مجله اجتماعی

انفجار مرگبار پژو ۲۰۷ در یوسف‌آباد

ارش شفاف، سید لال ملکی در این‌باره گفت: حادثه انفجار در یک فروشگاه مکانیکی در ساعت ۱۳:۴۵ امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی داده شد که درپی ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه در محله یوسف‌آباد، خیابان جهان آرا اعزام کرد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان در حدود چهار دقیقه در محل حاضر شدند، اظهار کرد: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل مشاهده شده که در یک ساختمان دو طبقه مسکونی رخ داده است که در همکف آن یک فروشگاه مکانیکی به مساحت حدود ۱۲ مترمربع واقع شده است. اشت و آنون حادثه نیز همین فروشگاه بوده است.

طرح‌نشانی تهران با بیان اینکه ظاهرا این مکان مکانیکی آتش‌سوزی شده است، این ساختمان بوده است که مکانیکی تغییر کاربری داده شده بود، اضافه کرد: یک دستگاه سواری پژو ۲۰۷ در داخل این مکانیکی قرار می‌گیرد که در معرض انفجار و آتش سوزی قرار گرفته است، به طوری که شعله‌های از این ساختمان نیز سرایت کرده و در حال گسترش اخل ساختمان بود.

ملکی افزود: آتش‌نشانان همزمان با اطفای حریق عملیات نجات را آغاز کردند و با توجه به اینکه دو نفر در زمان وقوع حادثه در مغازه حضور دارند، به سرعت وارد این مغازه می‌شوند و دو نفر را از داخل آن خارج می‌کنند که یک تن را تجربه می‌کنند. ایید اورژانس جان را از دست داده و تن ر نیز به سختی ارادت کرده است از وی امدادگران.

وی اضافه کرد: روه‌های دیگر از نشانان نیز اقدام به مهار و جلوگیری از سرایت آن به دیگر ات اختمان کرده لوگیری از رایت آن به دیگر ساختمان‌های ساخته شده اوریان مرده وریان.

سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه بر طبقات ساختمان فرد دیگری حضور نداشت، گفت: عوامل آتش نشانی پس از ایمن سازی به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه بازگشتند.

ملکی رباره علت این حادثه نیز گزارشان کرد: محل رای بررسی علت حادثه به ارشناس تحویل داده شد. لت نیازمند بررسی و بررسی برای بررسی دلیل یا نشان دادن این حادثه در حال انجام است.

انفجاربار پژو در وسف‌آباد

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا