مجله علمی و پزشکی

ژن لاغری واقعا وجود دارد!

گروهی از محققان آمریکایی در یک مطالعه اخیر ادعا کردند که لاغری ژن ها واقعاً وجود دارند. در این مطالعه دانشمندان 16 نوع تنوع ژنتیکی مرتبط با چاقی را کشف کردند.

به گزارش مجله رز به نقل از دیلی میل ، محققان در مطالعه جدید تنوع ژنتیکی نادر او می توانند جمعیت را از چاقی منتشر کنند.

محققان همچنین با آزمایش “تعیین توالی پاکسازی” بیش از 645،000 نفر بودند.

16 احساس خوب آنها شاخص توده بدن (BMI) و افراد دارای اضافه وزن ، چاقی یا اضافه وزن را پیدا کردند.

نادر است ، و گفته می شود یکی از ژن های مرتبط با جهش های ژنتیکی در GPR75 ، محافظان او ، در راه چاقی است. وی حداقل یک نسخه از ژن غیر فعال GPR75 با وزنی حدود 12 پوند (5.4 کیلوگرم) داشته و احتمال چاقی 54 درصد کمتر از کسانی است که جهش ندارند. با این حال ، لازم به ذکر است که این شاخص توده بدنی تغییرات میانگین 1.9 کیلوگرم کمتر خودرو بود.

محققان گفتند که نتایج این مطالعه می تواند منجر به ایجاد اهداف درمانی بالقوه برای درمان چاقی در انسان شود. با رنج انسان ، بیماریهای مگنا رونوس ، از جمله دیابت ، سرطان و بیماری های قلبی در ارتباط هستند. مطالعه ای توسط محققان شرکت بیوتکنولوژی Regeneron مستقر در نیویورک انجام شد.

جورج دی یانکوپولوس ، رئیس جمهور و مدیر ارشد علمی Regeneron ، گفت که حفاظت ژنتیکی GPR75 ابرقدرت ها را برای مقابله با همه چالش های بهداشتی جهانی مانند چاقی فراهم می کند.

چربی بدن ، مدت زیادی است که شناخته شده است به عنوان یک مرد ، و به دلیل میراث چنین خطی یک چیز ، و عوامل ژنتیکی نقش اساسی در تعادل انرژی ، و تنظیم چربی بدن ، اما همچنین نمی تواند به طور کامل درک چگونه ژن ها و انواع مختلف انواع کدگذاری نادر ممکن است موارد دیگری را در اختیار شما قرار دهند یا از آنها محافظت کند. بنابراین برای درک این موضوع می توان یک درمان ایمن و موثر را ارائه داد تا راهکارهایی برای درمان چاقی تدوین شود.

در این مطالعه ، محققان آزمایشات را برای پاکسازی حدود 645،626 نفر از انگلیس ، ایالات متحده و مکزیک تعیین توالی کردند.

چهار نفر از هر 10 هزار نفر در GPR75 که فقط ذکر شد اثبات شده است. محققان همچنین یافته های این موشهای اصلاح شده ژنتیکی را که ژن GPR75 به عنوان مثال داشتند ، تأیید کرده اند.

یافته های این مطالعه در مجله Science منتشر شده است.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا