مجله علمی و پزشکی

درخواست وزارت بهداشت برای مشارکت همگانی در پویش “نذر ماسک”

وزیر بهداشت مردی است که با نمازگزاران امام حسین عطش (ع) برای شرکت در حرکت نقابی که آنها برای این فعالیت وعده داده اند صحبت می کند گامی موثر در جهت حل مشکلات مأموریت های مناطق معلول و کم درآمد خواهد بود.

به گزارش مجله رز ، دکتر سیما سادات لاری وی که برای عزاداری تشنگی امام حسین (ع) برای عاشقان هرچه پا بیش از حد بزرگ و خارج از بیت اهل بیت (ع) فرستاده شده است ، گفت: آهنگی برای مراسم امسال توسط بنیانگذاران برگزار شده است تا دستورالعمل های ایمنی را بهبود بخشد.

وی افزود: “از این نظر ، این رأی دادن به شخص یکی از اقدامات خیرخواهانه و بشردوستانه بود که مدتی است در کشور جریان دارد ، جایی که افراد با اخلاق از کشور ما افراد را آماده و توزیع می کنند یکی از مهمترین عواملی است که از ایجاد قالب جلوگیری می کند.” با این حال ، مثل روزهای گریه برای شهدا ، و آنها باید در مراسم عزاداری مسائل سلامتی را ایجاد کنند ، زمانی که همه ما عاشق تشنگی امام حسین (ع) هستیم تا شخصی را آماده کنیم که حرکت گفتاری خاص او باشد. توزیع به عنوان آن شخص مقدس انسان است و طرف دیگر آن.

در پایان ، لری: “خوب ، مشارکت بهداشت عمومی در جنبش ها گام های موثری را برای حل مشکلات محروم شدن از ماموریت ها و مناطق کم درآمد متمرکز کرده است.” در حالی که به نظر می رسد مردم ایران در مزرعه به سر می برند هنگامی که روزهای عزاداری او حسین در تشنگی امام (ع) سپری می شود ، ثابت می کند که اگر بخواهیم مردم از او تعریف کنند ، و دوستدارانش تمام تلاش خود را برای دستیابی به تأثیر راهنمای دستورالعمل های ایمنی تماشاگران این مراسم عزادار انجام دهند ، ممکن است ، برقراری حریم خصوصی برخی آفات و عاری از بیماری و پر از شعور حسینی ، رنج های کل انسان است.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا