مجله اجتماعی

تفسیر دعای روز بیست و سوم ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری مجله رز؛ در توصیف بیست مانند ماه مبارک رمضان

به نام خدا

“پروردگارا خدای من ، مرا از گناهان و گناهانم بردار و قلبم را پاک کن تا قدرت تو را بیازماید یا از اثر گناهان من بکاهد.”

“خدایا ، من یک ماه شرم می آورم کمبود شدید به نوعی است و سعی خواهم کرد قلبم به قلب افتاده باشد گناهان خطا.”

سخنرانی بیست و سوم ماه رمضان

نیاز به شستن برزخ

اولین جمله خداوند برای شستن گناهان ما. “گناهان من را ببخش”: پروردگارا ، گناهان ما را بشوی و جمله ای را که می گوییم: “خداوندا!” ما پرداخت ها را ناقص می کنیم. “این شستن گناهان به عنوان استعاره است. او گناه کثافت و خاک را تشبیه می کند. اما اگر کسی بیش از لباس در برابر بدن خود بیاید؟ شما با آب شستشو می کنید ، اما او واقعاً کافی نیست که به مزایای آن توجه کند ، انگار که نعمت آب فوایدی دارد که باعث تمیز و پاکی ما می شود ، زیرا ما هرگز نمی توانیم به اندازه کافی از شما تشکر کنیم. آرزو داریم که از شر گل و لای خلاص شویم؟ اگر آب روی گل ندارید و کود از بین نمی رود!

به طور خلاصه ، اگر به نجاست انسان ، آب بدن را می شوید. ، آیا آلودگی و ناپاکی است ، گناه یک رابطه انسانی است که آنها با روح روح من دارند.

آنچه ذهن او را تغییر داده و روح را پاک می کند

هوس آلودگی و روحیه مردی که در رطوبت شسته شد. اما بیرونی کثافت و با آب شسته شده است. اما پلیدیهاىباطنى كه در قلب و روح آدم است ، آنچنان نیست كه باآب شسته شود ، دیگر پروردگار عالم است ، چیزهای دیگر رابراى شستن این پلیدیها قرار دارد كه همان توبهاست. هنگامی که آب توبه ، مرد کثیفی ، کثیفی ، و در تاریکی افکار و مقاصد قلب خود را می شوید. دوباره در هر صورت ، درخواستی که ما می خواهیم آلودگی گناهان را از ما بشوییم و این ساعت ، روح خود را به سینه آلوده کنیم. عدالت خدا ، مجازات این ما باشیم ، از گناهان بدی که انجام داده ایم توبه کنیم. ما برای بخشش گناهان متأسفیم ، از این رو می توان آن را خواند اگر دارای ویژگی نماز است ، به ویژه در حال این مسئله از گناه بودن شما جلوگیری می کند.

عیب تفاوت را ببینید

قسمت اول چنین اقتضا می کند ، خدایا! من برزخ گناهانم را تمیز می کنم و خاک را می شستم ، و در جمله دوم دعاها به گناه خود علیه من اعتراف می کنند. اکنون هر موضوعی وجود دارد که در مورد آن گفته شود: تفاوت گناه و گناه چیست؟

برای عملکرد مناسب یک مرد. به عبارت دیگر ، هیچ عملی برای انجام گناه یا پاداش لازم نیست. به عنوان مثال ، اگر حرف بدی بزنید ، به شما اشتباه می گویند. اما هنوز هم در یک مرد رذیله وجود دارد ، گفته می شود که این گناه است که نقص خاصی ندارد. به عنوان مثال ، یک صفت از آنها منفور باشد؛ یا این صفتی است که ذخیره می شود مایل به دادن است ، او نمی تواند. یا تصرف صفت عاشق مالکیت است و صفت. این خود گناه نیست؛ اما اگر مرد کاری را دوست ندارد که این کار را انجام دهد ، که صلاح خود او نیست ؛ برای تحقق بخشیدن به افراد مناسب ، در عین حال بیایید بگوییم عشق بد. با این حال ، این تقصیر ذهن است که گناه نکرده است. اما غالباً این نیازهای معنوی می تواند منبع گناه باشد.

سرانجام ، اشکالاتی که وجود دارد عدم رفتار به عنوان یک گناه است. با این حال ، آنها تحت پوشش قرار نمی گرفتند. امور مالی خودم و غرور ، اختلافات و موارد دیگر را متعهد کرده ام. این همان چیزی است که او در آیه اول دعا می گوید ، خدایا! ما را از گناه پاک کن. وی اظهار داشت: “گناه من علیه من” ، این است که خدا گناهان ما را از طریق توبه ببخشد ، اما برای ما که منبع گناه هستیم. و دوباره ، منبع گناه. به عنوان مثال ، این بزرگوار ما با حدیث سر و کار خواهیم داشت از پیامبر ، که فرمود:

“تمام گناهان عشق در پایتخت جهانی است” یعنی: سکولار یا وابسته به آن. بر این اساس ، عشق به جهان ، بالاترین میزان اشتباهاتی است که پایگاه منجر به انسان شده است. بنابراین می توان از گناهان و گناهان ذهن که از گناهان آینده نشأت می گیرند ، گذشت کرد. به همین دلیل است که می گوییم: خدایا! از طریق ناقص بودن ما نیز ، خودخواهی ، خودمحوری و خودبزرگ بینی و بخل است که اخلاق ناپسند را از ما دور می کند ، و او می گوید: “بررسی ارادت قلب با قلب. آزمون ایمان.

دین در قلب: در میان تقوا ،

تقوا ، شما با گناه نکردن. طبق سومین ، چهارمین نکته در دولت این است که قلب و روح کاری را انجام می دهد که وی درباره وضعیت اصلاح ، یعنی دین در قلب ، تصور می کند. برای اینکه ما احترام بگذاریم ، و قطعات و مقالات آن ، مثلاً اگر دست خود را بگذارید ، و گناه نکنید ، یعنی در تقوای اعضای اعضای بدن و اعضای آنها ، بلافاصله پادشاه فرستاد ، و اگر پای تو گناه نكند ، و برای اعضا نیز غیر از این باشد ، اگر ما در اعضای مذهبی و مفاصل و مفصل ها بیرون بیاییم ، گناه نمی كند. البته اصل تقوی قلب است ، یعنی فرد در حدی است که در حالت پرهیز و حفظ گناه در قلب و قلب است که باعث اندام گناه آنها می شود. این مرکز تقوای فرزندی قلب ما است. این زحمت است ، و زحمت است ، و این ، زحمت است ، باید انجام شود ، و این همان چیزی است که تو ثابت کردی قلب من با من است ، و قلب فرزند من خداپرستی زندگی است.

در پایان ، ما می گوییم: “ای مقیل ، تأثیرات موذن” بدین معناست که شخصی که سریعترین بهانه را دریافت می کند ، و کسانی که گناه کرده اند ، و او از شما عذرخواهی می کند ، شما بهانه هایی را می پذیرید ، و گناه آنها را می آمرزید. ، ما از شما می خواهیم که خطاهای بازه زمانی مشخص شده ما و ما را ببخشید.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا