مجله هنر و فرهنگ

مروری بر خدمات متقابل دفاع مقدس و ادبیات داستانی

به گزارش شفاف ، از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه در ابتدای جماعت ، که ماهومت ، حنیف و منتقد ادبی همچنین خصوصیات چیزهایی را که از ذهن جنگ برخاسته اند توضیح داده است. ادبیات دفاعی ، چه در ایران و چه در خارج از کشور؟ در پاسخ به این س ،ال ، پاسخ این است که آنچه در ادبیات گذشته ، حماسه یا مقولات گفته می شود که شاهنامه هومر در ادبیات جهان جایگاه برجسته ای داشته است.

اما او گفت: “سالها از زمانی که ما به جنگ جهانی اول و دوم رسیده ایم می گذرد ، اما همچنین رمان هایی که در این مکان نوشته شده اند ، اکثر موارد را می بینیم.” علت چیست و چرا شما ، یا از ترس جنگ قصد نابودی روح بسیاری را دارید؟ سرزمین حرکت این اراده ، سونامی ها و آتشفشان ها ، به نظر من ، علی رغم جنگ ، شبیه موارد ناشی از موارد اپیدمی ، مردم علیه اعضای غرور ملی صحبت می کنند و هویت همچنان ذهن باقی مانده است. از طرف دیگر ، نسبت جنگ و سایر یادگارهای فرهنگی.

حنیف با اشاره به اینکه می تواند اتحاد را متحول کند ، گفت: “این یک رویداد بزرگ جنگ است که جامعه را در همه زمینه ها تحت تأثیر قرار می دهد.” این موارد شامل مواردی مانند ایجاد تغییر موج هزاران مهاجر به فرهنگ غالب و مبارزه با هم در ترس از بمب گذاری ، شهادت ، رذیل شدن و غیره است. از این رو ، یکی از نامه ها ارائه این توابع به طور جزئی و تأثیرگذار است.

همین قاعده اعمال می شود ، منتقد ادبی درباره تأثیر دفاع مقدس در یک داستان گفت: “یکی از اولین نتایج مهم آن ایجاد آثار قابل توجهی در زمینه جنگ و دفاع مقدس در داستان ایران است در حالی که قبلاً امواج بزرگی وجود داشته است.” حوزه هنری از دسامبر تا 2018 سپتامبر 1980 حدود 17708 کتاب دفاع مقدس نوشته شده در این زمینه ، 569 عنوان ، حدود 9٪ از داستان است. با توجه به اثری که پس از جنگ اتفاق می افتد ، مانند کتاب ها ، انجام نامه ، کاهش می یابد ، در اوج خود ، به ویژه در دهه اول انقلاب. سومین اثر فداکاری قربانی خود بیش از حد ایده برای پیگیری این مفهوم. این مسائل قبلاً بیان نشده است. اما فرماندهان در جنگ برای بسیاری ، شاید امروز ما هرگز شناخته نشده بودیم.

وی با اشاره به مسئولیت های داستان نویسی در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: “کاری که به نوشتن غرور ملی کمک کرده و از این منظر سرانجام اندک شد”. داستان ، که در بسیاری از هنرهای دیگر مانند سینما ، نمایش و انیمیشن نیز وجود دارد. در حقیقت ، از این طریق به حماسه های جنگ داستانی حافظه مصنوعی کمک کرد. مورد سوم تأثیر مقررات بر تأثیر نامه ها و تأثیرات جنگ بر جامعه را نشان می دهد و چشم انداز توجه ادبیات مقدس را ارتقا می بخشد. در این ادبیات ، جنگ داخلی باید انجام شود ، زیرا من نمی توانم ، و در جرقه هایی که سود حاصل می شود ، نباید مانند جنگ باشد. هنر ، با پالایش روح ، به تقویت داستان حماسی و روحیه منطقه نیز کمک می کند. نتیجه نهایی دفاع از ادبیات در زمان کتاب مقدس شعر است که همه کسانی که وارد می شوند را افزایش می دهد. البته ، علاوه بر تأثیر مثبت ، اما گفت که چیزی می تواند ناشران باشد ، متأسفانه اقدامات غیرحرفه ای مخاطبان ، سپس در ادبیات داستانی ما پایین می آید و ضعیف می شود.

حنیف در بخشی دیگر از سخنان خود در مورد موضوعات جدیدی که به ادبیات دفاع مقدس افزوده شده است ، گفت: “از جمله مباحث جدیدی که ما پس از مهاجرت مقدس و دفاع از جنگ داشتیم ، که به عنوان مثال در کتاب” رهگذر کوچک “م. مهاجر” هر دوی آنها با هم مخلوط شده اند. یا برای مثال ، در نزد کودکان و جوانان در جنگ ، قبل از دفاع از روح القدس ، که برای دستان ما کمتر از آن است ، اما نمی بینید که آیا با آوردن نمونه ای از این کتاب لرد دهقان “سفر 270 قدم” ، جنگ های جدید ، و نتیجه شهرها ، مردم ، این مسئله را می بینید با رنگ و بوی جدید دفاع مقدس. به عنوان مثال ، کتاب شهریار عباسی “دختر لوت از آنها. طنز در جنگ ، موضوع جدید دیگری. این نتیجه منجر به ایجاد كتابی با عنوان “Adonia FLAG” از داوودی امیریان می شود. جانبازان ارتش Supernaturali و حملات نظامی از س philosالات فلسفی كه بیشتر زنان در ذهن خود پذیرفته اند و غیره دفاع است.

احمد منتقد ادبیات بر اساس یک جلسه لرزان گفت: “یکی از مواردی که باید در مقدسات و مسئولیت های دفاعی و داستانی مورد توجه قرار گیرد ، توجه به درجه و مقام است.” در این ، همانطور که نشان دهنده تصویر رهبر معظم انقلاب از چشم اندازهای گذشته و آینده است. در این میان ، مورد دیگر مهم است ، نشان می دهد که او چشم انداز همان چیزی است که آنها مثال زدند ، پس از پایان لطف دفاع از وظایف مقدس ، با فریب ، به منظور اینکه دیگران انجام دهند یا بگویند ، آنچه که من نیز از ادعای داستان فراتر رفته ام.

او گفت ، “وقتی شما از خدمات صحبت می كنید ، به طوری كه مگر اینکه سهمی در این رقم وجود داشته باشد كه بعد دیگری برای از دست دادن ، آسیب و اختلال وجود داشته باشد.” شامل یك آسیب دیدگی دفاع را مختل می كند؟ ادبیات داستانی آسیب دیده مقدس است؟ این س questionsالات بنابراین ، آن مکان باید با گفتن تهدیدهای شایستگی دریاچه ها منتقل شود.

یکی از اعضای هیئت علمی موسسه فرهنگ و اسلامی با اشاره به تأثیر بر داستان دفاع مقدس گفت: “یکی این است که هیچ داستانی در دفاع از اثر مقدس توسط موضوع ، موضوع و نوشتن شخصیت تولید نمی شود. حتی جلسه دادرسی که منجر به ظهور مراکز بحث استدلال شد البته برخی مزایا که ما برای داستان نویسی آماده بودیم. در ماده فکری فعلی که در یک موضوع تمیز پاکسازی صحبت نمی کند. البته ، بنابراین در ذهن ما باید بین داستان مقدس دفاع ، یعنی یک شکل و واقعیت تاریخی. البته ، بعد زمانی نوشته های مقدس ، پیشرفت بیشتر آنها به عنوان یک نیروی نظامی است.

شاكرها در بررسي رابطه بين تأثير و نوشته هاي مقدس و دفاع از اين عنصر خاص گفتند كه نقش تخيل كه در دفاع مقدس قرار مي گيرد بسيار مهم است. که راه گام زدن و افزودن چیزی به تخیل نیست. این اتفاق وقتی می افتد که دفاع مقدس یا به آن اضافه یا کم شود. حال این س weال باید از خود بپرسیم که چه تعهداتی در ربع دایره دفاع از مقدسات بیان شده است؟ به عبارت دیگر ، توجه به آنچه او در دفاع از ورودی مقدسات و کمک به یک داستان خیالی اراده می کند؟ البته ، چنین رویدادهایی ممکن است در یک فاعل بررسی نشود. از حرکات ذهن عمیق تر به حقیقت داستان خود ، نامه ها ، آیا عیسی سلاح مقدس در دفاع از متعهد است و آنها آورده است؟ این می تواند دفاع مقدس از حقیقت را ببیند. این ، علیرغم این واقعیت که کسانی که بیشتر تحت تأثیر فرم نامه ای هستند که وی برای سیاه پوستان نوشت ، به عنوان یک امر مقدس در دفاع از خود شناخته نمی شوند.

وی گفت: “به نظر من ، تجزیه و تحلیل تأثیر بر ادبیات مقدس و دفاع ، اگر می تواند بی دقت باشد نشان می دهد که در حالی که ادبیات انقلاب اسلامی ، دفاع از متون مقدس ادبیات انقلاب اسلامی است ، و دوم ، زیرا نه تنها مسئولیت های متقابل و دفاتر دفاع مقدس و دفاع ، برای اینکه بتواند رایگان باشد ، دفاعیات دفاع مقدس بین داستانهای مقدس و دفاعی اسلامی است که می تواند شرط انجام یک انقلاب اسلامی صادقانه را کاهش دهد. به نظر می رسد نامه ها این باشد که حمایت از انقلاب اسلامی باعث شده است که این همه نامه های خدمات مقدس آنها باشد.

شاکرها در پاسخ به سوالی از ادبیات یا شعر دفاع مقدس تحت ادبیات مذهبی قرار گرفته اند یا نه ، من گفتم که من معتقدم ادبیات داستانی دفاع مقدس ، با اشاره به دفاع از حقایق دین ، ​​تحت ادبیات مذهبی و ادبیات انقلاب اسلامی قرار می گیرد. . برای شجاعت گفتن اینکه بعضی از مردم در جنگ ویران شده اند و باید تاکتیک های دفاع مقدس را در ادبیات اسکندریه بکار برد. لعنت در هیچ کجای دستوراتی که آنها در دفاع پیدا نخواهند کرد و نوعی جهاد فیصل الله ایجاد کرد. این نه تنها کشنده نیست ، بلکه افقی درخشان است. حتی تعبیر جهاد به خاطر بابی به دلیل اضطراب است که فقط مقدسین است. به طور کلی از آئین های مقدس حرکت دوم دفاع می کند تا آن را از بین نبرد. و این ضررها را در آن متحمل شده است ، اما عزم او برای نابودی من و تاریکی وجود دارد.

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا