مجله ورزشی

دفاع مقدس با اخلاص رزمندگان و شهدا ماندگار و الگو شد

به گزارش نامه نگاری خبرگزاری استانی آنا بیرجند ، از سردار علی قاسمی با برگزاری مراسم ویژه تجلیل شد. هفته دفاع مقدس وی در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند که به مناسبت اربعین حسینی به صورت حضوری و توانمندی برگزار شد ، گفت: دفاع مقدس پیوند عمیق و جدایی ناپذیری با عاشورا دارد ، مضامین دفاع مقدس شبیه عاشورای حسینی است ، مظلومیت ما و ظلم و انزوا شبیه به امام حسین در دفاع مقدس است.

وی ماموریت دانشجویان و اساتید در دفاع مقدس را تشریح کرد و در مورد اهمیت و اهمیت آن توضیح داد: بزرگداشت هشت سال دفاع مقدس در واقع ستایش ایثارگری های تمام ملت ایران است. زیرا دفاع مقدس متعلق به همه درجات است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: دفاع مقدس نادرترین و خارق العاده ترین جنگ جهان بود؛ زیرا در یک سو همه قطب های شرق و غرب و در طرف دیگر جوانان م believersمن فتنه انگیز ایران بودند.

یادگار می گوید: “این جنگ به جوانان ما ، تمام جبهه های عربی بریتانیا و تمام استکبار جهانی که ایران را برانگیخت و جلوی اسلام رادیکال را گرفت ، افتخار کرد.”

دفاع مقدس با اخلاص رزمندگان و شهدا شکل گرفته است

قاسمی گفت: قهرمانان ما استانداردهای جنگ جهانی و آنچه قبلا در دانشکده های نظامی آموزش داده بودند را شکستند. زیرا ما نه هوا و نه زمین به طور عالی نداشتیم. اما ما فقط قدرت خالص انقلاب و م theمنان را داشتیم.

وی ادامه می دهد: “به همین دلیل تنها یک دفاع مقدس در بین جنگ ها وجود داشت. زیرا سربازان ما با ایثار و فداکاری معیارهای جنگ در جهان را تغییر دادند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) در نصف النهار خراسان افزود: جبهه ما پیشانی حقیقت و نور بود و دروغ و تاریکی در مقابل ما بود. از جبهه ، مردان شجاع بر فداکاری و ایثار خود غلبه کردند و نیروهای دشمن در مقابل از یکدیگر فرار کردند.

قاسمی به ما یادآوری می کند که آنچه در راه خدا انجام می شود ، دفاع مقدس است و به خاطر اخلاص رزمندگان و شهدای گرانقدر دوام آورد و در سراسر جهان به یک الگو تبدیل شد.

وی با اشاره به پیشرفت هایی که در فضای محدود انجام می شود ، گفت: در دفاع مقدس ، جوانان ایران به خدا توکل می کنند و خدا کمک کرده است. دفاع مقدس منجر به ظهور خلاقیت شده است و بسیاری قرآن را ترجمه کرده اند. آیات ، و در دفاع مقدس تمرین شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به تاکیدات فرمانده معظم رهبری بر تقویت انقلاب و جهادی خاطرنشان کرد: مهم نیست در جهادی و انقلابی چه کرده ایم ، موفق بوده ایم.

دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه اسلامی خراسان جنوبی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت رزمندگان و شهدای گرانقدر بویژه حاج قاسم سلیمانی ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند در هفته مبارک. : هفته مقدس یادآور سال حماسی و ایثار است.

نیاز به تلاش برای تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی

سیدحسن هاشمی افزود: امسال که هفته مقدس مصادف با دفاع از ایام اربعین حسینی است ، به یک فرصت بسیار مناسب برای ما تبدیل شده است که بر روی فرهنگ و طراحی عالی بسیج کار کنیم.

وی افزود: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و قدردانی و پاسداری از مبارزات اصیل همه قهرمانان سالهای آموزش الکترونیکی و ایثار ، یک ضرورت است.

به گزارش آنا ، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند با حضور و سخنرانی سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا و سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه اسلامی آزاد خراسان جنوبی برگزار شد.

محدودیت گزارش شده/ 4103/4062/

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا