مجله اجتماعی

غوغای گرما در برخی استان‌ها، دما تا بالای ۵۰ درجه می‌‍رسد

به گزارش خبرگزاری مجله رز ، بر اساس تحلیل نقشه های سینوپتیک آسمان و زمین و سازمان آینده نگر امروز و فردا بعدازظهر و اوایل شب در برخی مناطق ارمنستان در شرق ، آذربایجان غربی ، زنجان ، اردبیل ، گیلان و مرکز ارتفاعات البرز. رعد و برق پیش بینی می شود.

در روز پنجم بعد از سبت ، جمعه و شنبه روز بعد هفته ، علاوه بر این مناطق ، در وضعیت کوه پیسگاه نیستند ، که در سمت شرق البرز قرار دارد و از شرق ساخته می شود ، شمال خراسان رضوی و خراسان شمالی. از روز چهارشنبه پنجشنبه بعد از ظهر و کل استان ساحلی نزدیک به دریای خزر ، باران کمتری دارد و از طریق مشکلات دریای خزر ، دمای هوا پراکنده است.

طبق اعلامیه سازمان هواشناسی بعدازظهر بعدی به مدت دو روز بر ابر ابر زاگرس مرکزی پیش بینی می شود و جنوب و سیستان بلوچستان ، کرمان ، هرمزگان در جنوب و شرق ابر افزایش می یابد ، زمان وزش باد شدید ، رعد و برق و رعد و برق.

پیش بینی می شود پنجشنبه ، جمعه و شنبه هفته آینده در شرق کشور ، به ویژه در منطقه ای از شیطان ، گرد و غبار و وزش باد افزایش یابد.

به گزارش مجله رز و افزایش دما سه شنبه آینده در تهران 41 درجه بالای صفر خواهد بود. و دمای هوای Nouakchottensis امروز بیش از صفر 48 درجه است و فردا ، پنجشنبه و جمعه قرار است به 50 درجه افزایش یابد.

دلیل آن افزایش میزان گرم است

سپس از پنجشنبه 1400/04/10 شروع کنید

پایان زمان: اواخر جمعه 1400/04/11

نوع خطر و افزایش چشمگیر دما و دمای 49 درجه

منطقه اجرایی

1400/04/10 مشتری و غرب ، جنوب و مناطق در مرکز و جنوب خوزستان هام.

از ونوس ، 1400/04/11: غرب ، جنوب و میانگین مناطق خوزستان و جنوب شهر هام را بگیرید.

اثر خطر گرم شدن بیش از حد مصرف حامل های انرژی

من فکر می کنم اگر مصرف برق آب در ساعات اوج مصرف ، به خصوص در ظهر برای جلوگیری از زشتی های غیر ضروری ، مزارع را در صبح و در ساعات شب روز در معرض آفتاب گرم قرار دهید. اگر مدت زمان استفاده از عینک ضد اشعه ، کلاه و غیره

(47) 231

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا