مجله اجتماعی

خوشامدگویی تیرماه به خوزستان با گرمای ۵۰ درجه‌ای هوا

وی آخرین وضعیت هوای منطقه را در روزهای آینده می گوید و امپراتور امروز محمد اصغری گفت امروز صبح ، بعد از ظهر و عصر در ارتفاعات کرمان ، هرمزگان هم در شرق و هم شمال ، باران ، وزش باد ، رعد و برق و پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: فردا بارش باران بیشتر می شود و شمال غربی کردستان امروز نیز ادامه دارد و پیش بینی آفتابی اما بعدازظهر جمعه در البرز مرکزی و غرب مرکزی در دریای خزر ، جنوب کرمان ، کوه هرمزگان است.

معاون وزیر هشدار و پیش بینی هواشناسی ادعا کرد که بیشتر سطل و در ارمنستان به شمال غرب و شرق فردا استان های آذربایجان است. پنجشنبه ، 12 ژوئیه ، در کردستان و استان شمال غربی ، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. همچنین پراکنده خواهیم بود ، باران شدید در شمال خراسان و در وسط ضلع شرقی اروپا تا دریای خزر و ساحل وجود دارد ؛ از طرف دیگر شرقی خاور میانه شهرهای مرتفع البرز.

اصغری افزود: روزهای یکشنبه و دوشنبه شدت و کوههای البرز و باران در کوه مرکزی البرز افزایش یافته است و از شمال و کاسپین باران و رعد و برق خواهیم داشت.

معاون پیش بینی و هشدار هواشناسی سازمان ادامه داد: روز یکشنبه دوشنبه هفته آینده به ارتفاعات شرق و جنوب سیستان بلوچستان و هرمزگان ، رعد و برق ، گاهی اوقات رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود به خصوص بعدازظهر.

وی گفت: “از این روز ، جنوب ، شرق و ظهر روز 13 ژوئیه به ویژه در شیطان ، بادهای شدید گرد و غبار را فراهم می کند.”

اصغری اضافه کرد: شراب را سه روز آینده ، در شرق دریای عمان تا دریای خزر اراکس خشن نگذارید و در روز جمعه و شنبه خشن باشد.

با توجه به این ، او شاهد است ؛ در روز بعد ، در استان اردبیل با حداقل سردترین درجه حرارت 12 درجه خواهد بود یکی بالاتر از مرکز ، در میانه جایی که او قوی ترین است ، وجود نخواهد داشت ، خیر و درجه های استان اهواز با حداکثر درجه حرارت بالای 49 است.

وی با بیان حال و هوای پایتخت ، معاون مدیرعامل شانس و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: تهران امروز در آسمان بارش باران و جهت جنوب غربی و سرعت باد 14 کیلومتر در ساعت را نشان می دهد.امروزه سر اصلی زشت بیش از 10 است. کیلومتر ، و رطوبت نسبی 10٪. “

اصغری اضافه کرد: تهران برای فردا ابری یا تا حدودی دشت ، گاهی اوقات با وزش باد ، حداکثر و حداقل دما در سر 38 و فردا 26 درجه خواهد بود.

(235) 231

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا