اقتصادی

فرهنگیان نسل جوان را با اهداف انقلاب آشنا کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده یکشنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش تنگستان اظهار داشت: در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در هر صبحگاه، دانش آموزان یک نشست تبیین داشته باشند و هر چند نفر دانش آموز به صورت مشترک دستاوردهای نظام را برای دانش آموزان دیگر بیان کنند.

امام جمعه اهرم افزود: دهه فجر فرصتی بسیار مناسب است تا ثمرات انقلاب اسلامی در ابعاد داخلی و خارجی برای دانش آموزان به خصوص نسل جوان تبیین شود و بدانند که رمز پیروزی ملت ما تکیه بر دین، اطاعت از ولایت فقیه و ارزش‌های انقلابی بوده است.

امام جمعه اهرم به نقش فرهنگیان و دانش آموزان در انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: فرهنگیان باید در مدارس نسل جوان را با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی آشنا کنند و برای تربیت دینی آنها بکوشند.

وی تصریح کرد: تهدید نرم دشمنان علیه نسل جوان جدی است و قطعاً فرهنگیان و مربیان پرورشی باید در صف مقدم معرفت افزایی و بصیرت افزایی دانش آموزان دختر و پسر مدارس وظایف خود را انجام دهند.

پهلو زاده خاطرنشان کرد: در بحث آموزش مکانیکی برای دانش آموزان با توجه به ظرفیت تنگستان که در بخش دلوار دارای کشتی و لنج صیادی و تجاری است نیاز به آموزش دیزل است.

امام جمعه اهرم یاد آور شد: نیاز است در این خصوص با کشتیرانی و جاهایی که دارای چنین امکاناتی هستند از این امکانات جهت آموزش دانش آموزان این منطقه استفاده شود.

وی ادامه داد: در بحث گیاهان دارویی که جهان به سمت و سوی این گیاهان می‌رود و از داروهای شیمیایی فاصله می‌گیرد هرچه بتوان روی این مسئله وقت بیشتر بگذاریم خیلی خوب است.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا