مجله اجتماعی

بارش پراکنده باران در برخی مناطق کشور از هفته آینده

صادق ضیاییان با اشاره به پیش بینی کلی آب و هوا بر اساس نقشه های هم اندیشی و آینده نگر گفت: طی پنج روز آینده در اکثر نقاط کشور به جز استان های نوار شمالی و مکان هایی در شمال غرب زمین و آسمان روشن است که جو نیز پایدار است. “

وی افزود: در این راستا ، طی دو روز آینده در استانهای گیلان ، مازندران ، گلستان ، اردبیل ، برخی مناطق ارمنستان در شرق ، نیمه شمالی آذربایجان غربی ، زنجان ، شمال خراسان در دامنه ، ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان تهران البرز ، قزوین ، با رعد و برق و باد ، زمان سمنان ، و ظهور خواهد کرد. در این دوره ، در دریای خزر و تلاطم در مواج.

مدیر کل شانس و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: روز شنبه (9 آگوست) در استانهای قفقاز غربی ، ارمنستان شرقی اردبیل ، گیلان ، مازندران ، گلستان و ارتفاعات البرز روز (10 مرداد) در استان های واقع در در شمال غربی و دامنه های شمال و جنوب البرز و دوشنبه (11 مرداد) در کوههای البرز شمالی و جنوبی و بخشهایی از استانهای غرب قفقاز ، ارمنی شرقی ، اردبیل ، زنجان و مناطق شمالی استان کردستان گاهی رعد و برق می شود. باران و باد پراکنده است.

ضیائیان اظهار داشت: در پنج روز آینده وزش باد شدید در شمال ، شرق ، جنوب و در قسمت هایی از مرکز زمین و گرد و غبار در مناطق مستعد افزایش می یابد. طوفان گرد و غبار خراسان جنوبی با فرصتی برای تعیین حق دید جریان اصلی و نه چندان دور از چشم اندازهای بالینی.

وی افزود: امروز پنجشنبه (7 تیر) نیمه شمالی خلیج فارس به ویژه مناطق ساحلی و فراساحلی استان بوشهر و فردا شرق تنگه هرمز و دریای عمان و شرق و پنج روز آینده پیش بینی می شود. خشن بودن

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی و پیش بینی وضعیت آب و هوا با عبارت: امروز پنجشنبه (7 تیر) دمای تهران در آخرین اجلاس خود در روز جمعه (8 مرداد) بین 36 تا 27 درجه سانتیگراد خواهد بود. ) 36 و بین 28 درجه سانتیگراد و شنبه (9 آگوست) بین 37 درجه سانتیگراد تا 29 درجه متغیر است.

ضیائیان ادامه داد: همچنین در هوای امروز تهران گام بعدی بارش و وزش باد در بعد از ظهر و شب ، نیمه ابری ، گاهی وزش باد شدید و باران و قابلیت بارندگی خواهد بود. آسمان صاف فردا تهران و گاهی وزش باد و باران و رعد و برق احتمالی یکشنبه شب وزش باد و باران و گاهی غیرممکن. روز شنبه آسمان ابری همراه با پراکندگی باد یا باران است.

(47) 237

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا