مجله اجتماعی

75 افتخار است به مقابله با هزاران نفر از شما را به میان سربازان توزیع شود، مراقبت برای ایمنی خود را – خبرگزاری AMAND | جهان و اخبار ایران

به گفته خبرگزاری AMAND، پور فرمانده محمد علی اسماعیل، با اشاره به برنامه های بنیاد شهید بیماری. شکوهگفت یکی از اولین اقدامات صورت گرفته می تواند وزن را به ادارات کمیته با مشارکت کشور در آزادی رسانه ها در مقر بنیاد مانع شکوه اشاره کرد. جلوگیری از تشکیل گروه های کاری تخصصی با و بدون سازمان های تخصصی و وزارت بهداشت، درمان و وزارت بهداشت، درمان و توانبخشی برای طراحی و برنامه ریزی مربوط به قانون و دستورالعمل های شکوه کشور اپیدمی و ابلاغ به اصول ویروس بهداشت چوب و دستورالعمل ها، و تمام دیگر اقدامات برای پیشگیری و منطقه مهم در این زمینه.

بنیاد مدیر کل پیشگیری و سلامت روان امور سربازان بازنشسته شهید و گفت اس ام اس آموزش بهداشت و که همه کهنه بنیاد شهید امور سربازان بازنشسته تحت پوشش برای یک نشریه دولتی شکوه لازم به ذکر است، با توجه به سلامت از 75 هزار نفر از آنها داوطلبانه جانبازان فرستاده شدند گروه و خطر خود را در این دوره از، و استانداردهای در سراسر کشور.

علیپور گفته می شود مقصد از استان، و توزیع اعتبار در مقدار 35 میلیارد ریال انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از گسترش شکوهاطلاعات هفتگی کارشناسی جمع آوری و پا، در همکاری با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ستاد (R) پایان بالا رخ می دهد با یکدیگر با خطر از چشم دیگران آن را به وزارت بهداشت، درمان جانبازان متعلق پس از بیان اصول و دستورالعمل ها برای محافظت از من، و در وزارت از چیزهایی را که در اجرای ارتباطات مشورت و هزینه در آتش که علیه باقی مانده از شکست است منتشر شده شکوه است.

در نهایت، او تاکید کرد تعیین مصطفی خمینی که بزرگ قرار گرفتند، و بیمارستان و مرکز پزشکی ساسان شکوه ، و مراکز بهداشتی درمانی، به کمک یک منبع از مواد، تدارکات، آنها نباید اولیه، و آموزش و آموزش است که در بسیاری از بسته های در بهداشت شخصی و نقش دانشگاه ها به عنوان مراکز از پزشکان به تعامل با جانبازان و امپراتوری مبارزه با این ویروس در یکی از شایع شکوه در استان های دیگر در نظر دارد برای مقابله با این بیماری است. شکوه بین فداکاری افتخار است.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا