اقتصادی

شبکه برق فنوج پایدار است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسن پودینه شامگاه پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه بر اثر باد و باران شب گذشته در این شهرستان پست‌های فوق توزیع فنوج، کتیج و مسکوتان از مدار خارج شد، گفت: در حال حاضر مجموع شبکه برق این شهرستان پایدار است.

وی ادامه داد: دو کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف، ۱۰ مورد سیم پارگی، سقوط دو اصله پایه شبکه، هفت مورد عیب خط ۲۰ کیلوولت و پنج اصله پایه تلسکوپی روشنایی معابر و تخریب دو فاصله رو شنایی معابر و همچنین تخریب تعداد ۵۷ دستگاه کنتور و لوازم اندازه گیری از جمله حجم خسارت وارد شده به شبکه توزیع برق شهرستان فنوج بر اثر این شرایط جوی است.

وی ادامه داد: ۵۴ مورد خاموشی ناشی از خسارت به شبکه توزیع برق رفع و در حال حاضر چهار تیم در حال فعالیت برای رفع خاموشی‌های موقتی ثبت شده هستند.

مدیرامور برق شهرستان فنوج تصریح کرد: صعب العبور بودن مسیر، طغیان رودخانه‌ها، نبود راه دسترسی، نبود ارتباط مخابراتی از جمله حجم چالش‌های پیش روی پرسنل امور برق این منطقه است.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا