ضرب و شتم خانواده مرحوم «جواد حیدری» عاری از واقعیت است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

عباس کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به شایعات مطرح شده در رابطه با روستای رحمت آباد قزوین اظهار کرد: با توجه به تلاش برخی‌ها برای استفاده از موضوع سالگرد کشته شدگان حوادث سال گذشته برای برهم زدن نظم و امنیت، امروز فراخوانی گسترده‌ای در قزوین انجام شده بود.

وی با بیان اینکه با توجه به فراخوانی صورت گرفته، حافظان نظم و امنیت در منطقه برای صیانت از اهالی حاضر بودند، افزود: با عدم همراهی مردم با بدخواهان نظام اتفاق خاصی در منطقه رخ نداد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین بیان کرد: دختر متواری این خانواده که به دنبال ارتباط با شبکه‌های بیگانه و معاند است امروز تلاش کرد تا با دروغ ذهن مردم را تحت تأثیر قرار دهد اما این اقدام او نیز با بی توجهی مردم روبرو شد.

وی تاکید کرد: ادعاهای مطرح شده از سوی وی مبنی بر قطع اینترنت روستای رحمت آباد و یا ضرب و شتم اعضای خانواده مرحوم حیدری و نزدیکانشان یا یورش به منزل ایشان، دروغ و صحنه سازی است.

کاظمی تاکید کرد: از سوی دیگر کسالتی نیز برای مادر این خانواده پیش آمد که بعد از انتقال به بیمارستان از سوی اورژانس مشخص شد مسئله‌ای وجود ندارد و در نهایت نیز با رضایت خانواده از بیمارستان ترخیص شد.

وی در پایان یادآور شد: تلاش برای تضعیف نیروهای پلیس و امنیتی راه به جایی نخواهد برد و بدون شک به هیچکس اجازه نخواهیم داد با رفتارهای خود امنیت روانی جامعه را به خطر بیندازد.

خروج از نسخه موبایل