثاری که وی زندگی خود را وقف کرد و انتشار دانش ، اهل بیت عطش (ع) و اصحاب او را تربیت می کند و دانشجویان بسیار تربیتی و اخلاقی بودند. و من برادر خود را از خانواده بازماندگان اول از همه بزرگواران تسلیت های عمومی دانشکده اعلی می کنم ، و عالی ترین ، او می داند که ، استاد حجت الاسلام مسلمانانی هستند که ماهومت ماهومت به عنوان رضا حکیمی حکیمی. و رذیلت رحمت و قرب بی حد و مرز با اهل بیت عطش (ع) را بخواهید ، و بازماندگان می خواهند به صبر خوب و عظیم پاداش دهند.

مدیر حوزه های علمیه و خراسان با صدور پیامی درگذشت حکیمی حجت علی الاسلام و المسلمین درگذشت. پیام آیت الله سید مصباح آملیا است:

“در این جهان بحث انگیز و كسانی كه تحقیق و قلم می كنند معنای ویژه ای دارند. این حضور با دانش از هنر است و با نوشتن و سلیقه در زمینه نوشتن تعالیم اهل بیت (ع) برای تزئینی خاص منتقل می شود. و جواهرات او را نمی توان در کسوت دفتریاران شمرد. حجت الاسلام والمسلمین حجت علی حکیمی ، یکی از نویسندگان دائرlopالمعارف زندگی ، و محققان مشهور برای خارج شدن از خراسان ، برداشت او ساخته شده است. “من نویسنده مرگ این شخص را در سوما ، دوک تسلیت به انقلاب ، بیشتر دوستان خانه ، و او و دوستان و آشنایانش درگذشت: و من از خدای متعال دعا می کنم برای صبر و شکیبایی شما ، و یک پاداش بزرگ برای کسانی که نجات می یابند ، و همین اواخر سعید اهمیت زیادی برای فضل خدا قائل است. “

به گزارش مجله رز ، حجت الاسلام والمسلمین علی حکیمی ، قرآن پژوه ، دیروز 14 تا 78 ژوئیه در مشهد درگذشت. شاگردان علامه محمدرضا حکیمی و برادر شاگرد فقید آیت الله شیخ مجتبی قزوین خراسان در آموزش مدرسه. از جمله وظایف این حوزه علمیه همیشگی ، می توان به مشارکت تنظیم چوب “الحیاat” فرمانده دیگر ، محمد رضا حکیمی اشاره کرد.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا