اقتصادی

ضرب و شتم خانواده مرحوم «جواد حیدری» عاری از واقعیت است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

عباس کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به شایعات مطرح شده در رابطه با روستای رحمت آباد قزوین اظهار کرد: با توجه به تلاش برخی‌ها برای استفاده از موضوع سالگرد کشته شدگان حوادث سال گذشته برای برهم زدن نظم و امنیت، امروز فراخوانی گسترده‌ای در قزوین انجام شده بود.

وی با بیان اینکه با توجه به فراخوانی صورت گرفته، حافظان نظم و امنیت در منطقه برای صیانت از اهالی حاضر بودند، افزود: با عدم همراهی مردم با بدخواهان نظام اتفاق خاصی در منطقه رخ نداد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین بیان کرد: دختر متواری این خانواده که به دنبال ارتباط با شبکه‌های بیگانه و معاند است امروز تلاش کرد تا با دروغ ذهن مردم را تحت تأثیر قرار دهد اما این اقدام او نیز با بی توجهی مردم روبرو شد.

وی تاکید کرد: ادعاهای مطرح شده از سوی وی مبنی بر قطع اینترنت روستای رحمت آباد و یا ضرب و شتم اعضای خانواده مرحوم حیدری و نزدیکانشان یا یورش به منزل ایشان، دروغ و صحنه سازی است.

کاظمی تاکید کرد: از سوی دیگر کسالتی نیز برای مادر این خانواده پیش آمد که بعد از انتقال به بیمارستان از سوی اورژانس مشخص شد مسئله‌ای وجود ندارد و در نهایت نیز با رضایت خانواده از بیمارستان ترخیص شد.

وی در پایان یادآور شد: تلاش برای تضعیف نیروهای پلیس و امنیتی راه به جایی نخواهد برد و بدون شک به هیچکس اجازه نخواهیم داد با رفتارهای خود امنیت روانی جامعه را به خطر بیندازد.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا