اقتصادی

شیخ زکزاکی ها نگذاشتند گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا خاموش شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله علیرضا اعرافی عصر دوشنبه در مراسم تجلیل از آیت الله شیخ ابراهیم زکزاکی که در مدرسه علمیه معصومیه گفت: امروز شاهد هستیم که در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پرچم گفتمان انقلاب که امام راحل آن را برافراشته در کشورهای مختلف جهان به اهتزاز درآمده است.

امام جمعه قم افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، ما از نقطه صفر حرکت خود را آغاز کردیم و در این مسیر یاری خداوند شامل ما شد و گفتمان انقلاب اسلامی به گونه‌ای شکل گرفت که معادلات جهان را تغییر داد.

مدیر حوزه‌های علمیه بیان کرد: گفتمان انقلاب اسلامی بیش از آنکه یک گفتمان اقتصادی، سیاسی و اجتماعی باشد، گفتمانی بر پایه معرفت و ریشه در آیات الهی و سنت نبی مکرم اسلام دارد و همین امر قدرت نرم ما است.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه برخی از مستکبران اینگونه وانمود می‌کنند که انقلاب اسلامی با تدابیر امنیتی در عالم انتشار پیدا کرده است افزود: این فرضیه دشمنان کاملاً اشتباه است و ما در زمانی که قدرت نظامی و سیاسی نداشتیم گفتمان انقلاب اسلامی در کشورها و قاره‌های مختلف جهان منتشر شد.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی از گردنه‌های بسیاری عبور کردیم افزود: این در حالی بود که قدرت‌های استکباری در برابر گفتمان انقلاب و امام ایستاده بودند.

آیت الله اعرافی افزود: انقلاب اسلامی با همه این تفاسیر خاموش نشد و شخصیت‌هایی همانند شیخ زکزاکی و دیگر مجاهدان در عالم مسیر و گفتمان انقلاب اسلامی و راه امام و ارزش‌ها را ادامه دادند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: جنگ نرمی علیه انقلاب اسلامی از سوی دشمنان طراحی شد که در تاریخ بشر کم سابقه بوده است.

وی ادامه داد: دشمنان تمام امکانات سخت و نرم خود را علیه گفتمان انقلاب اسلامی به میدان آوردند تا بتوانند به آن آسیب برسانند.

عضو فقهای شورای نگهبان گفت: دشمنان در طی این سال‌ها توطئه‌های بسیاری علیه جمهوری اسلامی به راه انداختند که یکی از این توطئه‌ها ایجاد اسلام‌های قلابی همانند داعش بوده است.

آیت الله اعرافی عنوان کرد: انقلاب اسلامی در کنار مسائلی همانند نترسیدن و شجاعت، اما دارای حکمت و معرفت است که این اسلام در دنیا خریدار دارد.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی در دنیا از مظلوم حمایت می‌کند و در برابر ظالمین ایستاده است.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه مستکبران باید بدانند که امروز ایران در کنار مقاومت فلسطین و لبنان و یمن است افزود: ما با شهدای مقاومت عهد و پیمان می‌بندیم که مسیر آنها ادامه یابند.

امام جمعه قم عنوان کرد: دولت‌های آفریقایی باید به دولت‌های بومی و اسلام بازگردند و این خواست انقلاب اسلامی و حوزه علمیه است که عزت و استقلال برای این کشورها به ارمغان آید.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا