اقتصادی

طرح گردشگری کشاورزی در میبد اجرا می‌شود

فرماندار میبد بر لزوم اجرای طرح گردشگری کشاورزی تا پایان سال در این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید جمال سجادی پور در نشست شورای توسعه گردشگری میبد خواستار اهتمام دهیاران به این مساله شد و گفت: احداث شهرک صنایع دستی با هدف توسعه هنرصنعت زیلو و سفال در شهرک صنعتی شمس آباد از اولویت‌های شهرستان است که باید با هشت کارگاه بزرگ به سرانجام برسد.طرح گردشگری کشاورزی در میبد اجرا می‌شود

وی با اشاره به هزینه ۴۰ میلیارد تومانی سال گذشته شهرداری در حوزه میراث فرهنگی افزود: با این مشارکت، تحول خوبی در مرمت و بهسازی بنا‌های تاریخی در این شهرستان رقم خورده است.

فرماندار میبد درباره استفاده از «کیوآرکد» برای معرفی آثار تاریخی شهرستان تصریح کرد: بخش ندوشن دارای «کیوآرکد» است، اما «کیوآرکد» بخش بفروئیه و بخش مرکزی میبد هنوز رمزگذاری نشده است. در صورت رمزگذاری با استفاده از این کد از طریق موبایل می‌توان آثار و بناهای تاریخی میبد را مشاهده کرد.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا