مجله علمی و پزشکی

آغاز توزیع “واکسن آنفلوآنزا” در داروخانه‌های هلال احمر

در بخش جامعه پزشکی مدیر یک سازمان تدارکات قرمز ، با اشاره به تلاش های گروه برای تهیه 2 میلیون دوز واکسن آنفلوانزا ، اعلام شده در زمان توزیع واکسن آنفلوانزا در جمعیت در داروخانه ها.

آفتابنیوز؛

حسن گفت که دفاتر و داروخانه های هلال احمر صفاریه در ماه های گذشته پس از شروع Glory man در یک ماه ، بیش از 33000 نسخه در داروخانه های وسط هلال احمر ، تهران مرکزی به فروش می رسد. 2 جزیره کیش ، و از ابتدای امسال (174) 566 مسیر تجویز دارو ارائه شده است. در همین مدت ، بیش از 25000 مشتری و بیمار با اطلاعات و مشاوره پزشکی ارائه می شوند و 48000 از طریق مکالمات تلفنی به سیستم اطلاعات دارویی سازمان پاسخ داده اند.

تأمین نیازهای پزشکی مراجعه کنندگان ، به ویژه بیماران خاص و بیماران کرونا در داروخانه های هلال احمر ، گفت: این سازمان قبلاً اقدامات لازم برای مقابله با ویروس کرونا را از همان ابتدا و در راستای نمایندگان تجاری خود آغاز کرده و طبق برنامه ریزی های انجام شده فعالیت خود را ادامه می دهد. . “ادامه دادن تجهیزات مورد نیازهای بهداشتی و دارویی و کمک به بیماران Covid 19.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر ادامه داد: در بخش تجهیزات پزشکی این سازمان ، اقلام سه لایه مانند ماسک ، دستکش ، ضدعفونی کننده دست ، اسلحه ، لباس محافظ کادر پزشکی ؛ توسط پد الکل ، لیزر ، دیجیتال رسوب زدایی سازنده ، تا زمانی که یک عفونت ضد عفونی کننده انسان از زمین باشد ، از همه لحاظ واضح است ، و به این ساها هلال هدیه می شود. رادیو از طریق مرکز فدراسیون چهار فوتبال بدون فوتبال است.

صفاریه افزود: همچنین یکی از تأمین کنندگان داروهای خاص و حیاتی در کشور است و از آنجا که برای تهیه داروهای خاص برای بیماران حیاتی است ، نیازهای پزشکی افراد را در هر شرایطی قرار می دهد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا