مجله عمومی

بصیرت مردم یزد قابل تحسین است/ پلیس خدمتگزار و در کنار مردم است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، سردار عباسعلی بهدانی فرد پنجشنبه شب در عرامة یادوره شهدای شهیدیه در کرامین کا کود را خدم ردوم می یک و شاهرا امسال را خدم رومد بر روی نیروی نساءمی باز است و بر 14 هزار شهید افزوده می شود. راه حفز سیکتیم و دراه با مخلان سیکتیم شده و در کاری است 38 شهید نیز تقدیم انقلاب شده اند.

وی افزود: بیش از 43 سال از انقلاب اسلامی می گذرد و دشمنان از انواع و اقسام شرارت ها این کار را کرده اند و هر روز توطئه درست کرده اند و آخرین فتنه و توطئه در آخرین مورد بود که مردم ثروت و دارایی مردم را مخدوش کردند.

بهدانی فرد در با فوت دختر جوان که حزرت آقا نیز دیکتند کلب همه را به عرد داد، بیان کرد: دوسهان به آیین را به عرد اسلامی در کار همه آن فتنه ها و توطئه ها استادگی کرده و به مقدسات خود را رواد براء داد. داد

فرمانده فراجا استان یزد افزود: دشمنان مرجعیت و نظام با ما راحت نیستند و امیدوارند در جستجوی مردم از مردم حمایت کنند. عنوان بهانه و رمز فتنه در دست دشمن گذاشته شد و می دانستند که آن مکان عنوان خادم مردم است و شعار در آن نیست و با نظم و امنیت به شدت برخورد می شود.

بهدانی فرد با کیں به کنک کند شب اخریه عده ای می کوستند از کشر جوان از سو وازیک کیند، گفت: خوشبختی جوانان دید، خط من از اوباش جدا شد کردن فتنه اخریه سرامد کیشور بود و نیروی فراجا یزید خود را. عبد دید اما نگضاشت به کسی ابدنا به و با آئین فتنه بهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد گفت: به همه خائنین به خون شهدا و همچنین بی بصیرانی توصیه می کنیم که شرم کنند و از بصیرت مردم تشکر می کنیم. و به آنها اعلام می کنیم که نیروی آزاد در خدمت مردم بوده است و خواهد شد و از مردم عزیز نیز خواهشمندیم.» تعليقة تعليقة

تقديم 54 شهيد از شهيدان دوران دفاع مقدس

سید علی میرنژاد شهردار شهیدیه نیز در این مراسم گفت: نام باغشهر شهیدیه به نام یک شهید نامگذاری شد و ما مفتخریم که مردم این منطقه بیش از 54 شهید تقدیم انقلاب کرده اند و همیشه بوده اند. مدافعان اسلام و انقلاب و از خون شهدا و همچنین آرمان های مقدسین در شهیدان سوازیفیق فرد عین جامی است و مندور ولایتمدار شهر شهیدیه در همه آرنا ها پای بندی خود را به نظام اسلامی نشان داده و دفاع می کنند.

حجت السلام جلالیان از راویان دفع المقدس به بيان ديكوري در دوران و دعاي كميل به نواي حج رضا نبوي از مداوان كيشوري قرائت شد.

همچنین از طرف فرمانده ایالت فرجا یزد از فرمانده تجلیل و ادای احترام به عمل آمد.

در كنار آن يادوره فواصولة جنجي دورة، جامي از فسلامان استاني نيز هوزرد درن.

نمایش بیشتر

دکمه بازگشت به بالا