اقتصادی

تشریح آخرین وضعیت مصوبات صنعتی سفر رئیس‌جمهور به لرستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بهمن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار آنلاین در سخنانی با اشاره به مصوبات سفر اول رئیس‌جمهور به لرستان در حوزه صنعت، اظهار داشت: از مجموع مصوبات این سفر، ۹ مورد مربوط به حوزه وزارت صمت بر می‌گردد.

وی با بیان اینکه دو مورد از این مصوبات در حوزه شهرک‌های صنعتی است، عنوان کرد: یکی از این مصوبات انجام و دیگری هم در دست اقدام است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، بیان داشت: هفت مورد دیگر در حوزه صمت است که چهار مورد از آنها انجام و مابقی نیز در دست انجام هستند.

جعفری با تأکید بر اینکه دو مورد از این مصوبات مربوط به رفع موانع حقوقی مجتمع فولاد ذوب‌آهن ازنا و سیمان خرم‌آباد است و در دستگاه قضائی در حال پیگیری هستند، افزود: مسائل مربوط به این دو طرح خارج از حیطه دولت است، بااین‌وجود پیگیری‌هایی دراین‌رابطه صورت‌گرفته و جلسات متعددی با حضور استاندار برای این دو طرح برگزار شده است.

وی با بیان اینکه دو مصوبه دیگر نیز مربوط به طرح کاغذ از سنگ الیگودرز و آهک هیدراته پلدختر است، ادامه داد: این پروژه‌ها مطابق برنامه زمان‌بندی خود در حال اجرا هستند و هر دو پروژه نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به اینکه یکی دیگر از مصوبات سفر طرح پروفیل آلومینیوم شهرستان الیگودرز است، عنوان کرد: متولی عملیاتی‌کردن این مصوبه «ایمیدرو» است، باید دو بار مناقصه دررابطه‌با این طرح برگزار شود که روند اداری دراین‌رابطه طی شده و از سوی «ایمیدور» اجرا خواهد شد.

نمایش بیشتر

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا