مجله حوادث

ورود نخستین محموله کمک‌های شهرداری تهران به خوی

نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان خوی با حضور مجید آرون – معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران – و مرتضی شهسوار – رئیس شورای اسلامی شهر خوی – و چند تن از مدیران شهری خوی برگزار شد.

به گزارش مجله رز مجید آرون در این نشست ضمن انتقال پیام شهردار تهران و رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران مبنی بر تاکید خدمت رسانی به شهروندان در مناطق زلزله زده شهرستان خوی اقدامات و کمک های شهرداری تهران در این خصوص را تشریح کرد.

وی  از ورود نخستین محموله کمک های شهرداری تهران و سازمان مدیریت بحران شهر تهران به شهرستان خوی خبر داد و گفت:  ۶۰ چشمه از سرویس‌های بهداشتی سیار در قالب ۳ کانتینر از ۱۵۰ چشمه سرویس بهداشتی ارسالی از سوی شهرداری و سازمان مدیریت بحران شهر تهران به شهرداری خوی رسیده و مابقی در مسیر اعزام به شهرستان خوی هستند. در این تحویل سرویس‌های بهداشتی پرتابلی با توجه به اهمیت موضوعات بهداشتی در مناطق زلزله‌زده و رفع مشکلات شهروندان ساکن در اسکان اضطراری جهت توزیع تحویل نماینده شهرداری خوی شد.

آرون افزود: حدود ۴۲۰ تخته پتو و ۱۱۰ تخته چادر نیز از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تامین و به مناطق زلزله زده خوی ارسال شده است.

بر اساس گزارش سایت شهر، مرتضی شهسوار – رئیس شورای اسلامی شهر خوی – از اقدامات شهرداری تهران مبنی بر ارسال تجهیزات و خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان خوی تقدیر کرد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا