مجله علمی و پزشکی

برنامه هلال احمر برای واردات ۶۰ میلیون دُز واکسن کرونا طی یک ماه / آغاز برنامه از ۱۰ آنلاین

به گزارش شفاف ، دکتر. کریم همتی در جلسه شورای معاونین هلال احمر گفت: از 10 اکتبر تا آبان امسال ، 15 میلیون دوز واکسن هر هفته به کشور وارد می شود که از این تعداد 60 میلیون دوز واکسن کرونال وارد می شود. می توان امیدوار بود که با این تلاش ها و واکسیناسیون بر روی همه مردم ، گامی بزرگ برای مصونیت کشور از این بیماری باشد.

اضافه یکی از دلایل تسریع حرکت واکسن ، کمک رئیس جمهور اول است که در جلسات عادی و قبل از همه طرف ها به سرعت س questionsال می کند. هلال احمر ، از طریق این همکاری داخلی و پیوند آن با عرصه بین المللی ، تا به امروز به وعده های خود عمل کرده و حمل واکسن به منطقه را در این مدت ادامه می دهد.

رئیس جمعیت هلال احمر هشدار داد: به دلیل حجم زیاد واکسن هایی که وارد کشور می شود ، لازم است همه ارگان ها و نهادهایی که خواستار واحد بهداشت و درمان هستند در واکسیناسیون شرکت کنند و در این زمینه نیروهای مسلح و هلال احمر از آمادگی و مسئولیت خود برای برداشتن بارهای خاصی از وزارت بهداشت خبر داده اند ، همچنین می توانند واکسیناسیون جهانی را تسریع کنند.

همتی با اشاره به مراسم اربعین در عتبات عالیات ، ادامه داد: خدمات رسانی به زائران نجف و هلال احمر کربلا مانند سال های گذشته انجام می شود. در این راستا ، ما از ظرفیت تازه تاسیس بیمارستانهای جدید در نجف تا حد امکان برای ارائه خدمات پزشکی و درمان به خارجیان استفاده خواهیم کرد.

با توجه به اطلاعات ارائه شده از سوی بنیاد جمعیت هلال احمر ، رئیس جمعیت هلال احمر با س questionsالاتی در مورد منابع اقتصادی استان روشن می شود: بخشی از تصادف خودرو در خدمات متعلق به هلال احمر است ، زیرا یکی از منابع آموزش صندوق ها حق دارد در ادارات به حقوق خود احترام بگذارد. به همین دلیل ، نویسندگان صالح گزارش داده اند که نیازی به مالکیت خودروهای کارتر در محل کار نیست ، بنابراین بودجه های خاصی از هلال احمر باید کاهش یابد ، و به همین مناسبت ما از پارلمان می خواهیم منابع مالی پایدار را تعیین کند. جمعیت هلال احمر آنها با شرایط اضطراری روبرو نیستند. از سوی دیگر ، به دلیل واکنش شدید هلال احمر به فشارهای فزاینده در منطقه تاج ، پول زیادی در این استان هزینه شده است که باعث افزایش تقاضا برای منابع هلال احمر می شود.

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا