مجله علمی و پزشکی

ژنی که باعث لاغری می‌شود

اگرچه هنوز برای شخص شخص دانشمندان علوم طبیعی شناخته نشده است ، اما شامل تعدادی از گاوهای نژادپرست است که ممکن است در برخی موارد اتفاق افتاده باشد ، با این حال ، و Gossypium پیوند انواع مواد غذایی برای خوردن است ، و اندوه.

محققان ژنی را کشف کرده اند که ممکن است نقشی در تماس با چاقی ALK (تروگلایزهای لنفوم آناپلاستیک) داشته باشد. این ژن مرتبط با تغییراتی است که از قبل مشخص شده است و برخی سرطانها باعث رشد تومور می شوند.

یک ژن باعث آسیب می شود.

یکی از متخصصان ژنتیک در دانشگاه بریتانیا گفت: “اکثر محققان ذرات چاقی درد ژنتیک را بررسی می کنند.” با توجه به این موضوع ، ما STUDYING لاغری و سایر ژنهای مرتبط را شروع کرده ایم.

آزمایشاتی که روی موش ها و مگسهای میوه انجام شده با ژنهای ALK از حیوانات ضعیف تر از حد معمول انجام شده است ، حتی اگر آنها در رژیم مک دونالد قرار داشته باشند. آزمایش های بیشتر نشان داده اند که موش های بدون ژن ALK وزن بدن و چربی طبیعی کمتری دارند. به گفته محققان ، ژن مغز نقش اساسی در صنعتی که در آن چربی سوخته و هنگامی که تولید می شود ، دارد.

یک ژن باعث آسیب می شود.

با این حال ، این دستاوردها در مگس های میوه و موش ها وجود دارد ، و پنج محقق و نه نقش دقیق ALK در بدن انسان. به گفته پنینگر ، مهار کننده های ALK در معرض سرطان هستند و می توان آن را کنترل و روشن کرد.

و از آزمایش هایی که با موش ها انجام گرفته و بسیار خوب پرواز می کند ، به طوری که برای درک بهتر اسرار ژن در بدن انسان اطلاعات بیشتری لازم است.

sciencealert.com

2121

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا