مجله هنر و فرهنگ

«خوبان را بترسان و به گناهکاران مژده بده»

شیخ حسین انصاریان با بیان روایتی درباره حضرت داوود(ع) گفت: از جانب پروردگار پاسخ آمد انسان‌های خوب متکی به اعمال‌شان هستند و معتقدند یک راه نجاتی به خاطر اعمال‌شان دارند و بترسانشان که مبادا عمل‌شان از بین برود، اما انسان‌های گناه‌کار را بشارت بده چون آنها کسی جز من را ندارند و به آنها بگو به درگاه من بیایند.

به گزارش مجله رز، حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان در سخنان خود ویژه ماه رمضان که در ‌مسجد هدایت برگزار می‌شود با اشاره  به روایتی در مورد حضرت داوود(ع) اظهار کرد: در روایات آمده است که خداوند به حضرت داوود(ع) می‌فرماید «همه خوبان را بترسان و به همه گناهکاران مژده بده».

وی ادامه داد: حضرت داوود(ع) از خدا سوال کرد خدایا جای این دو گروهی که فرمودید عوض نشده است خوبان‌ را بترسانم و گناه‌کاران را بشارت دهم؟.

این استاد اخلاق خاطرنشان کرد: از جانب پروردگار پاسخ آمد «آنچه گفتم انجام بده چون انسان‌های خوب متکی به اعمال‌شان هستند و معتقدند یک راه نجاتی به خاطر اعمال‌شان دارند و بترسانشان که مبادا عمل‌شان از بین برود، اما انسان‌های گناه‌کار را بشارت بده چون آنها کسی جز من را ندارند و به آنها بگو به درگاه من بیایند».

انتهای پیام

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا