مجله اجتماعی

شهرداری تهران: خاطیان واکسیناسیون در شهرداری عزل شدند

به گزارش خبرگزاری مجله رز در شهرداری تهران ، مرکز ارتباطات و امور بین الملل روز پنجشنبه گفت: “پس از بررسی ها ، مشخص شد که حتی تعداد محدودی واکسن برای تزریق به نیروهای خط مقدم و مبارزه با کرونا ، از جمله بهشتی زهرا ، اتلاف پرسبانان از پرسنل. “(که شامل تأمین خدمات عملیاتی و شغلی هر جنسیتی در معرض خطر برای نیروهای عملیاتی است) به وزارتخانه اختصاص داده شده است که پرسنل آن از شهرداری به اداره چهارم تزریق است.

بر اساس این گزارش ، پس از بررسی ها ، منطقه آشکار شد همانطور که در بالا گفته شد از مقامات سهمیه تزریق شده است ، اما یک قبیله متعلق به یکی از همکاران در کشور است و جای خود را اخراج کرد.

این گزارش ادامه داد ، تصمیم گرفته شد که برای جلوگیری از چنین صدماتی در شهر ساخته شود ، و بسته های نام واکسن ذینفع ، به درستی صحبت می کند ، پروتکل تزریق برای انجام تکنیک در بدن شفاف و هوشیاری وب سایت است. شمایل سالم ، لورم تهران در مورد حفاظت از شهرداری تهران.

در انتهای این گزارش ، همانطور که دیدیم آنها از رسانه هایی که شکل آنها را دنبال می کنند و بسیاری از فرایندها و خشونت آمیز بودن ادامه می یابد ، احساس می کنند و اگر از طریق سهل انگاری یا مخالفت با مدیران آزمایش شده و این چیست سوال

و دوباره اتفاق افتاد ، دوباره تأکید کرد که اخبار منتشر شده از مدیران ، استفاده واقعی از واکسن نیست. شهروندان ممکن است منجر به گزارش رسانه ای و گزارش اطلاعات در سایت و شفاف شوند.

شهردار تهران امروز در توییتی نوشت كه جرأت ادعای نقض پایتخت ایالت برای واكسیناسیون منطقه 6 پاكبانان را دارد و اسامی را سفارش داده و واكسن را به شفاف بارگذاری شده در وب سایت منتقل كرد.

(47) 231

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا