مجله حوادث

 توزیع ۲۴۰۰ چادر امدادی در سی‌سخت/زلزله زدگان برای دریافت کمک‌ها به هلال احمر مراجعه کنند

از سر تا جمعیت هلال احمر در توصیف اقدامات این شرکت برای کمک به زلزله زدگان کامپانیا در سی سخت ، اسکان بیش از 11000 نفر و توزیع 2400 چادر را اعلام کرد و تأکید کرد: قرمز بر روی مردم خواهد بود اسکان اضطراری تا پایان عملیات توسط استاندار. سخت خواهد بود

به گزارش مجله رز ، دکتر. کریم همانت ، در توصیف اقدامات یک چهارم سرخ در تأمین هزینه کمک به آسیب دیدگان زلزله سی سخت گفت: حدود یک ساعت پس از زلزله در این شهرستان ، یک بخش مدیر استان سرخ احمد محل کهگیلویه و بویر مقامات وارد سی سخت در این شهرستان شدند.

دستورالعمل نجات و نجات اضطراری محل اسکان

جمعیت هلال احمر جلسات سرخ سرخ را با همان دوره مدیریت بحران در استان ادامه می دهد ، تیم های ارزیابی هلال احمر منطقه قدیمی یا زلزله بالغ بودند.

همانت گفت: مجروحان حوالی ساعت پنج بامداد 20 ژانویه به مراکز درمانی منتقل شدند و از آنجا که تلفات جانی در پی نداشت و ممکن است برای اسکان افراد در موارد اضطراری آواربرداری ایجاد شود ، سرد آغاز شد. “باران و برف در روز بعد ، در خارج از شهر ، محل اسکان قربانیان و تأمین شرایط اضطراری ادامه یافت.

9 9 از تیم های عملیاتی در محله های شهر سی سخت در حضور

وی گفت: “در این حادثه ، پیرمرد زلزله زده منطقه ای هلال احمر ، منطقه ای در 9 منطقه و سپاه ، مدیران ، خانه شورای امنیت و آتش زدن نیروها بهمراه هلال احمر توزیع امداد و سایر مواد بیولوژیکی موارد به قربانیان. “در حال حاضر ، 9 تیم عملیاتی مختلف موجود در شهر می توانند از طریق منطقه بندی کار کنند و ادامه دارد.

اعتراض به قربانیان

از سر تا جمعیت هلال احمر در اعتراضات مشخص قربانیان در منطقه زلزله زده گفت: “در این مورد مردم تحت فشار هستند ، و دیگر حادثه مهم و قربانیان خوب نیستند علی رغم تلاش ها اکنون زندگی می کنند. “از هلال احمر ، خط بود. بر این اساس ، همراه با دبیرکل هلال احمر ، زلزله قدیمی یا منطقه ای بالغ را به ما و شهر و برخی از ایالت از نزدیک اطلاع داد. و از توزیع غرفه ها ؛ و او تحت پوشش قرار گرفت با لباس ، او یک نایلون بود ، و بقیه به هیچ وجه برای جلب رضایت مردم نیست. و من بعد از باران قادر به ساختن او نخواهم بود ، و آنها به حیاط خانه های سرما آمدند ، و نه به هلال احمر و به دلیل مسائل امنیتی چادرهای خود را که در آن چادرها برپا کرده بودند برپا کردند. بنابراین برای حل مشکل طرف آنتیوخوس و حتی رفتن به آنجا لازم نیست که توزیع وزن و حمایت از قربانیان ، و دیگر هیچ چیز غذایی از در خانه ، با هلال احمر ، توسط خانه همکارانشان ارسال نمی شود.

توزیع کلاس اقلام و تسکین

همانت با اشاره به شهرها و شهرها در حضور روغن در رأس نیازمندان و آسایش واحد تجاری و معاون مدیر این سازمان تا ساعت 5:30 صبح امروز ، اظهار داشت: در این مدت هلال احمر 11.125 را تحویل داده است – منطقه انسان را لرزاند. چادرها و خانه های اطراف کارگاه ها برای اسکان 2400 چادر اضطراری فراهم شده است.

وی افزود: تاکنون (4) ، 500 کیلوگرم نایلون ، 200 لباس 70 مورد نیاز ، 1013 بسته غذای 72 ساعته ، 184 شعله شعله لوازم گرمایشی (50 بخاری برقی 134 گرمکن برقی) بین قربانیان توزیع شده است همچنین 289 نیروی عملیاتی (کهگیلویه و بویراحمد): 175 نفر ، آسپادانا 69 نفر ، کارکنان و تیم مدیریتی 15 نفر ، استان چهارمحال بختیاری ، 10 نفر ، عوامل مختلف: 10 نفر ، خوزستان ، 10 نفر) که اکنون در حال خدمت هستند منطقه.

از سر تا جمعیت هلال احمر ، گفت: “در این عملیات 71 دستگاه آمبولانس (خودروهای نجات سبک و سنگین) و یک هلی کوپتر تا 147 روستا (کهگیلویه و بویراحمد ، 121 شهر و روستای آسپادانا 26) مورد استفاده قرار گرفت.”

2 ایجاد اردوگاه های اضطراری در منطقه اسکان

وزیر جلسات پوشاک ارجاع ، رئیس واحد مدیریت بحران ، همانت تأکید کرد: “آماده رفتن به اسکان قربانیان در هر دو اردوگاه مستقر شده توسط هلال احمر.” سایر هنجارها که در حال حاضر در منطقه با کمک و به بالا وجود دارد برای تحویل و اقلام بیولوژیکی و امدادی ، محل نجات و اسکان اضطراری متعلق به هلال احمر است ، بقیه اوقات ، از جمله سایر سازمان های وزارت راه توسعه شهری ، و این ماده است. بنیاد … به دنبال آن.

استفاده از درها برای بازدید از خانه های قربانیان برای توزیع اقلام بیولوژیکی و امدادی

از سر تا جمعیت هلال احمر از شانس این حادثه به دلیل گسترش تاج شوهرش ، گفت: “در 9 ساپین در اجرای قانون باید به دروازه ها و قربانیان خود منتقل شوند تا حضور را بررسی کنند از گلوریا و شوهرش مطمئن شوید که مورد در دست شماست. ” مردم می رسند. در چنین شرایطی نمی توان پاسخ بیشتری به ما داد. از طرف دیگر این توزیع در روند کارهای بزرگ به درستی انجام می شود.

هنگامی که روز موجودی کالا در استان ، وی گفت ، برای پوشش دادن آنها کافی است همانت توزیع می شود و این مورد جایگزین آنها می شود.

وی افزود: نتیجه کار تیمی منسجم و به موقع است و در ساعات اولیه حادثه ، شورای عالی جمعیت منطقه حضور داشت. در واقع ، پس از زلزله رم اولین بار است که با استفاده از وضعیت بدهی در کشور ، و همچنین با تاکید ویژه رئیس و دستور. در جمعیت ، و دبیر کل برای نجات در سازمان و عملکرد طبقه ، و در همان زمان.

از سر تا جمعیت هلال احمر ابراز امیدواری کرد که با توجه به اقدامات “تا زمانی که استاندار پایان محل اسکان اضطراری را اعلام کند ما در کنار افراد آسیب دیده از حادثه خواهیم ماند” مشکلات مردم آسیب دیده در این پرونده حل می شود.

همانت در پایان حرکت ، منطقه فقیرنشین هلال احمر را برای درخواست کمک به 112 بار یا سیستم نشان می دهد.

این امر به 22:05 در 29 بهمن اشاره دارد ، زمین لرزه ای به بزرگی 5.6 ریشتر کل شهر را در عمق 10 کیلومتری سی سخت کهگیلویه بویراحمد و بخشهایی که 67 نفر زخمی کرده اند لرزاند.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا