مجله اجتماعی

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جانبازان مرکز ثارالله – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی به همراه آیت الله حسینی خراسانی نماینده خراسان رضوی در کنوانسیون خبرگان و عضو شورای نگهبان حقوقدانان مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله () او در این میان با جانبازان به دیدار او رفت.

فصلنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران ، در جلسه ای که هشت سال از ناحیه گردن و کمر قطع شده بود در این مرکز دفاع مقدس ، التماس کردند و بر ایمنی آنها تاکید کردند ، ما برای خدمت به جانبازان سخت تلاش خواهیم کرد. در پایان این دیدار ، جلسه ای با جانبازان برای شنیدن دیدگاه ها و مسائل عزیزانشان برگزار شد. آنها خود عظمت گذشتگان را فدای خود می کنند.

معاون رئیس جمهور گفت: ما پای جانبازان نشستیم تا مشکلات آنها با عزیزانشان و اقدامات لازم برای حل مشکلات آنها را بشنویم. یکی از س questionsالاتی که کاربران ویلچر را در هنگام تردد ترغیب کرد ، س questionsالاتی بود که باید به آن پاسخ داده شود.

وی با تاکید بر ضرورت برخورداری همه جانبازان و جانبازان سراسر کشور از خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران ، گفت: ارائه خدمات جانبازان و مشکلات آنها ریشه در عدالت دارد. متأسفانه ، در مورد ویلچرهای جانباز ، از آنجا که اتومبیل های مناسب در کشوری با سطح کیفی بسیار بالا تولید نمی شوند ، در کوتاه مدت و تا زمانی که مشکل تولید داخلی حل نشود ، باید پیش بینی هایی در مورد دسته نهایی ویلچرها انجام شود ، نه بنیاد شهید و امور ایثارگران ، و سایر سازمانها در زمینه خدمات باید به تنهایی عمل کنند.

معاون رئیس جمهور در پاسخ به سوالی درباره کمیته بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: “کمیسیون های پزشکی خاصی وجود دارد و بنیاد شهید و ایثارگران نباید در این زمینه خاص دخالت کند.

قاضی هاشمی در مورد مرگ عزیزان جانباز تأکید کرد: 70 درصد جانبازان پس از فوت شهید محسوب می شوند و در سایر جانبازان اگر کمیسیون پزشکی علت مرگ جراحات آنها را مشخص کند ، اعلام می شود. به شهدا

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا