مجله اجتماعی

استفاده از رنگ کم هزینه‌ترین کار برای عوض کردن روحیه مردم شهر است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آمند ، پیروز حناچیبزرگترین خطر سفر به تهران در حاشیه است خوشحال دستغیب ، منطقه 9 شهرداری تهران ، گفت که تهران رنگ خاکستری تیره را به ذهن متبادر می کند ، در حالی که از رنگ کم هزینه استفاده می کند.اکثر این کار تغییر وضعیت ذهنی مردم ، به ویژه بومیان است مشارکت؛ کردن بدترین قسمت های شهر در جهان است و با استفاده از جاذبه های سفر گردشگری رنگ به مکان تبدیل می شود.

وی افزود: ‘خدا زیبایی و زیبایی را دوست دارد ، و همه کسانی که عاشق زیبایی هستند و زیبایی را دوست دارند و از این طریق می توانند در شهر باشند تحمل کرد.

حناچی پروژه کوچه خوشحال مناطق دستغیب نشان داده شده ، و گفت که این پروژه است و محله آنچه از قضاوت ابتدای این امر استنباط شده است با کار من زندگی نخواهد کرد: اما این به عنوان همشهریان آنها و شهرداری تسهیل کننده چیست.

وی گفت: “این شهر می تواند در رنگ های مختلف رنگ زیباتر شود. با رعایت مناسب شرایط تلقین ، از شهری برای نرم کردن زندگی زیبایی شناسی ما می توانیم به راحتی ، و در عین حال از اصول رنگ. “این یک طرح آزمایشی و هویج است مشارکت؛ احتمال محلی ها

حناچی او گفت که در بسیاری از نقاط شهر ، ساکنین احساس می کنم محیط زندگی فراموش نمی شود اهدا کننده از رنگ های مختلف استفاده می کند. کم هزینه بسیار کارآمد

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا