مجله حوادث

وقوع حریق در کارگاه تولید مواد نفتی در شهرک عشق آباد 

آتش نشانی و خدمات ایمنی از صحبت با شهرداری تهران نتایج حریق در کارگاه تولید روغن را اعلام کردند.

سید جلال ملکی مجله رز در گفتگویی؛ برای این منظور ، هنگامی که وی گفته بود: در ساعت 2:59 بعد از ظهر امروز ، در آتش ، و ترمز و تولید یک کارگاه ، محصولات جدیدی که از نفت ، روغن پارافین گرفته شده و در جاده ورامین قرار می گیرد ، بیشتر از همه ، قلعه از دو سال به پایین ، شهر عشق آباد نیست. دو لنگرگاه بلافاصله به محل حادثه فرستاده شدند.

وی گفت ، محل آتش سوزی ، کارگاه دو هزار متر مربع است. زیر پا لگدمال کردن ، ایستادن روی فرآورده های نفتی با ظرفیت های مختلفی که در آن قرار داده شده است ، و تعدادی از موارد وجود دارد ، موضوع در آخرین مورد از او لازم نیست. یکی از این مخازن با ظرفیت حدود 250 لیتر که حاوی مواد قابل اشتعال بود ، آتش گرفت.

ملکی گفت: به دلیل نازایی قسمت بیرونی استخر ، که قبل از رسیدن به جوش بود خود را از آتش بیرون می ریزد و آتش از 2 متری در مورد این موضوع ، اطراف آن پایین آمد.

وی افزود که “این مواد برای آتش دیگر آتش سوزی می کند و تقریباً برخی از سازمان ها”.

ملکی ، گفت: “آغاز عملیات از تعدادی از آتش نشانان ، بیشتر از همه ، زیرا در آتش نمی افتد ، از آنجا که به راحتی به مرکز سوله می رسد ، بنابراین آتش دستور کار مجمع عمومی توسط آب ، کف در دهان اشغال شد.” .

وی افزود: “از 25 سالگی روی سرش کار کرده و دچار سوختگی شده بود که آن را به نیروهای اورژانس تحویل داد.” وسیله نقلیه فورد ، پارکینگ نزدیک به منطقه است که آتش سوزی به طرف بدن گسترش یافته است.

ملکی اظهار داشت ، و از گسترش کار وی جلوگیری شد و سرانجام در 2:54 پایان یافت.

پیام آخر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا